3-MMC vs 4-MMC vs XTC effect

Ricoo

Experimenterende gebruiker
Beste DF,

Ik was benieuwd naar het verschil in effecten tussen 3-MMC, 4-MMC en XTC.

Met XTC en 3-MMC (zou ook 2-MMC of 3-CMC kunnen zijn geweest, nooit getest) heb ik al ervaring en was benieuwd hoe 4-MMC zich tot deze 2 verhoud, dan met name hoe de space en piek aanhouden. XTC komt naar mijn idee vrij rustig op en duurt het echt even voordat je de effecten goed merkt, komt het een beetje in vlagen en kan je ook echt uit je space raken naar mijn idee. 3-MMC werkte bij snuiven altijd super snel en blijf je vrij stabiel het effect merken.

Ik heb nu 4-MMC (zelf laten testen bij een testservice) en vroeg me af of 4-MMC net als 3-MMC snel opkomt met snuiven en redelijk stabiel aanhoud als je af en toe herdoseert. Of lijkt het meer op XTC en komt het echt in vlagen?

XMR

Wijs gebruiker
4-mmc is heel erg vergelijkbaar met 3-mmc, het voelt alleen iets waziger en euforischer. Je kunt het net als 3-mmc blijven herdoseren, maar de kater is niet mals als je te lang door blijft gaan.

Tino73

Belezen gebruiker
4-mmc is heel erg vergelijkbaar met 3-mmc, het voelt alleen iets waziger en euforischer. Je kunt het net als 3-mmc blijven herdoseren, maar de kater is niet mals als je te lang door blijft gaan.
Ben het helemaal met jou eens. Ik verkies 3mmc. En een kater had ik er nog nooit van. Ik slaap zelf goed bazen lange sessie, wat ik bij coke of andere spullen nooit kon. 4mmc voelt inderdaad waziger.

• Like
Waarderingen: XMR
Bovenaan