3mmc 4dagen voor narcose

Torchic

Badass junkie
Uit ervaring kan ik zeggen dat toen ik geloof ik 48 uur daarvoor nog had gebruikt het werd uitgesteld.

En daarnaast lijkt het me geen lekkere en gezonde start van je lichamelijke herstel als je paar dagen daarvoor nog hebt gesnoven.

Dus ik zou geen risico nemen en het gebruiken uitstellen😊

LionX

Badass junkie
Bij de intake voor je narcose wordt gevraagd naar je gebruik. Ben je daar eerlijk geweest? Want het maakt nogal uit voor de te gebruiken hoeveelheden slaapmiddel/ pijnstiller en spierverslapper. Dat is nog belangrijker dan ervoor gebruiken wat gewoon ronduit dom is om voor een electieve (reguliere geplande) ingreep te doen.
De risico’s bij te weinig toegediend middel zijn awareness wat amper meer voorkomt maar je wil het niet. En een ander risico is te veel pijn post operatief.
Kortom bij de anesthesie wilden we altijd alles weten zodat het goed afgepast kan worden op de patient.
Eerlijkheid is het beste en niets ervoor gebruiken ook.
Kies voor je eigen gezondheid en skip die ene keer.

Proxima

Badass junkie
Ik vroeg me af of ik 4dagen voor narcose 3mmc kon gebruiken?
Nee! Zoals anderen hier al aangaven kan je hierdoor complicaties krijgen tijdens en na de operatie. Niet alleen door interacties maar ook omdat je je lichaam belast hebt met de 3-MMC de dagen ervoor.

Het beste kan je contact zoeken met de anesthetist en de situatie volledig transparant voorleggen indien je toch hebt gebruikt, je wilt echt niet dat er medische complicaties optreden tijdens en na je operatie.

Bovenaan