3-mma reportje

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
wie : ik
waar: op de bank
roa: oraal
dosis : 2 keer 330mg(zonder tolerantie zou ik met 200 mg max beginnen en na een uur of 1.5 100 mg bij nemen )

heb 3-mma nu ook gehad ,geslikt
dosis was omgerekend ter vergelijking naar 3-mmc vrij hoog 333 mg
3 bommetjes uit een gram
opkomst was vrij snel 15 20 min en voelde hem niet echt aankomen was gaan douche en na de douch zat ik er ineens in

2230
genomen en duurde zo,1,5 uur (was nog zeker niet uitgewerkt ,zat nog op de piek)
lichte headspace en warm dekentje gevoel voelde niet hyper aan de komende 1.5 uur
wel gewoon relaxed

2345

voordat ik bij nam, om te zien of het effect harder kon
daarna 2 de bommetje en dat verlengde het gevoel tot een uur of 4,5 snachts
gevoel werd er niet meer op ,bleef op de zelfde level
hoefde voor mij niet harder was precies ok al voor mij .
maar puur om te testen

ik lag er rustig bij op de bank
lekker relaxed te pokeren op me laptop
was wel een leuke stof
ik werd er chill van ,soort van stoned/high maar heel licht ,had trouwens wel benzos 2 mg alprazolam een uur voor inname genomen en rond 1800 diclofinac 100 mg ,kan meegespeeld hebben dat ik geen scherpe randjes voelde of het volle upper effect ervan voelde als het als upper moest werken dan.
was wel in de happy mode de hele nacht
werd er niet geil van ofzo verder
gevoel was prima en best fijn
geen enkel naar gevoel lichamelijk gehad .
beetje te vergelijken met 4-fma alleen iets betere headspace voor mij persoonlijk
klein snuifje genomen om de brand te voelen ,viel wel mee
drip niet echt geproefd
verder een super droge mond ervan ,drinken en of spoelen hielp niet echt

4 uur
voelt nog steeds als in het begin
lange piek zo te zien

5uur
begin nu ineens moe te worden headspace is er nog maar heel ver weg voel ik nog iets (verwaarloosbaar)

ben daarna ook gewoon in slaap gevallen tot een uur of 11

de tijd tussen 2 de bommetje 2345 en ochtend 4 heb ik niks geschreven omdat er gewoon niks anders was kwa gevoel of ervaring...

EINDOORDEEL
voor mij een rustgevend stofje in een rustige omgeving
wiebelde wel wat met voeten en benen maar niks raars
geen hartkloppingen ,stijve kaken en of andere lichamelijk ongemakken gemerkt.
ga dit zeker nog eens testen via de neus
gaat waarschijnlijk een andere high geven
piek was vrij lang
en van opkomst en de nasleep was beide vrij kort 20 min max
volgende dag na opstaan geen enkel probleem ondervonden

heb nu alle 3 de stoffen getest die zogenaamd 3-mmc moesten vervangen
geen van de 3
eutylone ,2-mmc-en 3-mma komen maar enigszins in de buurt van 3 mmc
de eerste 2 ,is bagger
3-mma is effectief maar totaal anders dan 3-mmc
dus ga niet met die gedachte 3-mma nemen

herhaling s gevaar
8/10

mvg ricorieks

Laatst bewerkt:

ricorieks

Oprechte vraag, zijn er RCs die jij nog niet hebt gebruikt?
honderden .....
gebruik/probeerde alleen uit een aantal verschillende groepen rc s om te kijken welke er bij mij past.
helaas is er niet veel wat mij me rush geeft.
dus dat handje vol rc s dat gebruikt is zal waarschijnlijk niet veel meer worden.....

ricorieks

Ik vond het een amfetamine die stiekem het frikandellenbos ingaat terwijl die getrouwd is.
lol ,dat is 25% van de getrouwde hehe
kwa rc amfetamine
welke plaats zou je hem zetten
voor mijn gevoel kwam die aardig overeen met 4-fma
dat tog wel in me top 3 staat kwa amfetamine rc s op het moment legaal verkrijgbaar

De Apotheker

Badass junkie
lol ,dat is 25% van de getrouwde hehe
kwa rc amfetamine
welke plaats zou je hem zetten
voor mijn gevoel kwam die aardig overeen met 4-fma
dat tog wel in me top 3 staat kwa amfetamine rc s op het moment legaal verkrijgbaar

1: 4-fa
2: 3-fa

De rest vond ik een keer leuk en niet boeiend genoeg om als amfetamine/dex/meth alternatief te gebruiken.

