3cc?

cinytje

Newbie
Kan iemand mij meer vertellen over 3-cc ik kan er niks over vinden heb dit als gift gekregen

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Lekker weggooien zou ik doen.
Je kan het laten testen, wie weet wel iets anders , maar wel zuiver.
weet niet hoeveel hij heeft , en via wie wat er kwam, en als genoeg is voor een leuke avond , even naar een test straat. Heel klein deel nemen ze maar, en die testen ze .

Weet jij wat je hebt, weet je ook dat hij niet weet wat hij weggeeft en dus niet echt weet wat , wat is. vraag hem sowieso nog 1 x naar de naam ( hij heeft t toch ook ergens gekocht of gekregen.)
Ik zal ook even steek proef doen met benzo pillen ((nog nimmer mijn benzo getest. )

ik weet na proberen , welke voor mij goede slaappillen zijn.
en welke weer kalmerend _>, sommigen maken me "dronken" en zwalkend , gelukkig vaak alleen, en als dochter dan komt blijf ik in bed zoveek mogelijk,is ze gewend van mijn diverse ziektes .

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Kan iemand mij meer vertellen over 3-cc ik kan er niks over vinden heb dit als gift gekregen
kan je wat meer info geven ook?
wat gebruik je je normaal. En + 90% hier weet dat 3-cc niet bestaat. Waar kwam t vandaan ? Hoeveel heb je ( ongeveer in mg)
Weet je welke vendor of shop, of dealer.?

https://www.jouwggd.nl/alcohol-roken-drugs/drugs/?success_msg=region-1 -

🥼🦠💊🧪🌡💉🔭 info en test locaties
vrienden laten hier altijd hun mdma etc testen.
vriendelijke mensen , en juist slim om zeker trip middelen te te lagen testen. Maar ook je benzo , 3MMC, 2FA etc..

info is verder te googlen ... per test locatie weer anders.
mijne zit 3 minuten fietsen.
dus ga morgen ook even kijken naar wat ik heb. getest dus meteen goede vendor test.

Bovenaan