3-FA is prima hoor. Maar als je eens next level wil gaan doe dan 'ns 3-MMA.
3-MMA heb ik geprobeerd maar het jaagt mij heel erg op, ik heb hem ook letterlijk de bijnaam 'MMA fighter' gegeven omdat het voelt alsof je in een constante ''ik moet vechten'' situatie zit. Aansluitend op mijn verhaal hieronder, 3-MMA vind ik niet leuk. Nasaal voelt het net als MMC, alsof ik zout weg zit te snuiven. Bah! Dan vind ik weer 3-FA leuker
Yo.. ondertussen kan ik ook mijn ervaringen delen. Ik vond het zeker geen bunq of saaie stof.
Vapen
Geprobeerd 30mg in een meth pipe. Het brubbelt maar er komt zo goed als geen damp vrij. Ik heb de damp geïnhaleerd maar dat was te weinig en volgens mij toxisch (smaak). Dus als je dezelfde batch als ik had, een wit poeder, vergeet het ofwel deed ik iets fout!
Snuiven
Dit is hoe ik het gepakt heb. Starters 80mg (40 links en rechts). Pikt niet echt, toch niet zoals 4-fa (een naald in je neus ogen tranen... Maar na 1 minuut voelde je direct de rush.
3-fa werkte bij mij niet direct. Dat duurde toch een kwartiertje vooraleer het op volle effect zat. Ik heb na een uurtje een redose v 40 mg ongeveer gedaan. Redose blijft werken...
Het effect.. ja je hebt energie, mood lift is er zeker maar niet zoals 4-fa. Je voelt je gewoon goed. De stimulatie is relaxerend. Voor mij was er geen bodyload. Dus ja ideaal voor iets te doen maar ook perfect voor chemsex/internet browsing naar je favoriete filmpje 😅
NB ik nam r ook gbl bij en dan is het nog leuker want je hebt de euphoria vd gbl erbij. De gbl zorgt ook dat de dopamine effecten lang duren. Ik denk dat het zo'n 4 uur werkt. Ik moest de volgende dag gaan werken dus was slapen enkel met etizolam mogelijk. Ik had langs geen kanten zin om te gaan slapen. Opgelet met redosen, een nachtje overslaan is gemakkelijk.
Next day. Ik had niet te veel geslapen en de dag er voor ook niet. Alhoewel de 3-fa nog aan het werken was v gisteren ,besloot ik om 's morgens een klein lijntje te leggen 20-35mg. Hop en je bent weer vertrokken. Het is zeer functioneel in lage dosissen en je ziet er niet echt gedrogeerd uit. En zo ging het de hele dag (denk nog 4x bumps) door tot 's avonds thuis nog een grotere dosis tot het op was. Bumps gaven een moodlift die de afkick uitstellen. Heel de avond achter de computer 😅
Ook zo goed als niets gegeten erbij.
Uiteindelijk dan 10 uuar geslapen met phenibut en lyrica. De volgende dag de kater opgevangen met lage dosissen gbl. Anders ging ik me na 3 dagen pakken verschrikkelijk voelen.
Voor mij voelt het als cleane speed met minder happiness maar ook met minder neveneffecten. Ik vind het zeer verslavend.
Mijn vriendin heeft het ook gepakt en niet geslapen...
Ik kan hierop ook meepraten, zojuist 3-FA van een bekende vendor ontvangen en geprobeerd.
Het heeft wel een apart zoetig geurtje, wel ziet het er netjes wit uit en is vrij brokkkerig.
Misschien de fluor die stinkt?
Overigens heb ik met deze levering één extra pellet bromazolam gekregen, it's my lucky day, I guess?
Ik heb 25 minuten geleden twee kleine sleutelpuntjes 3-FA genomen.
~10 minuten daarna nog twee kleine sleutelpuntjes 2F-ketamine. Ik neem deze keta omdat ik bij uppers nogal een onrustig onderliggend gevoel kan ervaren. Het kalmeert mijn andere gedeelte zodat ik de effecten van 3-FA goed kan omschrijven...
Het voelt inderdaad aan als een cleanere variant van speed, daar heb je gelijk in. Alleen vind ik het ook wel aardig op coke lijken!
Hoe ik 3-FA kan omschrijven is als volgt: de 'ik wil wakker en gefocussed blijven' zoals je die bij 6-APB ervaart, de helderheid van coke, de alertheid van speed en gek genoeg wel een beetje de head-high (die heb ik in lange tijd niet meer gevoeld!) zoals in mdma. Maar dan zonder helemaal weg van de wereld te zijn, wat mij nog wel eens lukt met MDMA.
Dus feitelijk is 3-FA een soort coke waarvan je niet opgefokt wordt waar als bijkomend voordeel een lekkere head-high aan vast zit.
Maarja de coke in Nederland, en hetgeen wat ik altijd heb, is waarschijnlijk redelijk versneden.
Dus... 3-FA, dat voelt wel aan als een goede vervanger voor coke én speed, een soort combinatie van die twee?
Het liefst neem ik het voor nu nog in combinatie met een sederend middel zoals Ketamine om mijn gedachtegang te laten stromen

In ieder geval voelt het nu nog steeds voor mij zuiver aan, heerlijk!
Nu morgen nog afwachten hoe ik mij voel. Voor nu klinkt dit als een leuk goedje om op de zaterdagavond te doen.
(je ziet ook hoe veel ik getypt heb, deze 3-FA doet zijn werk dus goed!)