Te flauw, te weinig stimulatie of euforie en te kort werkend.

Dexamfetamine blijft koning :wink:

ricorieks

1: 4-fa
2: 3-fa

De rest vond ik een keer leuk en niet boeiend genoeg om als amfetamine/dex/meth alternatief te gebruiken.

Te flauw, te weinig stimulatie of euforie en te kort werkend.

Dexamfetamine blijft koning
neem je meestal de dosis kwa mg over van trip sheet etc ?
ik vond er een hoop ook niks aan
maar sommige op dubbele dosis zijn ongeëvenaard op amf gebied
ik noem maar een 2-fma
dat is stuiteren als je de dosis overtreed
4-fa heb ik nooit gehad
3-fa had ik op lage dosis wel de focus maar geen rush of space
super hoge dosis won ik 2 toernooien op pokerstars en zag ik door de kaarten heen
betrapte mezelf op mijn geachte gang
ik dacht dat ik na het winnen allemaal mensen om me heen had alsof ik aan een echte tafel zat met echte mensen hehe
vroeg zelfs in de chatt of er ook echte mensen waren ,de weg kwijt

welke roa en mg had je gebruikt trouwens met 3-mma?

De Apotheker

Badass junkie
ik noem maar een 2-fma
4-fa heb ik nooit gehad
super hoge dosis won ik 2 toernooien op pokerstars en zag ik door de kaarten heen
ik dacht dat ik na het winnen allemaal mensen om me heen had alsof ik aan een echte tafel zat met echte mensen hehe

Met eerste keren altijd eerst /light common tripsit/psychonaut wiki dosissen. Daarna uur of 5 uur an reddit posts lezen en daar dan een high dose uithalen + beste roa. Die zijn dan vaak ook hoger als websites als tripsit enzo maar vaak wel beter en getest en beschreven.

De Apotheker

Badass junkie
ik noem maar een 2-fma
4-fa heb ik nooit gehad

Vapen en roken beide 25/25+25 mg

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Effe partypoopen (and once again late to the party) maar ik was ook nieuwschierig maar 3-MMA. Vooral omdat redoses bij 3-MMC bij mij erg meeviek, ik werd er gewoon praatzamer door (in gezelschap vanzelfsprekend) en voelde me vrij ok en energiek voor een paar uren, niet te lang, niet te slecht om goed op te slapen en hoewel in NL de prijs lager ligt, viel deze in BE heel goed mee.

Dus desondanksd at ik eigenlijk al "my guilty pleasures" gevonden heb tussen tientallen die niet werken heeft deze wel mijn intresse opgewerkt.

Wat viel me op? De eerste batches werden gelabeld met de verkorting: 3-methyl-methamfetamine

Effe dubbel posten van het 3-MMA vraagtrhead, dit heeft me gewoon erg nieuwschierig gemaakt en mss kan iemand hier de waarheid bevestigen of ontkrachten;

3-MMA lijkt nog steeds een mysterie, moeilijk er iets van te vinden
Als je er iets van vindt dan lijkt het fantastisch voor de gebruiker.

Maar ik heb iets vreemds ondervonden.

Ze heten het kort: 3-methyl-methamfetamine

Maar voluit zou het: N-methyl-1-(3-methylphenyl)propan-2-amine zijn....

Wat eigenlijk identiek is aan het verboden DOC van indertijd.... Zou men een loophole gevonden hebben? K'zou het wel eens willen proberen, vroeg in de ochtend want het stimulerene lijkt lang te duren (daarom dat ik niet kan genieten van 6 apb en mn 5-6 gram aangekocht tijndens m'n zoektocht naaar iets wat me kon doen trippen of euforie bezrogen... deze leek alle boxes te ticken, maar ik hield geen rekening met de stim, da's altijd m'n fout geweest... van alles wat ik heb geprobeerd geniet ik enkl van CBD (ja, je leest het jiust, wiet zonder de high, die maakt me namelijk misselijk), coke, maar te duur voor wat het maar biedt en last but not least, NEP en F2-ketamine, die geven me rust EN energie zonder te overdoen, dus zoek ik nu vooral in de dissasociatives (en nog steeds een goed slaapmiddl).

But back on topic, ervaring met 3-MMA? Nu ik dit heb uitgvonden via een chemicus ben ik echt wel benieuwd hoe men dat terug legaal kon maken gewoon onder een andere naam terwijl de chemische naam en formule behouden werd (als dat überhaupt klopt).

