3mm & Clonazolam

Yungtoof

Newbie
Hallo, ik experimenteer de laatste tijd 3mmc me clonazolam het weekend. Toch lees ik hier vrij weinig over. Iemand een idee over de dosering? Vind er namelijkn vrijwel niks te vinden over de combi. En dan heb ik het niet over het gebruik na de 3mmc maar juist tegelijk 3m hen ik een goede tolerantie voor en sinds een pwq4 weken weer begonnen met benzo's. Heb ook een tijdje o-dmst gedaan. Erg prettig behalve de dag erna. Iemand tips voor de perfecrte benzo met 3mmc of een stof waarmee ik heerlijk op de bank kan gaan netflixen en niks doen voelt als hemels

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Sowieso elk weekend 3mmc is heel ongezond en niet de bedoeling. Net als mdma/xtc moet je er tijd, maand of 2, tussen laten. Dat je “goede” tolerantie hebt is juist niet goed want dat duid op te vaak te veel.
Ook vaak benzo’s gebruiken is gevaarlijk. Je bent er verslaafd voor je het door hebt. Verdiep je nog maar even in drugsgebruik.

Spyro

DF-koning
Sowieso elk weekend 3mmc is heel ongezond en niet de bedoeling. Net als mdma/xtc moet je er tijd, maand of 2, tussen laten. Dat je “goede” tolerantie hebt is juist niet goed want dat duid op te vaak te veel.
Ook vaak benzo’s gebruiken is gevaarlijk. Je bent er verslaafd voor je het door hebt. Verdiep je nog maar even in drugsgebruik.
Hier sluit ik me bij aan.

Verder als je dit toch doorzet, kies dan voor Etizolam en geen Clona... Afkick van Clona is de hel op aarde en begint al na een dag of 2. Veel te potent dat spul. Zou die lekker bewaren voor “noodgevallen”. Etizolam kun je iets vaker gebruiken zonder dat je er meteen lichamelijk verslaafd aan bent.

Maar je bevindt jezelf wel op glad ijs zo. Let je een beetje op?

Bovenaan