3-MMC bijna verdwenen, volgens Brussels testcentrum

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Afgelopen zaterdag bezocht ik het enige testcentrum in België, gevestigd in Brussel. Ik vroeg de chemicus of hij nog 3-MMC tegenkomt. Hij vertelde me dat minder dan 5% van de afgeleverde samples nog 3-MMC bevatten.

Het was hun vierde meest geteste substantie.

Momenteel is “miauw/mefi” enorm populair op de Belgische dansvloer en wordt het verkocht als 3-MMC. Dezelfde chemicus liet zien dat het meestal 2-MMC is, soms 2-CMC, en heel soms 4-MMC.

Dit is natuurlijk al flink fout, maar ik maak me toch wel zorgen over wat er deze zomer zal gebeuren met de blanket van cathinonen.

Ik weet niet of dit een nieuwe thread waard is, maar ik vond het wel interessant wat de chemicus zei.

Laatst bewerkt:

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Past compleet in mijn ervaring als "ervaren testganger" in AMS.
3-MMC is er niet. Één keer in laatste 18 maanden 3-MMC te pakken gehad, kon 5 gram kopen tegen hoofdprijs (dus niet die lage van de vriendenloterij).
Bleek inderdaad uitsluitend 3-mmc als werkzame stof maar niet OK werkzaam in een normale dosering (booty). Kennelijk flink versneden met whatever niet op de radar van DIMS zou komen.

De 4-MMC (ook als zodanig getest) gaf geen sprankeltje vreugde. Ook weer zonde van 5 gram tegen hoofdprijs.
Dus ik weet nog steeds niet hoe lekker 4-mc zou kunnen voelen.

Big D-licious

Experimenterende gebruiker
4-MMC is tegenwoordig weer redelijk goed te vinden op DNM. Bij Jellinek werd mij verteld dat ze steeds vaker weer the real deal tegenkwamen.

3-MMC is inderdaad niet te vinden in NL. Ze vertelden me dat het altijd 2-MMC of soms 3-CMC bleek te zijn.

StraatPiraat

Badass junkie
Ik mis die oude 3m, die wat zachtere poederachtige met een licht geel tintje. Zoals je ze bij de grote RC vendors haalde in ~2020.
Dat vond ik top spul.

StraatPiraat

Badass junkie
Ben benieuwd of het nog terug gaat komen. Aangezien er altijd nog veel vraag is naar 3mmc en die RC blanket ban in een klap alle cathinones verbied.

Hippie Langwaus

DF-koning
Na de chemische sleepnetwet zullen er vast weer meer interessante stofjes beschikbaar komen in donkere steegjes.

Misschien komt naast 4-MMC ook 4-FA wel weer 'terug'.

SoulAssassins

Badass junkie
Ben benieuwd of het nog terug gaat komen. Aangezien er altijd nog veel vraag is naar 3mmc en die RC blanket ban in een klap alle cathinones verbied.
Ik denk dat de dokter zijn medicijn in zijn graf mag nemen aangezien de primaire stoffen ontbreken in nederland en zowat de hele wereld.

Superstar

Newbie
Ik heb gisteren toevallig wel een gram licht gele 3-mmc weten te krijgen met de welbekende kattenpis/kokosnoot geur (daar ruikt het een beetje naar imho).

Stelde niet teleur, allememaggies wat een high! Ik had het al een tijdje niet gehad en was vergeten dat je, wanneer de ergste piek is geweest, erg productief kunt zijn op deze stof.
Funest voor je neus, dat helaas ook.

XMR

Wijs gebruiker
Ik heb gisteren toevallig wel een gram licht gele 3-mmc weten te krijgen met de welbekende kattenpis/kokosnoot geur (daar ruikt het een beetje naar imho).

Stelde niet teleur, allememaggies wat een high! Ik had het al een tijdje niet gehad en was vergeten dat je, wanneer de ergste piek is geweest, erg productief kunt zijn op deze stof.
Getest bij testcentrum? Kan al een geruime tijd nergens meer 3-mmc vinden, zo goed als alles is 2mmc of 3-cmc. Die laatste zie ik tegenwoordig terouwns steeds vaker weer opduiken.

• Like
Waarderingen: ljuv

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter

Duratie en rook het wat zoetig?

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter

Kattenpis/kokosnoot, ja? Interessant. 😁 Ik zou het omschrijven als ‘chemische anijs’, heb nog een paar oude 3-MMC pillen liggen. Ik weet nog toen ik die pillen net hard, vers van de pers zeg maar, dat die weeïge zoetige geur echt heftig aanwezig was. Ik rook het in de hele kamer (waar ze al in verschillende dozen achter slot en grendel lagen). Gelukkig werd dat minder over de tijd.

Is tevens de enige amfetamine-achtige stof die ik ooit heb gehad die zo’n kenmerkende anijsgeur had (waarvan ook wel wordt beschreven dat die rond een drugslab vaak wordt geroken). Heb nooit pep, XTC of iets anders gehad met die specifieke geur.

Voor die pillen heb ik ook eens 3-MMC in poedervorm gehad en die had dan weer helemaal geen opvallende geur.

XMR

Wijs gebruiker
Ik hoop dat de criminelen denken: ja joeee, als ze dan toch alles hebben verboden, dan maken we wel gewoon EXTRA VEEL EN GOEIE 4-MMC!

