3CMC bijwerkingen?

Bear

Experimenterende gebruiker
Beste leden,

afgelopen weekend een top dag gehad op intents festival. Samen met 2 maten 2 gram 3cmc gekocht op internet. De eerste gram beviel ons prima en we hadden het naar ons zin.

Echter toen we aan ons tweede gram begonnen ging er iets goed mis. We namen elk een beetje de een wat meer dan de ander. Al gauw merkten wij dat er iets mis was aan deze substantie. We werken alle 3 heel erg vaag en duizelig. Vergelijk het met een gevoel alsof je heel heel veel alcohol hebt gehad. Bij een iemand was het zelf zo erg dat hij er bij moest zitten en minimaal een kwartier moest bijkomen. We zijn hier een beetje van geschrokken maar we zijn ons bewust van de risico’s van research chemicals. Dus wat gebeurd is is gebeurd.

We wouden het laatste spul gaan testen om duidelijkheid te scheppen. Maar helaas zijn we het zakje verloren :((

nu vraag ik jullie niet om speculaties ook al leid de vraag daar wel een beetje naar maar hoe groot is de kans dat de vendor een verkeerde rc opgestuurd heeft of misschien wel een vervuilde? Of zijn deze hevige effecten bekend bij meer mensen die 3cmc gebruikt hebben. Testen kan nu niet meer dus vandaar deze post. Nooit geschoten altijd mis

Highonlife

Bewuste gebruiker
Ik kan je geen antwoord geven op deze vraag, maar het valt me op dat er vaker vergelijkbare topics voorbij komen. Je bent niet de eerste bij wie ik dit lees. Ik ben zelf vrij terughoudend met RC's, zeker omdat ik weet dat het nieuwe stoffen zijn waarover simpelweg nauwelijks iets bekend is. Mogelijk heb je dus te maken met bijwerkingen van deze stof. Testen vooraf kan je uitsluitsel geven over met welke stof je te maken hebt, dus wellicht een goed plan voor een eventuele volgende keer. Ik prefereer toch nog steeds de 'klassieke' middelen.

• Like
Waarderingen: Bear

Bear

dit is dus gewoon speculatie/gissen
het kan komen door teveel 3cmc(verhoging hartslag e.d ), het kan ook een andere subtantie zijn geweest
Ik kan je geen antwoord geven op deze vraag, maar het valt me op dat er vaker vergelijkbare topics voorbij komen. Je bent niet de eerste bij wie ik dit lees. Ik ben zelf vrij terughoudend met RC's, zeker omdat ik weet dat het nieuwe stoffen zijn waarover simpelweg nauwelijks iets bekend is. Mogelijk heb je dus te maken met bijwerkingen van deze stof. Testen vooraf kan je uitsluitsel geven over met welke stof je te maken hebt, dus wellicht een goed plan voor een eventuele volgende keer. Ik prefereer toch nog steeds de 'klassieke' middelen.
Ben na dit ook genezen van dit soort RC’s

Het gaat al een hele poos goed bij deze vendor. En ik weet 99% zeker dat deze vendor ook bekend is bij jullie. Dus sen dergelijke fout als een verkeerde of vervuilde stof opsturen zou een zeer grote fout zijn. Ik kan het haast niet bedenken dat dat mogelijk is.

Nu ben ik weer aan het speculeren 🫢 blijft moeilijk.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Blijft moeilijk en gissen maar met een rc zoals deze kan je die bijwerkingen wel krijgen. Als je van de meeste stimulanten net iets teveel neemt zijn duizelig, misselijk, te warm krijgen,... bekende effecten.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Blijft moeilijk en gissen maar met een rc zoals deze kan je die bijwerkingen wel krijgen. Als je van de meeste stimulanten net iets teveel neemt zijn duizelig, misselijk, te warm krijgen,... bekende effecten.

Dit. Ik heb geen ervaring met 3-CMC ansich, maar ‘vaag, duizelig en misselijk’ klinken gewoon als the usual common stim/entactogeen-bijwerkingen op (te) hoge doseringen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Hoogstwaarschijnlijk vervuilde batch. Binnenkort maar even testen🙃

Bekijk bijlage 51707

Meteen laten testen en niets van gebruiken! Heb je dit bij een dealer of een vendor gehaald? Bruine cathinones in de mmc, cmc, mec,... soorten nog nooit tegen gekomen. Enkel entactogene chems. Dit zal een totaal andere stof zijn waarschijnlijk.

