35-plussers

Tufnut

Badass junkie
Je kan het problematisch gebruik kunnen noemen of een (weekend)verslaving. In ieder geval is ieder weekend xtc geen normaal gebruik meer. Lichamelijk zal de verslaving idd niet zijn, maar geestelijk des te meer.

Machine

Experimenterende gebruiker
Was een tijdje geleden op een feest in Amsterdam, Ruigoord, misschien kennen jullie dat wel. Daar vind je vrij veel mensen van 35 jaar en ouder die lekker te lopen spacen op van alles en nog wat.. Die bewuste avond was ik daar met een stel vrienden en vriendinnen, leeftijd tussen de 20 en 24 jaar, en we zijn daar een stel tegen gekomen waarvan de dame al meer dan 40 jaartjes op onze planeet rondloopt. Naar eigen zeggen had zij even een 'lekkere lik van de grote M' gehad, en ze had een geweldige tijd.. Tijdje met haar rond een kampvuur gezeten en leuke (maar vooral trippy) gesprekken gevoerd.. En dan zie je maar dat het niet zoveel hoeft uit te maken of je een twintiger of een veertiger bent :)

MIA-1985

Wijs gebruiker
darkbull zei:
ik ben getrouwd met een 50 jarige die verslaafd is aan de xtc.
dat geeft hij niet toe maar dat is hij wel.
een weekend zonder pil, is geen gezellig weekend.

zijn er meer mensen die getrouwd zijn met een xtc-verslaafde?

Hmm verslaafd aan xtc? Je zal het wel anders bedoelen. Tenminste zo zie ik het, verslaafd zijn aan het middel kan praktisch niet...hij wil gewoon een bepaald soort weekend hebben. Waarom is het niet gezellig? Voor hem niet of voor jullie niet? Hoelang doet hij dat al? Dat hij dat merkt uberhaupt, iedere week...moet er niet aan denken. Ik vind het heel erg lekker, maar doe het maar een paar keer per jaar :wink:

mrflame

Belezen gebruiker
Tripreporter
wel cool dat er oudere mensen zijn die XTC gebruiken, heb het zelf al wel redelijk vaak gezien. Zo zie je maar dat het niet alleen maar een fase is in je jongere jaren :grin:

darkbull

Bewuste gebruiker
ik signaleer eerder afhankelijkheid bij 35plussers dan bij de jeugd hoor.

(met name de ghb gebruik!)

Kokosnoot

Haha lijkt me wel leuk om op die leeftijd ook nog af en toe eens een pilletje te nemen :tongueout:
zie ik mezelf wel nog niet direct doen over 10-15 jaar, maar kom we zien wel wat de tijd brengt :grin:

darkbull

Bewuste gebruiker
ik denk dat de jeugd het gebruikt als middel om lekker door te dansen, de ouderen gebruiken het om onbeperkt te sexen.

curiouscouple

darkbull zei:
ik denk dat de jeugd het gebruikt als middel om lekker door te dansen, de ouderen gebruiken het om onbeperkt te sexen.

Nou..... het ligt toch wel wat genuanceerder.

In eerste instantie gaf het in de club een iets relaxter gevoel waardoor ik makkelijker contact legde.
Daarna was vooral de trance muziek super en konden we daarin helemaal verdwijnen

Op de bank kunnen we uren lang ouwehoeren terwijl we onder een "heerlijke warme deken" liggen. Natuurlijk eindigen die avonden wel steevast in heerlijke sex :tearsofjoy:

Tijdens dance party's ( jaaaaaah die zijn er echt ook voor "ouwetjes") kunnen we vooral lekker lang doorgaan en willen we ons heerlijke gevoel graag met iedereen delen...........en zoenen is dan zoooooooooo lekker :wink:

1 oktober zijn we op BITCH.................de voorpret is er nu al!!!!!!

darkbull

Bewuste gebruiker
noem het gewoon legaal vreemdgaan aub.

onder invloed van xtc, want normaliter zou je dat niet doen. toch?

trippelh

Bewuste gebruiker
darkbull zei:

Heb jij ergens gelezen dat ze vreemdgaan???
Zo wie zo moet je geen conclusies trekken als jij in je omgeving dat hebt .Ik en mijn partner gebruiken ook en we hebben nog nooit met iemand willen zoenen.

curiouscouple

darkbull zei:

Toch jammer dat iemand zo de plank mis kan slaan..........
Wij gaan inderdaad legaal vreemd, maar wel altijd met z'n tweetjes.......eigenlijk dus 4-tjes :wink: , is het dan nog wel vreemd gaan? Dat deden we echter al voordat we XTC ontdekten...........de X geeft een extra dimensie aan het geheel, maar we gaan ook nog steeds nar clubs terwijl we alleen een redbull drinken........en een lol dat we dan hebben :tearsofjoy:

De dicussie over swingen zullen we maar in een ander topic aan de orde laten komen.