(Dus als jullie dit lezen… is een subtiel verzoekje.)
4-mmc aanbod lijkt de laatste tijd al flink toegenomen te zijn. Op de plekken waar ik kijk is het al een geruime tijd niet lastig meer om aan goede 4-mmc te komen. 3-mmc daarentegen lijkt haast onmogelijk!

Bunkerjunk Gijs

Belezen gebruiker
De zoektocht naar 3mmc heb ik ook opgegeven, had 7 verschillende dealers hun 3mmc laten testen en alles was 2mmc. (in denhaag)
Na 1 keer testen van 4m was het gelijk positief 🥳
Is sterker dan 3m en zelfde prijs.
Mijn brokken 4m zijn geel/ lichtbruin aan de buitenkant, na het vermalen worden het witte kristallen.

super blij met deze 4m 🥰

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: XMR

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Kattenpis/kokosnoot, ja? Interessant. 😁 Ik zou het omschrijven als ‘chemische anijs’, heb nog een paar oude 3-MMC pillen liggen. Ik weet nog toen ik die pillen net hard, vers van de pers zeg maar, dat die weeïge zoetige geur echt heftig aanwezig was. Ik rook het in de hele kamer (waar ze al in verschillende dozen achter slot en grendel lagen). Gelukkig werd dat minder over de tijd.

Is tevens de enige amfetamine-achtige stof die ik ooit heb gehad die zo’n kenmerkende anijsgeur had (waarvan ook wel wordt beschreven dat die rond een drugslab vaak wordt geroken). Heb nooit pep, XTC of iets anders gehad met die specifieke geur.

Voor die pillen heb ik ook eens 3-MMC in poedervorm gehad en die had dan weer helemaal geen opvallende geur.
Chemische anijs is geen slechte vergelijking. Ooit een grote batch laten testen die puur bleek. Het rook licht chemisch, maar zo zoet dat m’n kokhalsreflex even suïcidaal werd.

FerdFatoehaus

Badass junkie
De zoektocht naar 3mmc heb ik ook opgegeven, had 7 verschillende dealers hun 3mmc laten testen en alles was 2mmc.
Na 1 keer testen van 4m was het gelijk positief 🥳
Is sterker dan 3m en zelfde prijs.
Mijn brokken 4m zijn geel/ lichtbruin aan de buitenkant, na het vermalen worden het witte kristallen.

super blij met deze 4m 🥰
Goede naam wel

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
Wat is niet lang? 2 uur?
Denk dat je al piekt na 90 minuten, na 3 uur dikke kater waar je echt zelfmoordlusten van krijgt.

Je kan het sowieso niet met regelmaat gebruiken zonder je hersenen te frituren, ik heb iets van 30 gram weggesnoven in 2-4 maanden jaren geleden. Een kameraad van mij kent enkele mensen die overleden zijn aan RC gebruik. Best weg van blijven, doe gewoon coke/XTC/speed.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Denk dat je al piekt na 90 minuten, na 3 uur dikke kater waar je echt zelfmoordlusten van krijgt.

Je kan het sowieso niet met regelmaat gebruiken zonder je hersenen te frituren, ik heb iets van 30 gram weggesnoven in 2-4 maanden jaren geleden. Een kameraad van mij kent enkele mensen die overleden zijn aan RC gebruik. Best weg van blijven, doe gewoon coke/XTC/speed.
Serieus? Niet dat ik het wil ondermijnen maar 30 gram lijkt me niet zoveel?

Superstar

Newbie

Mijn roa is snuiven en bij mij kwam de piek wel wat eerder. De kater vond ik persoonlijk erg meevallen. De werking nam bij mij in golven af. Wel moe de dagen erna, een vieze smaak in m'n mond, aanslag op de tong en een verrotte neus.

JohnGalt

Belezen gebruiker
Heel jammer dat het nergens meer te vinden is. Tot een 9 maanden geleden had ik nog een goede leverancier, maar die is in rook opgelost. Nu enkel op DNM en bij bij dealers de alternatieve troep te vinden, dus vaarwel aan dit goedje!
4MMC kom ik wel geregeld tegen, maar daar kunnen we echt niet van slapen, vond het effect van 3M juist fijner (voor een after).

Jazz35

Wijs gebruiker
Dan zijn er dus geen criminelen in de 3m productie gerold?
Een vriend van mij uit het oosten van het land beweert wel dat het daar nog te verkrijgen is aangezien het daar nog wordt geproduceerd. Weet niet of dat waar is. Het zag er wel degelijk anders uit dan de 2m die ik zelf mee had. Maar ik heb het niet geprobeerd.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Een vriend van mij uit het oosten van het land beweert wel dat het daar nog te verkrijgen is aangezien het daar nog wordt geproduceerd. Weet niet of dat waar is. Het zag er wel degelijk anders uit dan de 2m die ik zelf mee had. Maar ik heb het niet geprobeerd.
Wie stelt bewijst..

Raver

Badass junkie

Heb ook enkele mensen gesproken in de kliniek die ook beweerde dat er 3mmc word geproduceerd in Nederland. Hun beweerde echte 3m te hebben gebruikt.

Bovenaan