3-mmc snuiven

Miauw302

Newbie
Hi, ik ben vrij nieuw als het gaat om 3-MMC en ik vraag me af hoe je het beste kunt snuiven, ik had ergens gelezen dat het slim is om je rietje of wat dan ook iets verder in je neus te doen zodat het niet in de voorkant vast komt te zitten, thoughts?

Maar de echte vraag is: is het verstandig om heel vaak je neus op te halen of juist maar een paar keer? Heeft dat effect op de werking of is er iets wat ik moet vermijden? Hebben jullie tips hoe je het beste 3-MMC kan snuiven?

TL;DR tips om het beste te snuiven? rietje verder in neus/vaak neus ophalen of niet?

Laatst bewerkt:

Bryex

Belezen gebruiker
Gewoon met een buisje. Zou zeggen haal een pen uit elkaar. Druk het buisje in je neusgat en snuif het gewoon normaal op. niet te zacht maar zeker niet te hard. ik snuif persoonlijk niet meer omdat ik steeds last heb van verstopte neus etc. Ik doe het alleen maar door het drinken. werkt ook top

Kibo3

Bewuste gebruiker
Maar de echte vraag is: is het verstandig om heel vaak je neus op te halen of juist maar een paar keer? Heeft dat effect op de werking of is er iets wat ik moet vermijden? Hebben jullie tips hoe je het beste 3-MMC kan snuiven?

TL;DR tips om het beste te snuiven? rietje verder in neus/vaak neus ophalen of niet?
Op een normale manier snuiven is prima. Je neus ophalen is geen probleem zolang je het maar niet kei hard doet en alles in je keel beland. Het blijft altijd wel ergens vastzitten in mijn ervaring of dit nu boven of onder in de neus is. Vind je snuiven niet chill kun je altijd orale inname nog overwegen.

ps zet een stopwatch elke keer als je neemt. Voor je het weet knal je er om de 5 minuten wat in.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Als het om 3-mmc gaat kan je beter niet snuiven. Oraal of pluggend zijn keuze nummer 1 en 2 als je het mij vraagt. (Ja er is nog wel een betere, maar daar gaan we het hier niet over hebben ivm harm reduction)

Zoals eerder dus al gezegd door je drinken heen. Of, wat ik altijd deed, je kristal afwegen en die als een pil weg slikken. Capsules vullen kan ook, of 'parachuten'.

Als je wilt pluggen zijn er goeie guides te vinden als je even zoekt. In de basis los je je dosis op in <1ml water. Dat trek je op in een 1ml spuit (dus zonder naald) en dat leeg je op een plek waar de zon nooit schijnt. Werkt sneller dan snuiven en geeft ook meer het euforisch effect (net als slikken) t.o.v. snuiven, wat meer het speedy effect geeft.

Tenzij je zoekt naar dat speedy effect natuurlijk. Dan kan je het best blijven snuiven. Maar ik gebruikte zelf 3-mmc toch vooral voor het euforische effect.

Neo-Shulginist

Badass junkie
ik had ergens gelezen dat het slim is om je rietje of wat dan ook iets verder in je neus te doen zodat het niet in de voorkant vast komt te zitten, thoughts?
Liever niet met snuifbuisjes in de neus, want daarmee kun je de neusslijmvliezen beschadigen.
De neusslijmvliezen zijn maar één cellaag dik, en daaronder liggen meteen haarvaten. Daardoor kunnen drugs gemakkelijk opgenomen worden. Maar je maakt het dus ook makkelijk kapot.

Een snuifbuisje kost maar enkele euro's en helpt voorkomen dat je de neus in gaat. Het snuifbuisje heeft daarvoor een bolle kant die je op de neus kan zetten.

Snuifbuisje_nikkel.jpg

Verder is het voldoende om gewoon rustig via de neus in te ademen. Je hoeft niet daadwerkelijk te snuiven. Dan gaat het meestal te hard (en kan er ook slijm/drugs in de sinussen terecht komen, waarvan je hoofdpijn of zelfs voorhoofdsholte-ontsteking kan krijgen).

JackAss69

Bewuste gebruiker
Hi, ik ben vrij nieuw als het gaat om 3-MMC en ik vraag me af hoe je het beste kunt snuiven, ik had ergens gelezen dat het slim is om je rietje of wat dan ook iets verder in je neus te doen zodat het niet in de voorkant vast komt te zitten, thoughts?

Ik zou slikken. Stuk heftiger effect vind ik

Lawaai Papegaai

Belezen gebruiker
Ik gebruik gewoon een op internet besteld snuifbuisje, ideaal aangezien de plastic rietjes moeilijk te vinden zijn tegenwoordig😂

mcl

Newbie
Gewoon met een buisje. Zou zeggen haal een pen uit elkaar. Druk het buisje in je neusgat en snuif het gewoon normaal op. niet te zacht maar zeker niet te hard. ik snuif persoonlijk niet meer omdat ik steeds last heb van verstopte neus etc. Ik doe het alleen maar door het drinken. werkt ook top
Kickt het dan niet later in?

Bovenaan