Ik heb al vanwege m'n ernstige paniekaanvallen, stemmingswisselingen en onrust in m'n lijf het een en ander opgezocht qua legale benzo's. M'n keuze ging uiteindelijk naar flubromazepam vanwege z'n potentie die veel hoger schijnt te liggen dan dia's of oxa's waar ik al enige ervaring mee heb. Na het testen ervan bleek ik bij een normale dosis van 8mg niks te merken dus ben gaan stapelen maar er kwam weinig effect. Is flubromazepam dus gewoon eigenlijk een flop of kan het aan de kwaliteit liggen. *Modknip* en heeft iemand misschien betere tips over wat wel zou kunnen helpen bij m'n klachten.

Laatst bewerkt door een moderator:

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb je post even aangepast. Het noemen van prijzen is niet toegestaan, zie forumregel 1. Voor deze keer geef ik je een waarschuwing, een volgende keer is het een permanente ban.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb al vanwege m'n ernstige paniekaanvallen, stemmingswisselingen en onrust in m'n lijf het een en ander opgezocht qua legale benzo's. M'n keuze ging uiteindelijk naar flubromazepam vanwege z'n potentie die veel hoger schijnt te liggen dan dia's of oxa's waar ik al enige ervaring mee heb. Na het testen ervan bleek ik bij een normale dosis van 8mg niks te merken dus ben gaan stapelen maar er kwam weinig effect. Is flubromazepam dus gewoon eigenlijk een flop of kan het aan de kwaliteit liggen. *Modknip* en heeft iemand misschien betere tips over wat wel zou kunnen helpen bij m'n klachten.
Niet om je nou met zijn alle aan te vallen maar hoezo vond je het verstandig bij een al relatief hoge dosering te gaan stapelen? Nu heeft het goed uitgepakt maar handig is het verre van natuurlijk. Bij mijn eerste zoekopdrachten kwam ik al verhalen tegen dat het een wat lange inwerktijd heeft... Dus nee, doe dit maar niet een volgende keer als je een benzo probeerd.

Niet om je nou met zijn alle aan te vallen maar hoezo vond je het verstandig bij een al relatief hoge dosering te gaan stapelen? Nu heeft het goed uitgepakt maar handig is het verre van natuurlijk. Bij mijn eerste zoekopdrachten kwam ik al verhalen tegen dat het een wat lange inwerktijd heeft... Dus nee, doe dit maar niet een volgende keer als je een benzo probeerd.
Na ongeveer 3,5 uur te hebben gewacht vond ik het wel welletjes en besloot ik de volgende in te nemen omdat de maximale tijd tot inwerken 4 uur was en tot nu toe geen enkel medicijn lang duurt met inwerken bij mij, dus tegen de 4 uur wachttijd aan de 2e ingenomen en zodoende gaan stapelen gedurende dag. Ik heb niks vernomen qua sedatie, rustigere gedachtengang of slapheid wat ik aan de flubromazepam kon linken. Ik sliep niet eerder dan normaal en werd de volgende ochtend gewoon zo vroeg als normaal wakker met het zelfde onrustige opgejaagde gevoel. Toen, wat wel wat onverantwoord was, meerdere in 1x ingenomen maar niet hoger dan war ik de vorige dag verspreid had ingenomen.
Na het innemen van meerdere tegelijk ook niks vernomen dus weet niet precies wat er aan de hand is. Of dat ik opgelicht ben of dat het gewoon niet zo goed werkt als dat ik had gelezen.

Laatst bewerkt:

Cardboard

Wijs gebruiker
Voorzichtigheid is wel verstandig met deze (en elke) rc. Lees trip reports.
Er staat me een verhaal bij van een man die een extreme black out had die onder andere een echtscheiding als gevolg had en in een politiecel wakker werd onder invloed van flubromazepam. Ik begrijp je wanhoop maar doe voorzichtig aan met doseringen, zeker van langwerkende benzodiazepinen imo.

Laatst bewerkt:

Fried Rice

Bewuste gebruiker
Wij kunnen je niet vertellen of je opgelicht bent, een extreem hoge tolerantie, dat je weldegelijk onder invloed was en sedeerd was, en daarom het niet in de gaten heb gehad hoe ver je nou eigenlijk was. Want dat is een groot voorkomend probleem bij (rc) benzodiazepines hoog toedienen.

Je komt op een punt dat je het verschil niet meer voelt tussen normaal en onder invloed.

Wij weten alleen maar wat je in hebt genomen, een hele potente rc benzo die een extreem lange halfwaardetijd heeft (kan dagen lang in je bloed blijven), en waarvan de inwerkingstijd ook echt bizar lang kan zijn (4 tot 6 uur als t goed is). Wij kunnen het alleen maar afraden, en blijkt wel weer logisch te zijn.

Doe met mate, be safe.