35-plussers

Antigone

Belezen gebruiker
Re: 35+ vrouwen

stelletje3013 zei:
Hallo, wat een leuke discussie hier.
Wij stel van 43 en 42 hebben pas twee jaar geleden voor het eerst een pilletje genomen en doen dit nu ongeveer 3 keer per jaar.
laatste keer was het echter bij mijn vrouw (een kanjer van 42) niet goed gevallen, die is een aantal dagen behoorlijk depri geweest, maar mogelijk omdat we er 2 op een avond op hadden?? ........
Nee tuurlijk komt dat niet door 2 stuks, was anders geweest als ze 12 stuks had geslikt :sunglasses:

Als jijzelf nergens last van hebt gehad is het wel aannemelijk dat jullie mcpp hebben gehad,
zoek maar even op het forum hier wat een baggerzooi dat is. Alhoewel een enkeling er niet
heel veel van heeft, maar als je toch maar 3 keer per jaar gebruikt heb je toch alle tijd van
de wereld om je pillen even naar het testcentrum te brengen?

Antigone

Belezen gebruiker

Deranged zei:
Inderdaad. Dan is de uiterste houdbaarheidsdatum toch wel verstreken. Als ik zelf ooit die leeftijd bereik ga ik toch wel voor 10 jaar jonger.
Het is jonkies eigen om te denken dat je weet hoe je denkt als je ouder bent. Dat is
dus niet zo meneer!! Kan zomaar zijn dat als je dan eenmaal 35 bent je ineens een
oude vrouwenfetish krijgt en alleen nog maar met omaatjes wil daten. Wie weet :grin:

Natuulijk ga je me niet geloven, maar denk eens aan de tijd dat je 8 was en je favoriete
tvprogramma The Power Rangers ofzo was. Toen was je er ook van overtuigd dat je dat
áltijd goed zou blijven vinden. Whehehe....vertel eens is dat nog steeds zo? :P

VitamineX

Experimenterende gebruiker

Dr. Pepper is er nog zo eentje die onder deze groep valt, alleen is ze nog geen 35 haha! :smoke:

Leuk te lezen dat er even wordt stilgestaan bij leeftijden van gebruiksters, in dit geval. Ben me pas ná mijn 45ste gaan verdiepen in de soorten drugs. Als ouder van drie zoons hoefde ik ook daar niet wereldvreemd in te blijven. Daarbij is mijn motto altijd geweest: "Eerst proberen, dan pas oordelen". Mag je ruim interpreteren. Lees leeftijden van 35+ en 40+, ben zélf van 1960 en kan op speciale momenten enórm genieten van speed óf ghb óf xtc. Geloof niet dat je een leeftijd moet plakken om te kunnen/mogen genieten. Er gemakshalve vanuitgaand dat eenieder weet waarmee ie bezig is.

3970

Wijs gebruiker

Schoonheid heeft niet persé iets met leeftijd te maken, ik ken genoeg 35+ vrouwen die er erg appetijtelijk uitzien :rolleyes: En vrouwen die na hun 35e (party)drugs ontdekken, zijn vaak héél boeiend :grin:

candygirl

Belezen gebruiker

Nou... count me in... ik ben 36, en doe nog regelmatig gek en ga nog geregeld te gek :wink:
Niets raars aan.... is er een vanaf leeftijd en een t.h.t. leeftijd om :xtc: te gebruiken ?? Nee toch :wink:

Vanavond weer lekker op de xtc, en de bolletjes.... komt helemaal goed. En op een pillenfeest, waar menig " jongere" zich waarschijnlijk te jong zou voelen, want we zijn allemaal (bijna) dik de 30 gepasseerd :wink:

Wat dacht je van de DJ's ??? Moeten die ook maar stoppen met draaien omdat ze wellicht te oud zijn ?? :grin: :grin: Dano viert 8-8 zn 25 jarige jubilieum.... en hij was echt geen 2 toen ie de draaitafels voor het eerst beroerde :wink:

Wat is leeftijd ???
Zoete kus, Candy

3970

Wijs gebruiker

Oh, bommetjes :grin:

Mooie (bekende) 35+ vrouwen:

Halle Berry, Shania Twain, Michelle Pfeiffer, Sandra Bullock, Demi Moore...en één van mijn persoonlijke favorieten:Maura Tierny (1965)

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Ik word over een half jaar 30 en gebruik nog maar heel sporadisch xtc (ik begon op m'n 16de), maar toch zie ik mezelf in de toekomst, na mijn 35ste, ook dan nog steeds wel eens heel soms een pilletje of kristalletje nemen hoor! :wave:

Frank123

Wijs gebruiker

Ik vind het niet zozeer leeftijds gebonden. Meer hoe je ermee om gaat. 35+ ers hebben toch ook recht om los te gaan ?

