35-plussers

angie123

Bewuste gebruiker
Dit topic gaan de verkeerde kant op! Wel bij de les blijven hoor.

Waar zijn de gezellige vrouwen die af en toe eens xtc gebruiken?? Niet indutten he dames!! We laten ons niet in een hoekje drukken door een stel mannekes met een minderwaardigheids complex!.

We zijn vrouwen die weten wat we willen en af en toe eens lekker uit ons dak willen gaan. Soms valt het niet mee om vrouw, moeder, minaares en vriendin te zijn.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Haha, jemig dit is wel heel erg sneu allemaal. Als ik zover heen was zou ik mezelf aan een heroinekuurtje zetten.

Serenity

Badass junkie
Wou net zeggen, met jullie wijsheid zou je toch moeten weten dat je niet iedereen over één kam kan scheren :wink:

Everio

Bewuste gebruiker
Serenity zei:
Wou net zeggen, met jullie wijsheid zou je toch moeten weten dat je niet iedereen over één kam kan scheren :wink:

haha zo laat je die dames wel ERG oud klinken :wink:

maar een leuke spontane dame die wat ouder is heb ik echt TOTAAL geen problemen mee :)

en op stap praat ik daar evengoed mee, van de week nog, kwam aan de praat, en toen kwamen we op de leeftijd, ze was 32, en ik zelf 20, ik had haar dat TOTAAL niet gegeven en verder was het echt wel gezellig :) (gezellig ja :wink: niks meer, niks minder)

tails

Belezen gebruiker
ach iedereen doet toch wat hij wilt :)
ik ben 17 maar ik zou er niet om geven moest ik een "ouder" iemand onder invloed van drugs tegenkomen want meestal ben ik zelf zo :)

en hoe meer zielen hoe meer vreugd :wink: :wave:

DreamWeaver

Badass junkie
Ben laatst bij een meiske blijven slapen na het stappen die bij benadering precies 2 keer zo oud bleek als ik. Ze was 36 maar zag er zeker 10 jaar jonger uit. Totaal geen problemen mee gehad, het was een geslaagde nacht :wink:

MissX

Newbie
Hallo allemaal......

Nog een ouwe mutz hier :grin:
Ik ben 33, bijna 34 en heb voor een paar weken geleden m'n eerste
xtc pil gehad. Wowwww..... :xtc: als ik dat eerder had geweten. Ik vond het ge-wel-dig!!!! Als dit zo blijft dan blijf ik gebruiken tot ik 80 ben (mocht ik dat halen dan :wink:)

We hadden een paar pilletjes van vrienden gehad. Die waren dolenthousiast (40+ btw :mrgreen: ) en zeiden dat we het eens MOESTEN proberen. Zo gezegd zo gedaan.... en idd het was het proberen waard. :hearteyes:

Nu mijn probleempje..... Hoe kom ik in godsnaam aan die dingen? Moeten we dan echt naar een dancefeest of naar de disco? Ik werd bijna de plaatselijke coffeeshop uitgebonjourd toen ik er naar vroeg, waren ze niet van gecharmeerd. :flushed: :flushed: :flushed:
Herkend iemand dit? Of is dit een domme vraag?

Liefs MissX

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
MissX zei:
Nu mijn probleempje..... Hoe kom ik in godsnaam aan die dingen? Moeten we dan echt naar een dancefeest of naar de disco? Ik werd bijna de plaatselijke coffeeshop uitgebonjourd toen ik er naar vroeg, waren ze niet van gecharmeerd. :flushed: :flushed: :flushed:
Herkend iemand dit? Of is dit een domme vraag?

Liefs MissX
Haha, dat is te grappig om dom te zijn :grin: Tja, via via, feestjes, of een dealer zoeken.. verder kom ik ook niet. (Ja, zelf maken)

Lekkerrr

Newbie
Ik denk dat Missx bedoelt waar je een vast en betrouwbaar contact kan vinden waar je wat kan halen... :)

Als je op een feest bent ofzo kan je natuurlijk wel een snoeppie of meer krijgen maar als je daar niet vaak komt wordt het moeilijker :wink:

Kus van Lekkerrr
(ook een 35 plusser btw :P )

Doodkapje

Wijs gebruiker
ikzelf ben 32. ook maar aan "hard"drugs begonnen eind vorig jaar, en ik ben daar ontzettend blij om!!! ik neem wel mdma en speed maar geen xtc. ik heb trouwes wel pep nodig als ik de hele nacht wil kunnen dansen, ik ben geen 20 meer. met die uitspraak lachte ik vroeger ook wel. als ik dit had leren kennen toen ik nog 15 was dan had ik nu al wel dood kunnen zijn omdat mijn lever het niet meer aankon, zoals ik hier van sommige mensen al heb gelezen die nog maar net meerderjarig zijn geworden. dus effe niet denigrerend doen (wie het schoentje past trekt het aan) omdat we boven de 30 zijn en laat ons hopen dat iedereen de 35 mag halen....

