3cmc of sos?

NM010

Newbie
Ik vind het op zijn tijd wel eens lekker om het colombiaanse witgoed te nuttigen. Zo nu en dan een paar puntjes op een feestje of met vrienden. Dikke prima heerlijk gevoel, miss soms een beetje sterk

Nu kwam iemand laatst bij me met 3cmc. Heb vroeger wel eens wat gedaan met RC's dus wilde het maar eens proberen. Prima gevoel, wel pijnlijker in de neus. En veel goedkoper.

Enkel is er van 3cmc nog weinig online te vinden. Maar ik vroeg me af wat qua slechtheid erger zou zijn: zo nu en dan sos of zo nu en dan 3cmc.

En dan denk ik als dingen als verslavendheid, neurotoxiciteit en risico enzo. Iemand miss wat bekender hiermee?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
In het geval van 3-CMC zal het antwoord je teleur stellen: we weten het simpelweg niet. Er is echt nog geen enkel onderzoek gedaan en de gebruiksgeschiedenis is extreem kort waardoor er niets over de lange termijn effecten te zeggen is. Verder is er over cocaïne wel veel bekend, maar dat is een kwestie van een beetje Googlen

Lawaai Papegaai

Belezen gebruiker
Ik gebruikte dagelijks sos, nu heb ik de 3CMC ontdekt.. eerste lijntje is pijnlijk maar dat trekt snel weg. Ik denk dat dat ook het probleem is. Je blijft het nemen. Ik gebruik het nu iedere avond, en steeds een beetje meer. Maar het gevoel als je de juiste hoeveelheid hebt is gewoon zo goed, alleen verdwijnt dat ook weer snel zodat je weer bijpakt.
maar omdat het vele malen goedkoper is, en makkelijk te krijgen is het helemaal (voor mij dan) gevaarlijk spul.

Bovenaan