Katatonia

MDMA<3 zei:
...
een tijdje terug kwam ik zelfs een leraar van me tegen op Gigadance, dat was helemaal dol :P

Ik ben me eens de pleuris geschrokken toen ik één van mijn leerlingen tegenkwam! :mrgreen:

Frank123

Wijs gebruiker

Ben wel eens mijn mentor/wiskunde lerares zat tegengekomen, Kon ineens wel fatsoenlijk met d'r praten. Ik zou het opzich wel vet vinden als mijn leraar/lerares ook een bepaalde drug zou gebruiken ( buiten alcohol).

Oom Klaas

Badass junkie

SchilDpadDo zei:
Ben wel eens mijn mentor/wiskunde lerares zat tegengekomen, Kon ineens wel fatsoenlijk met d'r praten. Ik zou het opzich wel vet vinden als mijn leraar/lerares ook een bepaalde drug zou gebruiken ( buiten alcohol).

Wat zou het toevoegen?

Megasumo

Newbie

Dag iedereen,

Nee ik ben geen vrouw- maar mijn vrouw is. :) is wat ouder dan ik ben- 38 jaar, en blijkbaar latent hardstyle/hardcore adept al die tijd want we gaan tegenwoordig samen naar clubs en feesten (Ghosttown, Defqon, Decibel etc) En ja...inclusief pillen...Terwijl ik een hele poos nog alleen met vrienden ging...

Ik ben nu 34- hoor bij de '1992 is for you' generatie...de oldschool gabbers zeg maar...(ja- toen kaal en aus)

Toen vond ik niemand te oud- vond het zelfs interessant. (en gaaf natuurlijk- die oudjes lekker hakken) Nu ben ik dus 'die' leeftijd. Veel ouder, veel wijzer...Hoop dat mijn dochters (nu 4 en 7) later net zulke waanzinnig gave dingen ervaren als ik toen- en eigenlijk nog steeds...(maar heb wel eerst een paar hardgeleerde tips voor ze :) )

Echt, als je denkt dat je te oud bent- dan zou ik zeker eens op verschillende oldschool feesten gaan kijken. Daar ben je niet alleen.

midley

Newbie
Re:

maarten643 zei:
grappige discussie dit.quote]

mannekes ge doet wage wilt. mer DA pakke ze me echt nimeer af... af en toe wa md daar sta gene leeftijd op. complete gelukkigheid :) as ge weet waar ge mee bezig zijt :hearteyes:

knolselderij

Wijs gebruiker

praat ns nederlands dat begrijpt niemand voor de volle 100%

ontopic: ben mn tante op Solar tegen gekomen met verschrikkelijke doppen/ op Solar lag de leeftijd zowieso wat ouder en daar waren dr genoeg in de catogerie 35+ die nt knallen waren daar. ik denk dat dit nog vaker gebeurd als iedereen denkt

ShootingStar

Op grote feesten en festivals vind ik het te gek om 30/40 plussers onder invloed tegen te komen. Wil niet iedereen over één kam scheren, maar het zijn vaak heerlijk open en gezellige mensen die echt voor volle 100% gaan. Ik voel me daar met mijn 24 jaar vaak beter bij thuis dan tussen de stuiterende tieners.

Megasumo

Newbie

ShootingStar zei:
Op grote feesten en festivals vind ik het te gek om 30/40 plussers onder invloed tegen te komen.

Hehe. Thanks.
Maar goed, dat vond ik vroegah dus ook...15 jaar geleden (damn) Vind het nu andersom ook wel grappig...

MIA-1985

Wijs gebruiker
Re:

richelle zei:
Ben ook 35 + , en pas na m,n 35e via via xtc ontdekt en ook pas na m,n 35 m,n eerste blowtje gerookt, Ben eigenlijk wel blij dat ik het pas laat ontdekt heb want denk dat als ik 20 was geweest ik snel teveel en tevaak gebruikt zou hebben. Heb 2 kinderen , werk 30 uur. Ga gemiddeld zo,n 1 a 2x in de 2mnd lekker uit m,n dak in een club. Op anderhalf pilletje en een paar trekjes van een joint. heb wel eens ghb geprobeerd maar vond dat meer een dronkemansroes en werd veel te vrijmoeidig van en kletste echt tegen iedereen een hoop onzin. werd bijna moe van mezelf:wink: (doe ik dus niet meer)
Was voordien altijd erg anti drugs en huiverig ervan, weet nu dat als je met verstand gebruikt t geen kwaad kan, maar heb ook weleens teveel , te snel wat achterovergegooid en ging Te hard.. Door schande en schande...
Vind t sfeertje in een club vaak super relaxed, tov een kroeg waar door alcohol mensen sneller agresief worden. Eenpilletje geeft de nacht net een iets andere demensie,

Daar sluit ik me nou helemaal bij aan! Het meeste komt allemaal erg bekend voor :wink: Al ben ik 31...
Heb wel een paar vrienden van rond de 38, altijd super leuk feesten met ze!!! :grin:

