3-MEC

Bb11

Newbie
Smaakt als pep, recensies waren goed dus bestellen.....vdirect vrolijk.. kent iemand dit? Ik ga best goed hierop

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Smaakt als pep, recensies waren goed dus bestellen.....vdirect vrolijk.. kent iemand dit? Ik ga best goed hierop
Nooit gehad of echt van gehoord. Kan je er meer over vertellen? Dose, effect in verhouding tot bijv 3mmc of iets waar je ervaring mee hebt? Werkingsduur? Dip en of cravings bij uitwerking? Vragen vragen alleen maar vragen haha

• Like
Waarderingen: Bb11

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Nooit gehad of echt van gehoord. Kan je er meer over vertellen? Dose, effect in verhouding tot bijv 3mmc of iets waar je ervaring mee hebt? Werkingsduur? Dip en of cravings bij uitwerking? Vragen vragen alleen maar vragen haha
Lijkt behoorlijk op 3-cmc, ondermaatse dopamine reuptake inhibitor.

1700270250126.gif

Bb11

Newbie
Ben bezig
Is ook best nieuw, ik ben echt blij en enthousiast kan het vergelijken als mooie mengelmoes van pep en coke

Bovenaan