Imke

Badass junkie
Doodkapje zei:
als ik dit had leren kennen toen ik nog 15 was dan had ik nu al wel dood kunnen zijn omdat mijn lever het niet meer aankon, zoals ik hier van sommige mensen al heb gelezen die nog maar net meerderjarig zijn geworden. dus effe niet denigrerend doen (wie het schoentje past trekt het aan) .

:rolleyes:

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik wil hier nog 1 ding aan toevoegen. als je wordt uitgelachen omdat je ook een keer uit je bol wil gaan als 30plusser, dan is dat heel zielig en vrij kinderachtig net of je zit terug op de lagere school. dit is gewoon ook discriminatie in bepaalde vorm. kan je het niet aanzien of moet je echt lachen dan draai je je om en geef anderen niet een kutgevoel. meeste mensen kraken iemand anders af om zichzelf beter te voelen. had het dit weekend ook nog op een goa. en maar lachen met mij, maar de dansprestatie (en daar heb ik niet veel of geen mdma voor nodig want ik kan zo al ontzettend goed met het ritme mee) die ik neerzet is dikwijls wel een pak heftiger als de jonge snaken die vaak nogal van de wereld zijn. ik was dit weekend weer extreem doodkapje ( een beetje gothic stijl, wat ik in het dagelijkse leven niet draag) en dan maar lachen, terwijl ik van hen denk dat ze er niet veel beter uit zien met die dreads (daar ben ik dus vies van, buiten uit die heel fijne korte) of van die fluostukken in hun haar en die vage koppen en het ergste die kappen opzetten...dus lach ik evengoed terug ( en soms vraag ik vlakaf of ze misschien komen om belachelijk te doen of om te feesten) zijn geen cent meer waard dan ik. wacht maar binnen 10 jaar dan piep je wel anders. kijk er gewoon niet naar en maak je eigen plezier. en stoot het je af ga dan naar huis of een eindje er vandaan staan in plaats van te denken dat het feestje speciaal voor jou is, in plaats van iemand anders zijn plezier te vergallen. feestjes zijn er voor iedereen. van love and peace gesproken zeg en dat voor een "LOVE" drug...

en voor de jonkies onder ons, de meeste vrouwen maken hun levensbalans op als ze in de dertig komen. en tegen je veertig herhaald zich dat nog een keer evalueer je je leven nog een keer . in de dertig zijn is geweldig (alhoewel dat ik er wel even last mee had om 30 te worden)
maar de meeste uitspraken hoor ik toch dat het bij 40 nog beter wordt...

maar zoals aangehaald op dit topic je bent zo oud als je jezelf voelt, en ik voel me nog altijd 30, en ik laat mijn plezier niet vergallen omdat jongeren niet vinden dat wij daar thuishoren. ze zouden beter wat meer met 30plussers babbelen, daar kan nog interessante conversatie uitvloeien.

en de meeste 30plussers hoeven zich geen zorgen te maken over ouders die hen wel is kunnen betrappen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik ben geen vrouw maar ik wel ff meeouwehoeren mag dat ?

Tern eerste denken ze allemaal dat ik zowiezo geen 38 ben maar een jaartje of 25 ... das altijd wel makkelijk.
Ten 2de jump ik meestal iets harder dan de rest door de LSD en de PEP.Niemand kijkt mij ook raar aan, ik kijk wel iedereen altijd raar aan, maar dat komt door de LSD.

Doorhalen van het ene feessie naar het andere doe ik niet meer ik kan het gewoon niet meer aan en ik vind er ook niks meer aan.

Alles wordt beter na je 30ste das zeker waar.

En dames hou de moed erin he, ik heb ook iemand ontmoet op dit vage forum en we hebben het erg gezellig iedere keer. Zolang het gezellig is blijven we elkaar stalken.

