Mystical-Mouse
Newbie
Hey,
Ik had nog nergens iemand zijn ervaring van 3fmc zien posten :
Wie : Man , 29 , te veel , verslavend karakter
Na 3 maand sober te zijn (lees : wel een pintje hier en daar maar geen chemische producten) probeerde ik eens vanalles op de legale markt van Nederland. Ik probeerde 2mmc, 3mmc, 3cmc , a-pihp, 3-fmc, 2fma, 2f-dck
Doel : Informeren
Avondje 3fmc :
Aangezien er geen tot weinig informatie over deze 'research-chemical' te vinden is was het moeilijk om de dosis te bepalen.
Op tripsit is er een schatting namelijk :
Zo dus deed ik mijn eerste insufflation op 50mg.
Gevoel : redelijk snel een pep gevoel en niet kunnen stilzitten en direct zin in een nieuwe.
20 min later : een nieuwtje van 50 mg
- Redelijk seksueel opgewonden en direct zin in meer (= gevaarlijk)
- Te zenuwachtig en trillingen in de hand
- Redelijk brandiger in de neus maar er zijn ergere
Loop (lees : herhaling) : Om de 30 minuten een nieuwe van 50mg of meer tot op een totaal van 350 mg. Dan ben ik maar gestopt en 15mg melatonine traag in slaap gevallen.
Hartrate : 130 na dosis en in rust 90.
Effect : Te kort en een te nerveus gevoel
VS 3mmc : Simulair gevoel maar van korte duur
Day after : Ok, geen kater maar toch een beetje een gevoel van leegheid.
Helaas ben ik een zeer verslavend persoon en was de dag erachter de andere 650mg er doorgejaagd.
Conclussie : Fijn gevoel voor even, maar zeker niet de moeite waard omdat je zeer snel zeer veel wil.
Bijlage : consequenties
Ik heb nog kennis van andere chemicalien maar vraag me wel af of er nood is voor andere verslagen.
Ik had nog nergens iemand zijn ervaring van 3fmc zien posten :
Wie : Man , 29 , te veel , verslavend karakter
Na 3 maand sober te zijn (lees : wel een pintje hier en daar maar geen chemische producten) probeerde ik eens vanalles op de legale markt van Nederland. Ik probeerde 2mmc, 3mmc, 3cmc , a-pihp, 3-fmc, 2fma, 2f-dck
Doel : Informeren
Avondje 3fmc :
Aangezien er geen tot weinig informatie over deze 'research-chemical' te vinden is was het moeilijk om de dosis te bepalen.
Op tripsit is er een schatting namelijk :
| Light | 25-50mg |
| Common | 50-100mg |
| Strong | 100-150mg |
Zo dus deed ik mijn eerste insufflation op 50mg.
Gevoel : redelijk snel een pep gevoel en niet kunnen stilzitten en direct zin in een nieuwe.
20 min later : een nieuwtje van 50 mg
- Redelijk seksueel opgewonden en direct zin in meer (= gevaarlijk)
- Te zenuwachtig en trillingen in de hand
- Redelijk brandiger in de neus maar er zijn ergere
Loop (lees : herhaling) : Om de 30 minuten een nieuwe van 50mg of meer tot op een totaal van 350 mg. Dan ben ik maar gestopt en 15mg melatonine traag in slaap gevallen.
Hartrate : 130 na dosis en in rust 90.
Effect : Te kort en een te nerveus gevoel
VS 3mmc : Simulair gevoel maar van korte duur
Day after : Ok, geen kater maar toch een beetje een gevoel van leegheid.
Helaas ben ik een zeer verslavend persoon en was de dag erachter de andere 650mg er doorgejaagd.
Conclussie : Fijn gevoel voor even, maar zeker niet de moeite waard omdat je zeer snel zeer veel wil.
Bijlage : consequenties
Ik heb nog kennis van andere chemicalien maar vraag me wel af of er nood is voor andere verslagen.