3-fa snuiven Booty bump dosering.

maxime1982

Experimenterende gebruiker

3-fa​

Hallo daar. Ik heb wat 3-fa besteld en zit mij in te lezen hoe het te gebruiken/nemen. Ik doe nooit een bommetje of pallet, ik snuif als ik een snelle korte rush wil en de Booty bump voor een langere stevigere rush. Ik ben dus opzoek naar doseringen van 3-fa voor Booty bumpen en snuiven. Welke heeft jullie voorkeur en waarom? Welke duurt het kortst en hoe snel komt het op? Hoor het graag

Laatst bewerkt:

B&P

Newbie
Ben je er al uit ? Ik heb nog een beetje 2F-DCK liggen en wil dat ook rectaal proberen maar ik weet niet welke dosering ik moet nemen om te proberen.

maxime1982

Experimenterende gebruiker
Ben je er al uit ? Ik heb nog een beetje 2F-DCK liggen en wil dat ook rectaal proberen maar ik weet niet welke dosering ik moet nemen om te proberen.
Nee. Heb niks te horen gekregen dus zelf maar even wat geprobeerd. Heb het vergeleken met andere middelen. Is natuurlijk moet het zelfde, maar ja, je moet wat. Ik heb 120mg 3-fa gedaan. Werkt super. Hele Made comedown. Heerlijk warm tintelende benen en fantastische gedachten.
Let wel bij die van jou. Het is geen stimulant. Dus de dosis langzaam opbouwen en verkennen. Begin met de hoeveelheid die psycho aangeeft voor oraal. Succes, en ik ben benieuwd

Morethenafeeling🔒

Bewuste gebruiker

3-fa​

Hallo daar. Ik heb wat 3-fa besteld en zit mij in te lezen hoe het te gebruiken/nemen. Ik doe nooit een bommetje of pallet, ik snuif als ik een snelle korte rush wil en de Booty bump voor een langere stevigere rush. Ik ben dus opzoek naar doseringen van 3-fa voor Booty bumpen en snuiven. Welke heeft jullie voorkeur en waarom? Welke duurt het kortst en hoe snel komt het op? Hoor het graag
Ik zou voor snuiven gaan werkt niet al te lang en geeft je ook niet een hele grote boost energie ofso maar gewoon rustig en chill. Je kunt ook een capsule innemen. Maar mijn voorkeur gaat naar snuiven

Bovenaan