3MMA

Black fox

Experimenterende gebruiker
Er is op het forum momenteel weinig te vinden over 3MMA (3-methoxy-4-methampetamine).

Ik was zelf al een aantal maanden van plan om het te testen, en hier bij mijn ervaring.

Ik heb 1G in poedervorm, eerst 50mg gesnoven, dit gaf voor mij persoonlijke een soort gelijk effect als speed, alleen dan voor 4-6uur. Dit is overigens de meeste brandende stof die ik ooit door mn neus heb gehaald.

Daarna een bommetje genomen van 150mg, het lijkt erop dat dit meer op serotonin werkt. Ik omschrijf het als dezelfde speed rush als snuiven maar dan met 1/3 mdma effect.

Verder valt het mij op dat de "piek" aanhoud vanaf het begin tot dat het uitwerkt(4-6uur).

Vergeleken met 3mmc komt het naar mijn mening vrij in de buurt, alleen de rush is wat helderder en minder lichamelijk(hartslag, vasoconstrictie). Ik denk dat het effect het best te vergelijken is met een mix tussen speed en 3mmc.

Samengevat ben ik blij verast door deze stof, alleen zou ik het niet snuiven vanwege de burn/caustic eigenschap. Ik zal jullie morgen updaten over eventuele kater etc.

Overigens ben ik best benieuwd naar hogere dosis/eventueel ceiling effect. Maar vooral de eerste keer doe ik het liever rustig aan met de dosis, vooral bij research chemicals.

Tot slot viel het me ook op dat deze stof nogal duur is vergeleken met bv 3cmc, 2mmc etc.

Bijlagen

• 16662141709837336404671632381892.jpg
    16662141709837336404671632381892.jpg
    122 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:

Dirkdirk

DF-koning
Slecht idee. Het lijkt heel erg op PMA (paramethoxyamphamine) en PMMA (paramethoxymethamphetamine). Dat zijn amfetamines met een extra methoxy toevoeging op de benzeenring. Het grote gevaar bij deze stoffen je dat ze wel veel energie en hartkloppingen etc geven maar heel weinig euforisch empathische gevoelens. Daarbij is het risico op oververhitting enorm groot en kan een hoge dosis fataal worden

Black fox

Experimenterende gebruiker
Slecht idee. Het lijkt heel erg op PMA (paramethoxyamphamine) en PMMA (paramethoxymethamphetamine). Dat zijn amfetamines met een extra methoxy toevoeging op de benzeenring. Het grote gevaar bij deze stoffen je dat ze wel veel energie en hartkloppingen etc geven maar heel weinig euforisch empathische gevoelens. Daarbij is het risico op oververhitting enorm groot en kan een hoge dosis fataal worden
Heb een typfout gemaakt zie ik. Het is methyl ipv methoxy.

Dirkdirk

DF-koning
Heb een typfout gemaakt zie ik. Het is methyl ipv methoxy.
Ah, je bedoelt 3MeA, 3-methylamphetamine. Hier weet ik weinig over en online is er ook niet zoveel over bekend. Als de paramethoxy, dus twee keer methyl met zuurstof ertussen, erg gevaarlijk is dan zou deze met slechts één methyl toevoeging ook niet heel goed zijn. Maar ik denk dat het wel meevalt want 4-mmc en 3-mmc hebben ook een methyl toevoeging op de benzeenring.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Onderzoek resultaat van 2 verschillende batches:

Trage opkomst maar voelt wat als 3-mmc. Maakt je happy. Iets subtieler.

Niet pluggen. Meer caustic.

1.4G weggespoeld, niet echt de moeite waard en voelde vrij bijtend.

Dirkdirk

DF-koning
Onderzoek resultaat van 2 verschillende batches:

Trage opkomst maar voelt wat als 3-mmc. Maakt je happy. Iets subtieler.

Niet pluggen. Meer caustic.

1.4G weggespoeld, niet echt de moeite waard en voelde vrij bijtend.
Waarom blijf je toch steeds nieuwe dingen onderzoeken? Je hebt toch onderhand half shulgins lab uitgeplozen?

Of ben je gewoon een fanatieke zelf-farmaceut?

Dirkdirk

DF-koning
Nee ben idd ondertussen in pensioen.
Dit was vorig jaar rond December.

Enige nieuw wat ik thuis nog liggen heb en uiteindelijk gebruiken wil zijn aMT, DOM en MDAI.
aMT oraal niet doen, crap. DOC was leuk maar ik ken de methyl versie van dimethoxy amphetamine niet, alleen de chloor versie. MDAI? (5,6-methyleendioxyaminoindane) wat trekt je daar zo op aan?

Neo-Shulginist

Badass junkie
MDAI? (5,6-methyleendioxyaminoindane) wat trekt je daar zo op aan?
MDAI vond ik best nice. Het is MDMA, maar dan mentaal wat helderder zodat je niet ineens de liefde gaat verklaren aan wildvreemden op feestjes. Zeg maar op spiritueel vlak is MDAI niks waard. Maar op feestjes heb je toch vaak een wat ander doel met drugsgebruik dus dan is het wel fijn om mentaal nog een beetje helder te blijven en verder een recreatieve ervaring mee te maken.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik denk dat je bij 3-MMA inderdaad moet oppassen, maar voornamelijk omdat er is nu heel weinig bekend is over de stof. We weten nog niks over vergiftigingen die zijn opgetreden bij bepaalde doseringen, dus ook niet over toxische effecten zoals oververhitting of neurotoxiciteit.