:hearteyes:

use_all

Newbie
Ja hier ook nog even een, eigenlijk dus misplaatste, man van 32. Ik weet zeker uit eigen ervaring dat onze leeftijdscategorie ook veel mensen kent die regelmatig eens even lekker los kunne gaan. Glukkig wel, anders zou het wel doodsaai worden. Wat ik opvallend vind is dat ik veel mensen van redelijk tot goed niveau tegenkom die graag eens losgaan. Vel HBO en WO mensen.

Ik ben een veertiger en ga graag uit de bol maar dan wel thuis in intieme kring.
Vroeger gebruikten we explosion dit is jammer genoeg uit de handel genomen.
Het is erg moeilijk om achter goed spul te komen als je niet in het uitgansmilieu zit.
Iemand een idee?

Speedie

Experimenterende gebruiker
het boeit niet maar ik zit nu onder de pilletjes en ben maar .... 17 *cultuurschok* :|, sorry voor het gezeik, yoooo grtz

HarDman

Newbie
maarten643 zei:
toch lekker veel "ouwe" liefhebbers ! we merken in onze vriendenkring dat het zeker vaker gebeurd dan je denkt.wat me wel opvalt is dat de wat oudere gebruikers het vaker thuis gebruiken en dat er bijna altijd een beter spannender en open sexleven van komt.
dat lees ik van de jongeren niet.durf je dat niet te zeggen als je 20 bent? of durf je dat nog niet te doen??

Ik ben zelf 20.....en een open sexleven krijg je niet van drugs!!, maar van schaamteloosheid. Elkaar zo goed kunnen vertrouwen dat je alles wil en durft te vertellen wat je lekker vind....en ja met drugs maak je die stap misschien sneller. Zelf heel veel gebruikt. Had een vriendin die helemaal niks gebruikte, niet rookte en bijna niet dronk.......Toch zo onwijs sexleven met haar gehad!!!!

Doodkapje

Wijs gebruiker
HarDman zei:
Ik ben zelf 20.....en een open sexleven krijg je niet van drugs!!, maar van schaamteloosheid. Elkaar zo goed kunnen vertrouwen dat je alles wil en durft te vertellen wat je lekker vind....en ja met drugs maak je die stap misschien sneller. Zelf heel veel gebruikt. Had een vriendin die helemaal niks gebruikte, niet rookte en bijna niet dronk.......Toch zo onwijs sexleven met haar gehad!!!!

seksleven met haar gehad... dus nu niet meer, dan veronderstel ik dat het je ex is... mogen we dan ook effe haar email zodat we kunnen vragen of zij dat hetzelfde heeft beleefd als jij dat onwijze seksleven? :wink:

proton

Belezen gebruiker
niet toevallig iemand hier 30+ die in regio Zwolle woont en het wel gezellig vind om samen te wappen? Alleen thuis is ook niks...

angie123

Bewuste gebruiker
Via dit forum heb ik hele leuke mensen ontmoet, dus wie weet vind jij ook wel iemand om gezellig mee te "wappen" Ik zelf ben niet zo iemand die feesten afloopt, maar gewoon gezellig thuis met mijn ventje. :hearteyes:

Wel leuk dat dit topic nog steeds loopt en er nog steeds reacties zijn.
HEt verwonderd mij wel dat er meer vrouwen van 30+ zijn die het recreatief gebruiken. Helaas kunnen we daar niet openlijk vooruit komen omdat je dan meteen bestempeld wordt als een junkie. Er zit heeel veeel onbegip bij mensen die het nog nooit gedaan hebben.

Ik ben zelf nogal open-minded en veroordeel niet zo snel mensen. Af en toe eens een pilletje en/of kristalletje, wie doe je daar kwaad mee?? Zolang het maar onder controle te houden is en het niet je leven gaat beheersen. Nou mensen have funn :wave:

Frisko

Badass junkie
angie123 zei:
Via dit forum heb ik hele leuke mensen ontmoet, dus wie weet vind jij ook wel iemand om gezellig mee te "wappen" Ik zelf ben niet zo iemand die feesten afloopt, maar gewoon gezellig thuis met mijn ventje. :hearteyes:

Wel leuk dat dit topic nog steeds loopt en er nog steeds reacties zijn.
HEt verwonderd mij wel dat er meer vrouwen van 30+ zijn die het recreatief gebruiken. Helaas kunnen we daar niet openlijk vooruit komen omdat je dan meteen bestempeld wordt als een junkie. Er zit heeel veeel onbegip bij mensen die het nog nooit gedaan hebben.

