3cmc slammen

Dirkdirk

DF-koning
Benoem die heleboel nare dingen eens?
- Vieze naalden gebruiken kan zorgen voor lelijke onstekingen en verwondingen
- Je kan fout prikken, injecteren is minder makkelijk als het lijkt.
- Je krijgt effecten met hele scherpe pieken en dalen, waardoor je makkelijker verslaafd raakt.

En zelfs al prik je pijltjes als Raymond van Barneveld himself, wat er telkens gebeurt waneer je je injecteert is dat je hele snelle, korte maar heftige euforische ervaringen krijgt, die daarna gelijk omslaan in dysforie en neerslachtigheid. En omdat dat zo scherp en snel is lijkt het me vrij moeilijk om elke keer die verleiding te weerstaan om opnieuw een spuit te zetten.

Dat gebeurt met snuiven en slikken ook. Maar ik heb het idee dat daar veel beter bij te doseren valt. Je doet het in kleine beetjes. Ik neem aan dat als jij gaat spuiten dat je geen zin hebt om het halfuur een nieuwe te zetten?

Nouja, goed, je bent nu eigenlijk aan het vissen naar bevestiging dat je het alsnog kunt doen. Ik ga je niet tegenhouden, maar ik raad het je wel nogmaals streng af.

• Like
Waarderingen: Eik
Ik ben wel benieuwd naar je bevindingen. Ga je het nog uitproberen?

Be safe, please!
De eerste slam, 0.2 dus weinig, viel heerlijk. De twee erna (0,4) gaven weinig rush, weinig wap, relatief veel energie _ hartslag. Dit lijkt ‘m niet voor mij.
ik ga nog een keer ‘de eerste’ proberen, wat meer dan 0,2. Kijken hoe dat valt.
Ik vermoed dat deze op het ‘niet weer’ Lijstje komt.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Dank je wel voor het melden van jouw ervaring. Ik vermoed dat meer mensen razend benieuwd zijn naar life 3cmc ervaringen. Zeker uitgaande van de veronderstelling dat de bio-beschikbaarheid bij slammen en bij booty vergelijkbaar zullen zijn. Verschil is vooral de acuutheid waarmee het binnenkomt (de rush).

Op het forum vind ik maar 1 duidelijk positieve dosering ervaring en die is 150-200 mg rectaal. (zonder vermelding over bijnemen)
Jouw eerste shot zit dan aan de bovenkant van die dosering en ook jouw ervaring is positief ("viel heerlijk"): bingo !

Kun je nog aangeven hoe het voelde (anders dan 3mmc ?) en bijvoorbeeld hoe het effect op een erectie was.

Je ging bijnemen. Welke interval zat er tussen de shots ? Een uurtje of twee ?

Voor zowel de tweede als de derde shot heb je de hoeveelheid verdubbeld. Zou het kunnen dat je daarmee juist te veel hebt genomen ?

Alvast bedankt voor de extra info !

Dank je wel voor het melden van jouw ervaring. Ik vermoed dat meer mensen razend benieuwd zijn naar life 3cmc ervaringen. Zeker uitgaande van de veronderstelling dat de bio-beschikbaarheid bij slammen en bij booty vergelijkbaar zullen zijn. Verschil is vooral de acuutheid waarmee het binnenkomt (de rush).

Op het forum vind ik maar 1 duidelijk positieve dosering ervaring en die is 150-200 mg rectaal. (zonder vermelding over bijnemen)
Jouw eerste shot zit dan aan de bovenkant van die dosering en ook jouw ervaring is positief ("viel heerlijk"): bingo !

Kun je nog aangeven hoe het voelde (anders dan 3mmc ?) en bijvoorbeeld hoe het effect op een erectie was.

Je ging bijnemen. Welke interval zat er tussen de shots ? Een uurtje of twee ?

Voor zowel de tweede als de derde shot heb je de hoeveelheid verdubbeld. Zou het kunnen dat je daarmee juist te veel hebt genomen ?

Alvast bedankt voor de extra info !
De 0,2 voelde lekker, goed, leidde tot goeie seks met daverende erectie 😇.
Het was gevoelsmatig weinig; niet echt wap (eerder al gemeld dat combi 4mmc/keta m’n favoriet is dus dan weet je het wel 😏). Voor seks en zin prima. Dat wat tamme gevoel deed me ook de dosis verhogen. Het deed me denken aan ‘Tina. Na een uur’ - in het begin werelds, maar al gauw ook niet alleen maar prettig.
Enfin, ik probeer het nog eens - het valt ook niet altijd gelijk, dat geldt ook voor de lekkerste dingen.
wellicht dat ik een vleugje keta toevoeg.

Bovenaan