Shaggie078
Newbie
He allemaal ik heb 3 keer pep gedaan had de 1ste keer een kleinelijn genomen voelde niet heelveel. 2e keer iets meer voelde wel dat ik wat gebruikt had maar het was niet super erg. De laatste keer ik zei tegen me maat ik snap niet wat mensen nou leuk vinden aan pep hij zei dan moet je meer nemen. 1ste lijn was een aardig dikke lijn voelde hem in de tussentijd wel opkomen maar niet echt super erg. 2 uur later klein beetje er bij was aardig aan het trippe maar niet helemaal weg toen heb ik een 3e lijn genomen savonds en was aardig aan het trippe maar voelde me erg kut vooral pijn in me buik enzo. Van 20:00 tot 02:00 zitten space en erg veel hoofdpijn misselijk had in de tussentijd ook al overgegeven. Ik was om 0:30 op de hoek van me bed gaan zitten omdat ik echt misselijk was om 2:00 begon ik echt te trippe niet normaal mijn handen kon ik niet meer bewegen ik kon mij zelf niet onder controle houden vrienden gevraagd wat ik moest doen tot rust komen en hun hebben mij tot rust gekregen en vermoede van een pygosche. om 3:00 was ik weer aardig rustig maar opeens begon ik mij zo super actief te voelen en ik begin helemaal spacey te voelen ik begon dingen te zien het begon met witte vlakke die opeens voor me ogen schoten en hoe later het werd hoe vetter de haluzinaties het werd steeds realistischer. Heb wel een bloedziekte hemofolie dus mijn bloed is en stuk dunner. Alleen ik vraag me af hoe het kan dat ik mij eerst 6 uur slecht voel en alleen beetje space en pas daarna heleaam goed ga. Had ongeveer 0.6 gram over de hele dag op. Had ook niet echt goed gegeten deze dag maar dat is wel 1 van de redenen. Maar voor de rest?
Wie weet wat meer.
(Het is nu 4:23 En voel mij nu echt lekker)
Wie weet wat meer.
(Het is nu 4:23 En voel mij nu echt lekker)