In al die tijd (nu ruim 4 jaar) hebben we geleerd om iedereen in zijn waarde te laten en geen voorbarige conclusies te verbinden aan iets dat we niet meteen begrijpen. Kortom we snappen dat niet iedereen er op dezelfde manier tegen aan kijkt.
Maar wij weten wel dat wij heel erg genieten!!!!!!!

trippelh

Bewuste gebruiker
curiouscouple zei:
darkbull zei:

Toch jammer dat iemand zo de plank mis kan slaan..........
Wij gaan inderdaad legaal vreemd, maar wel altijd met z'n tweetjes.......eigenlijk dus 4-tjes :wink: , is het dan nog wel vreemd gaan? Dat deden we echter al voordat we XTC ontdekten...........de X geeft een extra dimensie aan het geheel, maar we gaan ook nog steeds nar clubs terwijl we alleen een redbull drinken........en een lol dat we dan hebben :tearsofjoy:

De dicussie over swingen zullen we maar in een ander topic aan de orde laten komen.

In al die tijd (nu ruim 4 jaar) hebben we geleerd om iedereen in zijn waarde te laten en geen voorbarige conclusies te verbinden aan iets dat we niet meteen begrijpen. Kortom we snappen dat niet iedereen er op dezelfde manier tegen aan kijkt.

+1 respect zoals jullie er mee omgaan

Tufnut

Badass junkie
curiouscouple zei:

Pas op dat je de ander wel in zijn waarde laat. Die weet vast ook wel wat genieten is hoor :wink: Ieder zijn eigen vorm van genieten. Is niets mis mee.

curiouscouple

[/quote] Pas op dat je de ander wel in zijn waarde laat. Die weet vast ook wel wat genieten is hoor :wink: Ieder zijn eigen vorm van genieten. Is niets mis mee.[/quote]

Absoluut mee eens, was ook precies wat ik wilde zeggen...........JUIST!!

On topic: 35+-ers beleleven het allemaal op hun eigen manier, wij op zeer veel manieren, hoop dat dat is over gekomen.

Tufnut

Badass junkie
Ja, dat was overgekomen hoor. Lekker toch?!

Maar terug on topic... hmm wat was dat ook al weer?
Edit: oh ja of er hier vrouwen van 35+ zijn die weleens wat gebruiken?

:flushed: ik ben geen vrouw en nog geen 35.... ik heb er wel een... mag dat ook?

curiouscouple

Ben er ook geen,maar heb er wel eentje.......................

38 and still going...........................maar ja komt waarschijnlijk door de X. Zoals ze heerlijk waus op de bank kan zitten, of helemaal los kan gaan op de dansvloer. SUPER!!
Laatst lagen we in bed ( moe maar voldaan....na 2,5 pil) zegt ze; mijn voeten zijn verliefd op elkaar.............gek mens!

Maar zo lief en lekker!!!!!!

Topic was trouwens aangepast naar 35-ers en niet meer alleen vrouwen....................vrouwen zijn wel intressanter natuurlijk. :wink:

trippelh

Bewuste gebruiker
curiouscouple zei:
Ben er ook geen,maar heb er wel eentje.......................

38 and still going...........................maar ja komt waarschijnlijk door de X. Zoals ze heerlijk waus op de bank kan zitten, of helemaal los kan gaan op de dansvloer. SUPER!!
Laatst lagen we in bed ( moe maar voldaan....na 2,5 pil) zegt ze; mijn voeten zijn verliefd op elkaar.............gek mens!

Maar zo lief en lekker!!!!!!

Topic was trouwens aangepast naar 35-ers en niet meer alleen vrouwen....................vrouwen zijn wel intressanter natuurlijk. :wink:

Helemaal mee eens de mijne is 36 en je merkt als je op latere leeftijd met dit middel begint dat de meesten er verstandig mee om kunnen gaan.
Ik ben nu alleen op zoek na uitdagingen terwijl we van dit goede middel genieten iemand tips ?

curiouscouple

trippelh zei:
Ik ben nu alleen op zoek na uitdagingen terwijl we van dit goede middel genieten iemand tips ?

Jullie zoeken uitdagingen? Op welk vlak?
Of andersom ........wat is al geen uitdaging meer voor jullie?

Zoals al eerder gemeld zijn wij ermee gestart vanuit het swingen, maar ook de dance feesten, thema party's, carnaval!!, de bank en de achtertuin hebben het ondertussen al moeten ontgelden............

Meer details? even via PB.................we hebben nog wel wat opties. :wink:

Bovenaan