3-FA testen

Cypherd

Newbie
Hey medegebruikers,

Mijn eerste post hier, lurk al wel lang. Ik heb een vraag waar hopelijk iemand mij mee kan helpen. Een aantal weken geleden heb ik 3-fa besteld bij een Nederlandse vendor, dit heb ik vervolgens in Leiden laten testen, en vandaag kreeg ik te horen dat dit goedje 80% 4-FA was. Nu meen ik op verschillende plaatsen weleens te hebben gelezen dat ze bij deze testcentra niet het verschil tussen 2, 3 en 4-FA kunnen opmerken.

Ik heb nooit 4-FA gebruikt maar ik heb gelezen dat dit erg veel op MDMA lijkt. Nu heb ik in het verleden wel regelmatig MDMA gebruikt en ik ben dus bekend met dat 'love-gevoel' en hallucinaties/felle kleuren. Van het geleverde poeder heb ik zonder tolerantie, met een paar keer re-dosen, in totaal wel meer dan 100mg gebruikt maar daar herkende ik niet de MDMA-effecten in van destijds. De effecten waren enkel: veel mentale energie en concentratie; aardig wat euforie/heel zelfverzekerd; kon gemakkelijk rustig stil blijven zitten; geen kater of dip verder in de week; een lichte muziek appreciatie, echter dit kon ook gewoon door de euforie komen.

Van mijn MDMA-periode weet ik nog dat wanneer ik dat in korte tijd vaak achter elkaar deed het op een gegeven moment geen effect meer had. Ik heb deze 3- of 4-FA in kleine hoeveelheden meerdere malen gebruikt binnen een korte tijdsperiode, en hoewel er wel een tolerantie wordt opgebouwd, blijft het wel werkzaam op het gebied van mentale energie en concentratie en de boost in zelfverzekerdheid.

Weet iemand hier of ik nou op het testcentra moet vertrouwen of dat ze het verschil inderdaad niet kunnen zien? Ze zeiden dat dit geen 3-fa molecuul is maar in het laten testen van research chemicals bij testcentra heb ik weinig vertrouwen. Iets langer dan een jaar geleden heb ik ook weleens AL-LAD ingeleverd dat destijds erg populair was en dat konden ze ook niet detecteren terwijl dat wel echt AL-LAD was en daaruit kon ik opmaken dat men op het gebied van onbekende stoffen detecteren nog niet erg gevorderd waren maar ik weet niet of dat nog steeds zo is. Ik zal sowieso na eventuele antwoorden hier nog contact met de vendor opnemen.

Alvast bedankt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Zie ook dit topic: viewtopic.php?f=37&t=59552

Het testcentrum kan wel degelijk het onderscheid tussen 2/3/4 FA maken. Ik heb eerder ook een keer bij een Nederlandse vendor 3-FA besteld wat 4-FA bleek te zijn. Waarschijnlijk dezelfde vendor aangezien vrijwel niemand 3-FA aanbied.

Daarna nog een andere vendor gevonden die het ook aanbod en dat werd wel degelijk als 3-FA herkend in de test.

Ik heb trouwens al heel veel verschillende research-chemicals laten testen en bijna allemaal werden ze gewoon herkend. Ze kunnen echt gigantisch veel verschillende stoffen herkennen. Voor de meer onbekende stoffen geldt wel dat ze alleen herkend worden, ze kunnen dus geen zuiverheid aangeven.

Cypherd

Newbie
Bedankt voor je reactie Psychedelibee.

Ik heb de 3-FA ook van twee verschillende vendors besteld en het maar van een van de twee laten testen. Is het misschien mogelijk dat we in een PM kunnen bekijken of we het over dezelfde vendors hebben? Of gaat dat tegen de regels? Ik zou hier wel erg bij gebaat zijn.

Ik gebruik de 3-FA niet echt voor recreationele doeleinden, in principe enkel maar om een paar dagen per week goed geconcentreerd te kunnen studeren. In deze situatie nam ik dan ong. 25mg via een capsule. Zou de 4-FA hiervoor net zo geschikt zijn als de 3-FA zonder een hoger risicoprofiel?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Cypherd zei:
Ik heb de 3-FA ook van twee verschillende vendors besteld en het maar van een van de twee laten testen. Is het misschien mogelijk dat we in een PM kunnen bekijken of we het over dezelfde vendors hebben? Of gaat dat tegen de regels? Ik zou hier wel erg bij gebaat zijn.
Nee dat mag niet. Het enige wat ik je kan meegeven is dat je het beste die andere sample ook kan laten testen. 3-FA is eigenlijk al jaren niet meer te krijgen en sinds kort wordt het in ene weer aangeboden door 2 vendors voor zover ik weet.

Cypherd zei:
Ik gebruik de 3-FA niet echt voor recreationele doeleinden, in principe enkel maar om een paar dagen per week goed geconcentreerd te kunnen studeren. In deze situatie nam ik dan ong. 25mg via een capsule. Zou de 4-FA hiervoor net zo geschikt zijn als de 3-FA zonder een hoger risicoprofiel?
4-FA zou ik hier niet voor gaan gebruiken, aangezien 4-FA ook een significant effect heeft op serotonine. Dat brengt zodanig veel meer risico's met zich mee om vaak te gebruiken.

