3-MMC kristallen

Bigvloei

Belezen gebruiker
Hey mensen,

Nu wordt er overal online 3-MMC verkocht in kristal vorm, crushed kristallen en gewoon 3-MMC poeder.

Nu snap ik dat het verstandigste is om je drugs te laten testen bij een inleverpunt, en dat dit als enigste echt duidelijkheid kan bieden.

Maar ik vroeg me af of kristallen ook minder puur kunnen zijn dan de webshops aangeven.

En merken jullie verschil tussen kristallen, fijngemalen kristallen of gewoon poeder. Wat heeft jullie voorkeur?

Groeten!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bij coke kunnen brokken/kristallen ook wel versneden zijn. Bij mdma ook dacht ik dus zal dat bij 3mmc ook zo zijn. Neem ik aan dan he

mitchieee

Wijs gebruiker
het lijk mij niet dat ze bij de vendor versneden zijn’ de kristallen zijn ook duurder als de poeder volgensmij

Neo-Shulginist

Badass junkie
Maar ik vroeg me af of kristallen ook minder puur kunnen zijn dan de webshops aangeven.
Dat is zeer regelmatig het geval, hoewel dat lastig is met zekerheid vast te stellen omdat het lastig en duur is om de zuiverheid van nieuwe stoffen te meten.

Over de puurheid hoef je je niet zo'n zorgen te maken aangezien dat voor de dosering vaak geen significant verschil maakt. Maar de onzuiverheden kunnen wel bestaan uit (soms) gevaarlijke stoffen, en dat is wel iets om je druk over te maken. Ook research chemicals bevatten vaak stoffen die door het drugstest systeem DIMS als 'onbekende stof' worden aangewezen. Dan ben je dus dingen aan het innemen waarvan je totaal niet weet wat het is en wat het doet. Niet echt hetzelfde imago als het extreem zuivere wetenschappelijke labmateriaal wat de vendors pretenderen te verkopen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
het lijk mij niet dat ze bij de vendor versneden zijn’ de kristallen zijn ook duurder als de poeder volgensmij
Het hoeft ook niet versneden te zijn. Onzuiverheden in grondstoffen kunnen meereageren tijdens de synthese en dan krijg je al allerlei rare bijproducten. Ook de opslag van research chemicals kan sub-optimaal zijn waardoor er kruisbesmetting plaatsvindt tussen de ene hoop drugs en de andere hoop drugs. Bij stoffen die een threshold dose onder de milligram hebben kan dat met name gevaarlijk zijn.

vader

Belezen gebruiker
Ik weet uit het verleden dat er voor coke receptjes zijn om hem na het versnijden weer mooi brokkelig c.q. flakey te maken.
Wat ik van een bepaalde vendor weet is dat men met een grote zak brokken/ kristallen altijd een restant poeder (kapotte kristallen) overhoud, en dat deze apart verkocht wordt omdat mensen gingen klagen dat de kristallen versneden waren, omdat men het poeder aanzag als versnijdmiddel.

Waar ik zelf wel huiverig voor ben, dat nu het eind in zicht is van legale verkoop van 3-MMC (en alle cathinones?) wellicht de (wat meer shady) vendors ook af willen van de veel giftigere 3-Cxx en 4-Cxx varianten, (iig de chloro en para-chloro varianten met 4-CMA achtige neurotoxiteit).
En dat dit dan bijgemengen, of zelfs in zijn geheel verkopen als 3M.

Dus als je 3M ineens heel sterk waus/ MDMA aanvoelt zou ik hem zeker laten testen, tenzij je Parkinson of Alzheimer niet erg vind.

Wausie33

Bewuste gebruiker
Ik weet uit het verleden dat er voor coke receptjes zijn om hem na het versnijden weer mooi brokkelig c.q. flakey te maken.
Wat ik van een bepaalde vendor weet is dat men met een grote zak brokken/ kristallen altijd een restant poeder (kapotte kristallen) overhoud, en dat deze apart verkocht wordt omdat mensen gingen klagen dat de kristallen versneden waren, omdat men het poeder aanzag als versnijdmiddel.

Waar ik zelf wel huiverig voor ben, dat nu het eind in zicht is van legale verkoop van 3-MMC (en alle cathinones?) wellicht de (wat meer shady) vendors ook af willen van de veel giftigere 3-Cxx en 4-Cxx varianten, (iig de chloro en para-chloro varianten met 4-CMA achtige neurotoxiteit).
En dat dit dan bijgemengen, of zelfs in zijn geheel verkopen als 3M.

Dus als je 3M ineens heel sterk waus/ MDMA aanvoelt zou ik hem zeker laten testen, tenzij je Parkinson of Alzheimer niet erg vind.
Ik had laatst 3mmc van een dealer, leek wel of ik xtc op had, niet wat ik gewend was. Dus dit zou wel een verklaring kunnen zijn

vader

Belezen gebruiker
Ik had laatst 3mmc van een dealer, leek wel of ik xtc op had, niet wat ik gewend was. Dus dit zou wel een verklaring kunnen zijn
Effect van 3mmc is ook sterk afhankelijk van hoeveel je van te voren gegeten hebt, en hoe lang het geleden is dat je het voor het laatst hebt gebruikt.
Een flinke bom 3M (2+mg/kg) geeft bij mij ook een sterke rush die wel iets wegheeft van het hard gaan op MDMA.

Bovenaan