3 vragen over speed

lockstock

Newbie
heey ik heb 3 vraagjes over speed,

ik heb afgelopen dag/nacht gebruikt, misschien iets meer als 1 gram in totaal, en heb niet geslapen. (ik heb het al vaker gedaan, dit was niet de eerste keer.)

1 ik weet dat van speed je penis krimpt. (neem aan dat dat niet alleen bij mij is:P) Maar kan dit blijvend zijn?

2 ik heb de hele tijd buikpijn en het gevoel dat ik naar de wc moet, maar telkens als ik eenmaal zit komt hij er niet uit:P gaat dat vanzelf weer over? of moet ik iets doen? (extra slapen ofzo)

3 en als laatste, ik heb een paar kleine bruin/zwarte vlekjes op mijn voortanden, ik weet dat dit van de speed komt. maar is er ook een mogelijkheid dat dat weer weggaat? bijv als ik nu gewoon niet meer gebruik en elke dag netjes mijn tanden poets.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, vraag 1 en 2 zijn misschien een beetje raar, maar ik moet dat toch ff weten.

alvast bedankt.

Lockstock.

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Nu heb je aids en hepatitis B pas maar op!

Nee geintje, punt 1 2 is gewoon de speedkater, je piemeltje blijft nog een tijdje een piemeltje maar dan word hij toch echt weer groter.

En punt 3 WTF! Wat heb je gedaan met je speed dan? :rolleyes:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
kleine piemels worden weer groot. :)

Bruine vlekjes?, misschien je tanden poetsen met routine. Ik noem maar iets geks, 's-ochtends en 's-avonds misschien. :)
Nog nooit gehoord dat door speed zoiets gebeurt, wel door langdurige verwaarlozing van je gebit en of de rest van je lichaam. Wanneer ben je voor het laatst naar de tandarts geweest?

lockstock

Newbie
ehm ik ga om het half jaar, maar mijn broer (die heeft schizofrenie) had toen zijn hele gebit kapot, was ook helemaal zwart. en die gebruikte ook heel veel speed, dus ik dacht dat het daar van was. als het hier niet van is.. dan weet ik ook niet wat ik gedaan heb xD

maar als je speed gebruikt, dan is dat toch zeker slecht voor je tanden?

gr.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
2= plassen kost met pep gewoon wat meer moeite, vergeet niet goed te drinken want speed ontrekt vocht en met te weinig vocht zijn je nieren ook niet blij aangezien ze overuren maken om die zooi uit je lichaam te halen.

martin van nu

Belezen gebruiker
heb je de bijsluiter wel goed gelezen voordat je het in nam?
Je hebt toch geen illegale speed gekocht? Dat schijnt namelijk enorme troep te zijn.

Ewie

Belezen gebruiker
Speed IS gewoon troep :wink: afgelopen weekend weereens gebruikt en wist meteen waarom ik het niet graag pak; kleine pik, weinig zin in eten/slapen (erg slecht voor je) en je gaat er ongelooflijk van stinken...

Immo

Badass junkie
Ummm van speed krijg je normaal gesproken geen bruine en zwarte plekken op je gebit hoor. Over punt 1 en 2 hoef je je geen zorgen te maken. :P

Bovenaan