Het EMCDDA heeft wel een risk assessment gedaan van 4-MA (4-methylamfetamine), wat een stof is die nog wat lijkt op 3-MMA. Maar je kan die data niet zomaar extrapoleren.

Dus als je 3-MMA gaat proberen, houd het dan bij max 1 inname met geen hoge dosis.
Aangezien de stof vooral geprezen wordt vanwege euforische roes bij hoge dosis, en er gewaarschuwd wordt voor sterke cravings daarna, is dat best een uitdaging.

Daarnaast moet je ook nog oppassen dat je niet toevallig 3-methoxymethamfetamine (3-MeMA) te pakken hebt. Want kennelijk zijn er al mensen geweest die de stoffen door elkaar hebben gehaald wat gevaarlijk kan zijn vanwege verschillende doseringen. Laat de 3-MMA dus zeker testen.

Dirkdirk

DF-koning
MDAI vond ik best nice. Het is MDMA, maar dan mentaal wat helderder zodat je niet ineens de liefde gaat verklaren aan wildvreemden op feestjes. Zeg maar op spiritueel vlak is MDAI niks waard. Maar op feestjes heb je toch vaak een wat ander doel met drugsgebruik dus dan is het wel fijn om mentaal nog een beetje helder te blijven en verder een recreatieve ervaring mee te maken.
Klinkt goed, maar ik vertrouw deze jongen voor geen meter:

3833C383-35C0-451A-B37E-1A584A846E4A.jpeg

Wat is het eigenlijk, “indane group, a bicyclic moiety containing a benzene ring fused to a pentane ring? (Met daarnaast de methyleendioxy).

Ik vind die pentane ring teveel lijken op een pyrro.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
aMT oraal niet doen, crap. DOC was leuk maar ik ken de methyl versie van dimethoxy amphetamine niet, alleen de chloor versie. MDAI? (5,6-methyleendioxyaminoindane) wat trekt je daar zo op aan?
Heb een lief pakketje gekregen van een vriend die ook op dit forum zit.

MDAI is sederender en mogelijks minder Neurotoxic.

aMT zou ik voorzichtig in low dose willen proberen a la 10mg.

DOM lijkt me interessant door z'n populariteit vroeger bij de hippies (STP) ookal vond ik DOC onaangenaam en visueel niet bepaald bijzonder.

Dirkdirk

DF-koning
aMT zou ik voorzichtig in low dose willen proberen a la 10mg.
Ik neem aan dat je roken of vapen bedoeld?
DOM lijkt me interessant door z'n populariteit vroeger bij de hippies (STP) ookal vond ik DOC onaangenaam en visueel niet bepaald bijzonder.
Klopt ja, serenity tranquility and peace. DOC is visueel niet spectaculair en vooral enorm stimulerend. Je gaat wel hallucineren maar het voelde voor mij meer als verstoringen en dronken zicht als echt kleuren of patronen.

Ik vind het wel apart dat van de 2c’cs de C het mildst is en de E juist een van de meest moeizame en onvoorspelbare is.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik neem aan dat je roken of vapen bedoeld?

Klopt ja, serenity tranquility and peace. DOC is visueel niet spectaculair en vooral enorm stimulerend. Je gaat wel hallucineren maar het voelde voor mij meer als verstoringen en dronken zicht als echt kleuren of patronen.

Ik vind het wel apart dat van de 2c’cs de C het mildst is en de E juist een van de meest moeizame en onvoorspelbare is.
Heb het 3x geprobeerd en altijd heel misselijk en zoveel energie dat het me gek maakt. En alles lijkt alsof het in de magnetron aan het smelten is.

2C-E gaf me bijna psychotic mental break lol (20mg nasaal). Mss geef ik het nog eens een kans, heb nog 80mg hcl.

2C-C nog niet geprobeerd.

Nee AMT zou ik oraal microdoseren.

Dirkdirk

DF-koning
2C-E gaf me bijna psychotic mental break lol (20mg nasaal). Mss geef ik het nog eens een kans, heb nog 80mg hcl.
2C-E had ik geloof ik iets van 12 of 13 mg van op (maar ik denk dat het ietsje meer was uiteindelijk), oraal, en het kwam heel plotseling opzetten, alsof er met enorme snelheid allemaal hallucinaties op me af werden geschoten zonder dat ik er klaar was. Voelde ook een beetje duister en sinister.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Wantrouwen is goed in chemie want dan ga je extra onderzoeken. "Is deze batch voldoende gekoeld? Ah, ik geloof het wel" is niet iets wat je in een laboratorium wilt horen.
Ik vind het een goed idee dat je MDAI wantrouwt, omdat je dan juist wat minder gaat onderzoeken 😂

Dirkdirk

DF-koning
Ik vind het een goed idee dat je MDAI wantrouwt, omdat je dan juist wat minder gaat onderzoeken 😂
Mijn onderzoektijden zijn wel voorbij hoor. Van de MDxx's heb ik er zoiezo niet veel geprobeerd. DMT zou ik nog eesn willen proberen als ik er klaar voor ben, maar bijvoorbeeld al die methyl-chloor-fluor-broom-methoxy-weetikveel amfetamines en cathinones laat ik links liggen. En 3-methylamfetamine waar OP mee kwam daar hoef je me al helemaal niet voor wakker te maken.

Bovenaan