3e keer speed

Xeno

Experimenterende gebruiker
Hallo,

gisteravond heb ik voor de 3e keer aan de speed gezeten in mijn leven, de vorige keren tellen niet, want dat was heeeeel weinig.. :wink:
Maargoed, gisteren dus een grammetje weggesnoven met een maat, maar ik voel me nu ontzettend brak, en zie er niet uit, en ben 2 kilo afgevallen.
Wat kan ik doen om mijn lichaam weer snel fit te krijgen?
Ik sport veel en vind het dus zonde dat mijn lichaam nu verrot is.. :wink:
Geestelijk voel ik me wel aardig :)
Nog iets, ik heb in anderhalf jaar tijd 8x aan de hard drugs gezeten, ik weet alle keren nog precies, maar toch heb ik er een slecht gevoel over..
Moet ik mij druk maken?
Ik wil niet vaker dan 1x in de 2 maanden gaan gebruiken..

Groet..

Serenity

Badass junkie
Jep, dat krijg je van pep. Eet een paar goede boterhammen, drink veel, fruit eten en voor de rest gewoon rustig aan doen. Speed verkloot je lichaam. Veel meer kun je er niet aan doen..

Djo

Badass junkie
Gelukkig zorg ik ondertussen al voor de nodige vitamientjes. Eet lekker fruit en groente (komkommer is echt heerlijk) en drink veel water.
Als je je boterhammen niet wegkrijgt, wil een cup-a-soupje ook helpen of gewoon een lekkere fruitshake, kun je heel makkelijk zelf maken yoghurt banaantje erdoor. Of je trekt een pak Yogho open. Of een milkshake. Of pudding. Maar zorg dat je eet, ik weet uit ervaring, dat het je echt
veranorexiaad, maar je voelt je stukken beter met iets in je maag.
Ik eet gewoon heerlijk gezond erbij, dingen die er makkelijk ingaan.
Als het moeilijk gaat, oogjes dicht en eten erin.
Door al deze dingen heb ik ook de dagen erna nergens last van en kom prima de week door. :wave:

Xeno

Djodjo zei:
Gelukkig zorg ik ondertussen al voor de nodige vitamientjes. Eet lekker fruit en groente (komkommer is echt heerlijk) en drink veel water.
Als je je boterhammen niet wegkrijgt, wil een cup-a-soupje ook helpen of gewoon een lekkere fruitshake, kun je heel makkelijk zelf maken yoghurt banaantje erdoor. Of je trekt een pak Yogho open. Of een milkshake. Of pudding. Maar zorg dat je eet, ik weet uit ervaring, dat het je echt
Door al deze dingen heb ik ook de dagen erna nergens last van en kom prima de week door. :wave:

Dankjewel voor je advies.. Fruit is good?
Net 2 kewe's (of kiwi's) opgegeten en half pak milk and fruit..
Heerlijk is dat :)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Braaf! Ik heb op het Fullmoon festival 3 nachten achter elkaar speed gedaan, goed geslapen en erg veel fruit gegeten en wat vitamine-C pillen geslikt.. voelde me geweldig, helpt echt inderdaad.

Xeno

Djodjo zei:

zometeen warm eten,
heb al flink wat gegeten en voel me ook niet echt moe,
de echte "klap" zal morgen we komen? Heb wel 6 uren geslapen, dus dat valt nog mee.

JewCookie

Wijs gebruiker
Ik denk dat als je vanacht ook een goede nachtrust neemt dat je brakheid morgen wel mee zal vallen. :)

richie87

Belezen gebruiker
Xeno zei:
Hallo,

gisteravond heb ik voor de 3e keer aan de speed gezeten in mijn leven, de vorige keren tellen niet, want dat was heeeeel weinig.. :wink:
Maargoed, gisteren dus een grammetje weggesnoven met een maat, maar ik voel me nu ontzettend brak, en zie er niet uit, en ben 2 kilo afgevallen.
Wat kan ik doen om mijn lichaam weer snel fit te krijgen?
Ik sport veel en vind het dus zonde dat mijn lichaam nu verrot is.. :wink:
Geestelijk voel ik me wel aardig :)
Nog iets, ik heb in anderhalf jaar tijd 8x aan de hard drugs gezeten, ik weet alle keren nog precies, maar toch heb ik er een slecht gevoel over..
Moet ik mij druk maken?
Ik wil niet vaker dan 1x in de 2 maanden gaan gebruiken..

Groet..

slapen/eten :smoke:

Bovenaan