3 gr per coffee in holland ?

Carlitos

Badass junkie
Ben nooit gecontroleerd in coffeeshop toen in onder de 18 was.
Maar ik was altijd vrij groot.

burnevil92

Belezen gebruiker
ok maar mijn vriend is er 16 is 1.80 is neig breed en heeft een goeie baard ( ziet er dus neig volwassen uit )

burnevil92

Belezen gebruiker
Carlitos zei:
Ben nooit gecontroleerd in coffeeshop toen in onder de 18 was.
Maar ik was altijd vrij groot.

ok maar mijn vriend is er 16 is 1.80 is neig breed en heeft een goeie baard ( ziet er dus neig volwassen uit )

Flaffie

Wijs gebruiker
gast .. Dat weten wij toch niet?
Ga er gewoon heen, als je meer dan 10 shops afstruint heb je een grote kans dat je meekrijgt. Garantie is er niet!

Carlitos

Badass junkie
Inderdaad maak je niet druk.
In de 4/5 shops dat ik in amsterdam ben geweest op jonge leeftijd lukte het.

Sarz

Belezen gebruiker
Gewoon proberen. En vooral zelfverzekerd overkomen, best een redelijke kans dat het je wel lukt. En anders kan je het altijd nog aan voorbijgangers vragen toch..?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Dan zoek je een straatje uit met meerdere cofeeshops en ga je ze allemaal langs. Zo kan je snel een hele ons scoren :grin: :grin:

cropp

Badass junkie
burnevil92 zei:
Sarz zei:
Nee max 5 gram p.p per dag.. Maar als je geluk hebt krijg je vaak wel meer mee:wink:

en controleren ze vaak op leeftyd ?

ik word letterlijk altijd gecontroleerd, maar ik ben nog maar een twijfelgeval

als een coffeeshop betrapt word met een minderjarige in de tent dan is het einde oefening, einde vergunning, deurtje dicht, niet langs start.

Finesse*

Belezen gebruiker
Bij mij hangt het ervan af, zie er nog wel uit als een tiener, maar als je zelfverzekerd overkomt laten ze het meestal achterwege.
De limiet is wettelijk vastgelegd 5 gram, maar bij de meeste shops waar ik kom zouden ze niet eens moeilijk doen als ik 15 gram kom halen, mits je maar opsodemietert. :)

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Hier in, Zuid Limburg, zijn ze echt heel streng, daar kan iemand van 50 het nog vergeten een shop zonder ID binnen te komen. Je hoeft wel vaak alleen te laten zien dat je het bij je hebt. En meer als 5 gram krijg je hier ook echt nergens. Moet je maar naar meerdere shops gaan.

paulXTC

Bewuste gebruiker
hier in Alkmaar doen ze altijd wel makkelijk in de shop maar in A'dam is de laatste tijd bijna overal controle, vroeger kon ik nog halen zonder ID te laten zien maar dat moet ik nu niet proberen

Bovenaan