• Wow
Waarderingen: Bear

Bear

Meteen laten testen en niets van gebruiken! Heb je dit bij een dealer of een vendor gehaald? Bruine cathinones in de mmc, cmc, mec,... soorten nog nooit tegen gekomen. Enkel entactogene chems. Dit zal een totaal andere stof zijn waarschijnlijk.
Legale vendor online. Ik zou graag de naam willen zeggen maar dat mag niet. ik weet zeker dat jullie daar ook bestellen.

waarschijnlijk totaal andere stof inderdaad! Bovenstaand was de ervaring daarmee🥲

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Legale vendor online. Ik zou graag de naam willen zeggen maar dat mag niet. ik weet zeker dat jullie daar ook bestellen.

waarschijnlijk totaal andere stof inderdaad! Bovenstaand was de ervaring daarmee🥲

Laat het 1st testen. Je kan met een slecht resultaat een mod hier een berichtje sturen met naam vendor en wat je te melden heb. Hier openbaar mag je dat idd niet doen.

Bear

Laat het 1st testen. Je kan met een slecht resultaat een mod hier een berichtje sturen met naam vendor en wat je te melden heb. Hier openbaar mag je dat idd niet doen.
Denk inderdaad dat ik dat ga doen als ik een geschikt moment vind.

roerdomp24

Newbie
Ik ben sinds kort 3cmc gaan gebruiken, als ik het sneuf voel ik er heel erg veel van maar van korte duur. Nu stop ik het in capsules begon met 100mg voelde ik niks van. Toen 150 ook geen effect, toen begon ik het raar te vinden. Nu prop ik me capsules vol met 675mg en ook daar voel ik niks van okal neem ik 2,3 capsules tegelijkertijd. Snuiven wil ik niet meer want dat is heel onprettig.

Ik weeg al me capsules af met een speciale weegschaal en heb al van andere leverancier geprobeerd. Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik niks voel ondanks die grote hoeveelheden.

MR_CHIP

Badass junkie
ik weet wel dat de zuurtegraad te maken heeft met hoe drugs opgenomen worden , wat je dus bypasst als je snuift

roerdomp24

Newbie
ik weet wel dat de zuurtegraad te maken heeft met hoe drugs opgenomen worden , wat je dus bypasst als je snuift
Snuiven ga ik niet doen daar gaat me neus van bloeden en doet fucking zeer.
Ik denk dat het dan voor mij hier ophoud 3cmc.

Ik heb 3mec dat morgen geleverd wordt
En ook ED-DB (Eutylone) Kristallen

Kijken wat dat doet

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik ben sinds kort 3cmc gaan gebruiken, als ik het sneuf voel ik er heel erg veel van maar van korte duur. Nu stop ik het in capsules begon met 100mg voelde ik niks van. Toen 150 ook geen effect, toen begon ik het raar te vinden. Nu prop ik me capsules vol met 675mg en ook daar voel ik niks van okal neem ik 2,3 capsules tegelijkertijd. Snuiven wil ik niet meer want dat is heel onprettig.

Ik weeg al me capsules af met een speciale weegschaal en heb al van andere leverancier geprobeerd. Kan iemand mij dit uitleggen waarom ik niks voel ondanks die grote hoeveelheden.

Maak het niet gekker dan dat ajb.
Zomaar met gekke doseringen gooien zonder dat je iets voelt.
Dan stop je er beter mee.

Als ik het snuif dan merk ik het wel dat is toch raar

nee ongevoelig voor sommige drugs kan voorkomen , tramadol.doet bij mij geen reet maak niet uit hoeveel ik neem

Ben ik de enige die hier een beetje tequila en vodka vibes van krijg? 😂

Pas op met dergelijke belachelijke doseringen. In dit geval kan je misschien beter pluggen en je dosissen wèl fatsoenlijk houden.

Meerdere capsules van 675mg pakken is gewoon gekkenwerk. En dat hoor je dan van mij 😂

roerdomp24

Newbie
Je hebt ook kans dat dagelijks drugs slikken je maagzuur geeft.

Ik spot hier een vicieuze cirkel
Ik ben nu 25 de laatste keer dat ik ooit drugs had gebruikt was op mijn 22. Voor de rest alleen maar alcohol.

Ik slik al vanaf kinds maag beschermers zit helaas in de familie maag problemen.

Bovenaan