Ik ben zelf nogal open-minded en veroordeel niet zo snel mensen. Af en toe eens een pilletje en/of kristalletje, wie doe je daar kwaad mee?? Zolang het maar onder controle te houden is en het niet je leven gaat beheersen. Nou mensen have funn :wave:
volledig mee eens :hearteyes: :wave:

MetaalKonijn

Badass junkie
Doodkapje zei:
HarDman zei:

seksleven met haar gehad... dus nu niet meer, dan veronderstel ik dat het je ex is... mogen we dan ook effe haar email zodat we kunnen vragen of zij dat hetzelfde heeft beleefd als jij dat onwijze seksleven? :wink:

Ingelijks bij al jou ex'n, hoeveel zijn het er eigenlijk?

Talk about onredelijkheid, en uit den hoogte lullen.

Je kan best in de 30 zijn, maar je doet net alsof de hele jongere generatie dat niet respecteert.

angie123

Bewuste gebruiker
Niet zo onaardig tegen elkaar doen hoor!!!! Ik heb nl. altijd een "love"gevoel bij me :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Dat krijg je als je al in de 30 bent :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
angie123 zei:
Via dit forum heb ik hele leuke mensen ontmoet, dus wie weet vind jij ook wel iemand om gezellig mee te "wappen"

Ik wap er ook op los allemaal dankzij dit forum.

Hoe kan ik het ooit terug betalen ?

Me aanmelden als modje ?

hehe

Stonie

Djo

Badass junkie
Ik ben dan nog wel geen 30+. Maar ik ben ook een wat ouder lid met twee kleine, lieve, mooie kindjes. Af en toe ga ik los, maar mijn kinderen gaan boven alles. Maar een meetinkje of een feestje op zijn tijd, dat wil ik natuurlijk niet missen! Voor de rest ben ik gewoon een toffe moeder voor mijn kinderen! En ze beginnen steeds beter te luisteren, wat natuurlijk prettig is! Ik kan best lang wakker blijven, omdat ik altijd al slecht slaap, maar ik zal nooit teveel gebruiken.
Angie123 is echt heel erg leuk! :hearteyes:

angie123

Bewuste gebruiker
Nou Djo dan denken we hetzelfde over de manier waarop we "gebruiken"

Het is gewoon erg leuk om af en toe eens te ontsnappen aan het gewone leven. Een avondje spacen met een stel vrienden of je geliefde is een geweldige manier om op te laden. Sinds ik (deze)drug gebruik ben ik denk ik een betere en gezelligere moeder en echtgenote geworden. Ik wil natuurlijk niet het drugsgebruik gaan promoten, want het is en blijft gevaarlijk spul, maar voor mij heeft het een positieve wending gegeven in mijn leven. Drugs was eerst iets wat heel gevaarlijk was en ik had er alleen maar uiterst negatieve dingen mee meegemaakt. Mijn broer heeft door overmatig speed-gebruik een einde aan zijn leven gemaakt, dus daardoor was ik erg bang voor drugs.

Nu heb ik er een andere kijk op gekregen en ik denk dat, als je het met mate en vooral voorzichtig doet je er veel plezier aan kan beleven. Omdat wij wat ouder zijn zien wij de gevaren beter en weten we donders goed waar we mee bezig zijn. Dus we zijn wijzer geworden met de jaren :)

En Djo, ik hou ook van jou :hearteyes:

-spaceman-

Badass junkie
TONY MERTENS zei:
Ik ben een veertiger en ga graag uit de bol maar dan wel thuis in intieme kring.
Vroeger gebruikten we explosion dit is jammer genoeg uit de handel genomen.
Het is erg moeilijk om achter goed spul te komen als je niet in het uitgansmilieu zit.
Iemand een idee?

als ik me niet vergis verkopen ze nu nog een variant van explosion in smart shops... en in het orgineel zat gewoon mdma als het goed is... (xtc dus)

Doodkapje

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Doodkapje zei:
HarDman zei:

Ingelijks bij al jou ex'n, hoeveel zijn het er eigenlijk?

Talk about onredelijkheid, en uit den hoogte lullen.

Je kan best in de 30 zijn, maar je doet net alsof de hele jongere generatie dat niet respecteert.

lange teentjes... was maar een grapje hoor vandaar de :wink:

angie123

Bewuste gebruiker
Voor wat ligt bij jou boven de 35 de grens??????

Voor sex?
Voor drugs?
Voor leven?

Waar kom jij vandaan???

Bovenaan