2C-Em

Belezen gebruiker

Je bent niet de enige zoals je al gemerkt had :wink:

Vind het altijd wel leuk om te horen..en te zien :grin: :P

X-TraXxX

Newbie

Volgens mij leer je juist meer te genieten naarmate je "ouder" wordt... Een leeftijd waarboven je niet meer kan/mag genieten/spacen/gek doen/los gaan bestaat niet.. dat hoop ik althans :P :rock:

MIA-1985

Wijs gebruiker

Soms vraag ik me ook wel eens af of ik 20 jaar later nog steeds zo hiermee bezig ben :)
De muziek, mensen, drugs etc. Lijkt me wel geinig aan de ene kant. Ik denk dat de grens steeds verder verschoven wordt voor jezelf. Of ik nu 31 of 45 ben..leuk blijft het denk ik altijd wel.

MDMA<3

Belezen gebruiker

Fresh zei:
Soms vraag ik me ook wel eens af of ik 20 jaar later nog steeds zo hiermee bezig ben :)
De muziek, mensen, drugs etc. Lijkt me wel geinig aan de ene kant. Ik denk dat de grens steeds verder verschoven wordt voor jezelf. Of ik nu 31 of 45 ben..leuk blijft het denk ik altijd wel.

Ik zou er geen problemen mee hebben denk ik als ik het heel beperkt zou doen 2 x per jaar ofzo

Megasumo

Newbie

Fresh zei:

Jawel...:)

Het wordt misschien even minder (kinderen, verschuivende prioriteiten zoals carriere etc). Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. :)

MIA-1985

Wijs gebruiker

Megasumo zei:
Fresh zei:

Jawel...:)

Het wordt misschien even minder (kinderen, verschuivende prioriteiten zoals carriere etc). Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. :)

Dat denk ik ook! Gelukkig maar!!! :rock:

ZIZI

Newbie

Ik ben blij dat er ook tijdgenoten zijn die graag uit de bol gaan.

Wijzelf hebben een paar jaar geleden genoten van explotion, hiermee beleefden we een zalige roes, een goed gesprek en zeer intens voor alle zintuigen. Sindsdien zijn we op zoek gegaan naar een vervangend produkt. We hebben een beetje van alles geprobeerd ( zelfs de nieuwe explotion die op de markt is), maar kunnen niet echt iets vinden. Kunnen jullie ons iets aanraden waarmee jullie een soortgelijke ervaring mee hebben.

Mijn man is jarig volgende maand en ik zou hem zo graag willen verrassen!

MIA-1985

Wijs gebruiker

ZIZI zei:

Wijzelf hebben een paar jaar geleden genoten van explotion, hiermee beleefden we een zalige roes, een goed gesprek en zeer intens voor alle zintuigen. Sindsdien zijn we op zoek gegaan naar een vervangend produkt. We hebben een beetje van alles geprobeerd ( zelfs de nieuwe explotion die op de markt is), maar kunnen niet echt iets vinden. Kunnen jullie ons iets aanraden waarmee jullie een soortgelijke ervaring mee hebben.

Wat is explotion? Ik ken het echt niet...... :confused:
Of is dat dat spul wat zo'n vanille achtige geur heeft?
Weet wel dat er eens zoiets was, heb het wel eens gezien bij de smartshop dacht ik. Zat daar geen Methylone in is als "opvolger" van de MDMA?

Help me ff :)

ZIZI

Newbie

Ja inderdaad het werd verkocht al room adorizer in buisjes en bevatte methylone (editie 2005)

Fresh zei:
ZIZI zei:

Wat is explotion? Ik ken het echt niet...... :confused:
Of is dat dat spul wat zo'n vanille achtige geur heeft?
Weet wel dat er eens zoiets was, heb het wel eens gezien bij de smartshop dacht ik. Zat daar geen Methylone in is als "opvolger" van de MDMA?

Help me ff :)

Explotion is naar mijn wete een drankje ( Bleu curacao ???)
Met een flinke dosis Mdma( 140-150mg) en d8 ook nog beetje Speed
Heel zeker weten doe ik het ook niet..

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/200 ... 27-350.jpg
Dit is ook van dat spul, zo ziet het eruit..

ZIZI

Newbie

Dank je wel voor de reacties, maar het is voor mij niet echt duidelijk of er een alternatief bestaat?

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter

Waarom eigenlijk alleen een topic over 35+ vrouwen? Waarom niet gewoon 35+ ers in het algemeen?

Meer mensen die het daar mee eens zijn? Zo ja, dan verander ik de topic titel even...

proton

Belezen gebruiker

vind ik prima, ben nu 41 en lust best wel een snoepie, of paar ml G, of Ballonnetje, of speedbommetje... :tongueout:

Bovenaan