Dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om hier een korte beschrijving van de ervaring te geven.
Afgelopen vrijdag begonnen met ongeveer 15mg snuiven. Allereerst brand het spul echt als een gek, heb nog nooit iets gesnoven wat zo erg brand. 15mg geeft al best een goed effect, het is duidelijk een stuk potenter dan speed. Het effect lijkt redelijk op speed maar voelt net wat euforischer aan met wat meer rushes zeg maar en tegelijk net iets minder lichamelijk stimulerend.
Vervolgens naar de kroeg gegaan waar ik met vrienden had afgesproken, daar verspreid over zo'n 4 uur nog eens 40mg bij gesnoven. Dit merkte ik wel, maar hield meer het effect een beetje vast.
Eenmaal thuis had ik om half 5 in de nacht wel door dat slapen er niet meer echt in zou zitten dus besloot nog wat bij te nemen en de dosis te verhogen. 30mg gesnoven, damn dat gaf echt een instant rush. Dit spul is duidelijk een stuk euforischer dan speed en hoewel ik nog nooit meth heb geprobeerd snap ik wel dat het er mee vergeleken wordt.
Totaal heb ik uiteindelijk zo'n 85mg op met ongeveer 3 uur tussen elke dosering. De piek is een stuk intenser dan die van speed maar duurt ook maar ongeveer 1 uur. Na de piek gaat het nog wel uren door, maar aangezien ik een aantal keer heb bij gedoseerd kan ik niet helemaal zeggen hoe lang het nou werkt. Ik heb in ieder geval wel een volledige nacht doorgehaald en ben pas zaterdag eind van de avond gaan slapen.
De kater viel mij gisteren en vandaag nog redelijk mee moet ik zeggen. Voor mijn gevoel zou ik meer brak zijn van een nacht doorhalen op speed dan dat ik nu ben.