Toch iets om over na te denken voor een van ons het probeert want als ik het me goed herinner werd DOC verantwoordelijk gesteld voor redelijk wat doden, al werd het vooral toegedient in vloeibare wijze tot 6 mg.

Ik be geen chemicus, enkel amateur chemistry liefhebber die soms z'n eigen dingetjes maakt (niet om te verkopen nee, dus geen zorgen) sooo... If I'm wrong, please correct me in the comments briefly, and extendedly in PM so I can learn from my overcautious mistakes.

Thank you!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Effe partypoopen (and once again late to the party) maar ik was ook nieuwschierig maar 3-MMA. Vooral omdat redoses bij 3-MMC bij mij erg meeviek, ik werd er gewoon praatzamer door (in gezelschap vanzelfsprekend) en voelde me vrij ok en energiek voor een paar uren, niet te lang, niet te slecht om goed op te slapen en hoewel in NL de prijs lager ligt, viel deze in BE heel goed mee.

Dus desondanksd at ik eigenlijk al "my guilty pleasures" gevonden heb tussen tientallen die niet werken heeft deze wel mijn intresse opgewerkt.

Wat viel me op? De eerste batches werden gelabeld met de verkorting: 3-methyl-methamfetamine

Effe dubbel posten van het 3-MMA vraagtrhead, dit heeft me gewoon erg nieuwschierig gemaakt en mss kan iemand hier de waarheid bevestigen of ontkrachten;

3-MMA lijkt nog steeds een mysterie, moeilijk er iets van te vinden
Als je er iets van vindt dan lijkt het fantastisch voor de gebruiker.

Maar ik heb iets vreemds ondervonden.

Ze heten het kort: 3-methyl-methamfetamine

Maar voluit zou het: N-methyl-1-(3-methylphenyl)propan-2-amine zijn....

Wat eigenlijk identiek is aan het verboden DOC van indertijd.... Zou men een loophole gevonden hebben? K'zou het wel eens willen proberen, vroeg in de ochtend want het stimulerene lijkt lang te duren (daarom dat ik niet kan genieten van 6 apb en mn 5-6 gram aangekocht tijndens m'n zoektocht naaar iets wat me kon doen trippen of euforie bezrogen... deze leek alle boxes te ticken, maar ik hield geen rekening met de stim, da's altijd m'n fout geweest... van alles wat ik heb geprobeerd geniet ik enkl van CBD (ja, je leest het jiust, wiet zonder de high, die maakt me namelijk misselijk), coke, maar te duur voor wat het maar biedt en last but not least, NEP en F2-ketamine, die geven me rust EN energie zonder te overdoen, dus zoek ik nu vooral in de dissasociatives (en nog steeds een goed slaapmiddl).

But back on topic, ervaring met 3-MMA? Nu ik dit heb uitgvonden via een chemicus ben ik echt wel benieuwd hoe men dat terug legaal kon maken gewoon onder een andere naam terwijl de chemische naam en formule behouden werd (als dat überhaupt klopt).

Toch iets om over na te denken voor een van ons het probeert want als ik het me goed herinner werd DOC verantwoordelijk gesteld voor redelijk wat doden, al werd het vooral toegedient in vloeibare wijze tot 6 mg.

Ik be geen chemicus, enkel amateur chemistry liefhebber die soms z'n eigen dingetjes maakt (niet om te verkopen nee, dus geen zorgen) sooo... If I'm wrong, please correct me in the comments briefly, and extendedly in PM so I can learn from my overcautious mistakes.

Thank you!
DOC is anders; die heeft twee methoxygroepen en een chloor-groep op de vierde positie.

3-MMA staat voor 3-methyl-methoxy-amfetamine.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
DOC is anders; die heeft twee methoxygroepen en een chloor-groep op de vierde positie.

3-MMA staat voor 3-methyl-methoxy-amfetamine.
Ik dank je! Idd bekeken en helemaal begrepen. Ik schrok wel effe toen ik de eerste charts zag, mogelijks was het verkeerde info. Ik vond diezelfde info wel terug op verschillende bronnen maar zo gaat dat als er nieuwe info opduikt, voor men zelf onderzoekt kopiëert mende ander met de melding dat dit vooral giswerk en anecotische uitleg is of zo... goeie disclaimer, zo blijkt maar weer want ik liep er vlak in!

Ondertussen gebruik ik bijna niets meer, m'n post is helemaal verouderd :) maar we blijven ons inlezen, altijd interessant, die RC's...

Bovenaan