Overigens vraag ik me af of 3-FA nou de beste stimulant is om voor studie doeleinden te gebruiken, het is een van de meest euforische stimulanten die zelfs vergeleken wordt met methamfetamine qua dopamine afgifte. Heb je wel eens 2-FA geprobeerd? Deze vind ik zelf een beetje als speed light aanvoelen. Het effect lijkt ontzettend op dat van speed maar dan net iets minder pushy. Persoonlijk vind ik 2-FA daardoor bijzonder geschikt voor functioneel gebruik. Een andere zeer functionele stimulant is 2-FMA, maar die is wat lastiger te krijgen helaas.

Cypherd

Newbie
Wederom bedankt voor je antwoordt en ik zal mij ook verdiepen in de 2-FA en 2-Fma.

Misschien mag dit wel om wat info in te winnen. Heeft de vendor van wie jij de legitieme 3-FA kreeg - in ieder geval op dit moment - expliciet op de site staan dat het hier een oude batch betreft en echte 3-FA is?

Thx

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Cypherd zei:
Misschien mag dit wel om wat info in te winnen. Heeft de vendor van wie jij de legitieme 3-FA kreeg - in ieder geval op dit moment - expliciet op de site staan dat het hier een oude batch betreft en echte 3-FA is?
Ja.

Cypherd

Newbie
Oke thx, dit is mijn laatste post regarding deze zaak. Ik heb van de vendor van wie ik de legitieme 3-fa heb gekregen te horen gekregen dat testcentra heden ten dagen prima de verschillende FA's kunnen onderscheiden.

Nu heb ik ook contact opgenomen met de vendor die mij de 4-fa ipv de 3-fa toestuurde benaderd en kreeg een enigszins vijandige reactie als antwoord. Deze persoon is er stellig van overtuigd, mede door hun eigen tests, dat het wel degelijk 3-fa is en dat hij de officiële testuitslag wilt zien.

Psychedelibee, aangezien ik er vrij zeker van ben dat we allebei wel weten over welke vendors we het hebben, heb jij destijds na het laten testen ook nog contact opgenomen met de betreffende vendor? En zoja, wat was toen de reactie? Deze vendor heeft immers geen slechte reputatie voor zover ik weet.

Kan ik twee weken na het inleveren van de sample nog steeds de testuitslag aanvragen of hoe werkt dit? Ik moet zeggen dat het poeder van beide stoffen wel vrijwel identiek is qua uiterlijk maar na zelf nog een keer met de 4-fa te hebben geresearcht ben ik er wel vrij zeker van dat het hier niet twee dezelfde stoffen betreft aangezien het goed dat getest is als 4-fa toch wel een dip veroorzaakt de volgende dag. Iets dat ik bij 3-fa eigenlijk helemaal niet heb.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Cypherd zei:
Psychedelibee, aangezien ik er vrij zeker van ben dat we allebei wel weten over welke vendors we het hebben, heb jij destijds na het laten testen ook nog contact opgenomen met de betreffende vendor? En zoja, wat was toen de reactie? Deze vendor heeft immers geen slechte reputatie voor zover ik weet.
Nee ik zelf niet, maar ik had het samen met een vriend gekocht en die heeft ze wel benaderd. Ook hij kreeg een vrij vijandige reactie. Die vendor staat ook niet echt bekend om zijn vriendelijke klantenservice, wat eigenlijk ook al blijkt uit hoe onvriendelijk de informatie is op hun site. Die vriend van mij heeft meer middelen van die vendor laten testen en dat kwam er altijd wel goed uit, maar die 3-FA van ze is gewoon een scam als je het mij vraagt. Persoonlijk vind ik het echt geen fijne vendor en heb toen ook alleen 3-FA daar besteld omdat zij op dat moment de enige waren die het verkochten.

Cypherd zei:
Kan ik twee weken na het inleveren van de sample nog steeds de testuitslag aanvragen of hoe werkt dit?
Het testcentrum geeft helemaal geen officiële testrapporten af helaas, dus dat kun je wel vergeten.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Nou zal hier ook nog maar even reageren want dit blijft wel interessant :)
Heb paar weken tot enkele maanden geleden een paar gram 3-FA gehaald en dit inmiddels ook laten testen van alle vendoren.

Bij 2 vendoren die het nu nog aanbieden was het beide 3-FA.

Bij de 3e vendor bleek het geen 3-FA te zijn maar 4-FA. Het zag er ook anders uit in structuur etc. de werking was ook anders, meer MDMA achtig inderdaad.

Zag het ook nog tijdelijk op een buitenlandse site staan, maar die bleek het weer van de NL vendor vandaan te hebben bij navraag dus dat was gewoon dezelfde (alleen duurder).

Bovenaan