1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

3mmc, boven verwachting

Discussie in 'Trip reports' gestart door Freeway, 10 jan 2018.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Freeway

Freeway Experimenterende gebruiker

Ik lees al een tijd met plezier mee op het forum. Afgelopen week besloten ook maar eens een report te maken. Hoop dat het wat toevoegt aan het forum!

Wie? Ik 19 jaar, man, 80 kilo. Sporadisch gebruiker.(1x per maand)
    Wat. 3mmc 100 mg nasaal. 175mg oraal. 100 mg oraal.
    Setting? Voor de tv lekker gamen met met een muziekje aan. Later wat hangen met een vriend en even eruit.
    Ervaring met uppers. Xtc, mda, speed, 4fa, 4fma, coke en methylfenidaat.

Ik had al het een en ander gehoord over 4 en 3mmc. Vooral veel positiefs over de 4 variant. echter kon ik deze bij geen enkele vendor vinden, en de 3 was gewoon bij de plaatselijke smartshop te koop. Ik had geen sterke verwachtingen aangezien de gelezen reports, maar wou het toch eens proberen. Ondanks dat het zo erg cardiotoxisch zou zijn. (kan iemand mij vertellen hoe gevaarlijk cathinones nou echt zijn, kan er zelf niet veel over vinden)

18:30. Ik zit lekker te gamen en bedenk me dat ik wel zin heb in een extratje deze avond. Had toevallig aantal weken geleden de 3mmc gehaald dus kwam nu goed van pas. Ik weeg 100 mg af en neem deze nasaal. Brand aardig in de neus en blijft lang doorbranden. Drip is ook redelijk vies.

18:40. Merk dat ik scherper word. En goede focus, gelijk een potje cod ww2 28-5 voor de gamers onder ons.

18:50. sterk verhoogde hartslag, tot het punt dat ik eventjes moet gaan wandelen om mij weer prettig te voelen. Ook begon ik hevig te zweten. Was na 5 minuten over. Merk verder nog weinig euforie of bewustzijnsverandend effect.

19:00. Alleen maar lichte energie en het valt me toch wel aardig tegen ondanks dat ik geen hoge verwachtingen had. Tot zover lijkt het voor mij sterk op 20mg methylfenidaat.

19:15 effect neemt af en besluit bij te pakken. Deze keer oraal omdat ik net even had gegoogled, en daar heb vernomen dat oraal wat meer het euforische effect zou geven. Ik weeg 175 mg af en neem dit in een capsule. ga weer eventjes verder spelen om het effect af te wachten.

19:40. ik merk dat dat de energie weer terug komt, ook krijg ik het koud en begin wat te rillen. Dit is verder niet storend en kan er wel van genieten. Playstation uit gedaan want merk dat de benodigde focus het effect onderdrukt.

20:00 laatste kwartier komt hij steeds harder op. De euforie komt echt tevoorschijn. Oraal is dus idd the way to go. Lekker muziekje aan en in mijn eentje losgaan haha. Het lijkt voor mij een beetje op 4fa zonder een echte energierush. maar meer het mellow, (lichtere variant) oogdraaiende effect van mdma. Zonder de echte wauw van mdma uiteraard. Besluit een vriend uit te nodigen want in mijn eentje weet ik niet zo goed wat ik met de vrolijkheid aan moet.

20:15. Vriend (B) 22 jaar komt aan en ziet direct aan mij hoelaat het is. Kaken gaan namelijk vrij hard, dit heb ik normaal nooit bij andere stimulanten. Dit is echter wel prima te onderdrukken als ik er even op let.
    Hij vraagt hoe en wat en besluit ook wat te nemen. Hij heeft ook geen ervaring met 3mmc. Ik maak voor B een capsule van 250mg (hij weegt 100kg en heeft een redelijke tolerantie voor stims vandaar wat meer). voor mezelf maak ik er nog 1 van 100mg. Zou wel meer willen maar ben toch een beetje bang dat dat teveel zou worden met die vermeende cardiotoxiteit.

20:30. effect bij mij ebt weg.

20:45. B voelt hem hard inkicken. Wat ik vreemd vind aangezien het bij mij zo geleidelijk ging. maarja wat maakt het uit.
    Ook voelt hij direct een beetje euforie die ik in het begin na de nasale dosis miste. Effect komt bij mij ook alweer terug.

21:15 B en ik hebben een halfuur lang alleen maar gepraat over persoonlijke dingen waar je normaal niet gauw over zou praten. Echt een heel overdreven verbonden gevoel alsof je elkaar echt begrijpt, je weet hoe dat gaat haha.. effect is bij mij weer op die piek. Maar niet hoger dan eerste piek. Enige verschil is dat ik nu ook van die lekkere tintelingen in mijn nek heb.B vind het ook op 4fa lijken. Maar dan wel met een wat magischere gloed, die ik dus niet zo erg merk. We besluiten een stukje te gaan lopen en een jointje te roken. Heerlijk vrolijk en energiek.

21:30. weer terug thuis. Wiet overheerst bij ons beide en de euforie zak wat weg, voor mij is met mooi geweest. B neemt nog 100 mg nasaal. En vindt het ook erg branden. En krijgt ook niet de euforie terug.
    Verder gaan we gewoon nog wat tv kijken en slap ouwehoeren met een biertje erbij.

Conslusie.
    Bovenverwachting leuke stim, vooral oraal, nassaal merk ik vooral meer nadelen dan voordelen. Vooral die erg hoge hartslag inclusief zweten waar ik wel even van schrok. Naar mijn mening meer geschikt voor een avondje relaxen met wat vrienden en minder voor een feest. Kreeg er wel wat energie van maar niet echt die boost dat je alles aankan. Ook ben ik er geen moment vaag van geweest, gewoon heerlijk mijn vrolijke zelf die naar boven kwam.
    Wel jammer van de korte werkingsduur waardoor je eerder blijft bijpakken

Het is echter denk ik wel eenmalig voor mij. Vind het toch geen prettig gevoel dat het zo'n gevaarlijk goedje zou moeten zijn. Wat dat betreft heb je genoeg anders leuks met vergelijkbare effecten en minder risico's.

Ik ben benieuwd wat jullie vinden van mijn eerste reportje! Bedankt voor het lezen. Tips zijn uiteraard welkom!

Laatst bewerkt: 10 jan 2018
    SneeuwSnuiver, Fenrir, Kikemoes en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

Erg mooi, duidelijk en leuk te lezen triprapport! Zeker ook van waarde, ook omdat het geen gangbare drug is waar veel triprapporten over geschreven worden. Heel leuk! :grinning:

Welkom op het forum, en hoop dat je er meer met ons gaat delen! :grin:

Raver en Freeway vinden dit leuk.
  3. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Mooi report! Je beschrijft 3mmc zoals het werkelijk is. Met snuiven heb je inderdaad meer nadelige effecten. Het kickt er dan ook keihard in en niet geleidelijk. Als je de dosis onder de 250-300 mg houd valt het cardiotoxisch wel mee. Ga je hoger of fel bingen op dit stofje dan kan je wel in de problemen komen en is de comedown een rit van paranoide spinsels in je hoofd en een vet draaiend hardstyle feestje in je borstkas. Zo heb ik het toch meermaals ervaren ^^.

Roze olifant vindt dit leuk.
  4. Freeway

Dank voor de complimenten en informatie!

Daar kan ik me wel iets bij voorstellen dan. Bij mij was de comedown vrij mild, maar had wel tot circa 4 uur snachts, ( 8 uur na laatste inname) een aardig verhoogde hartslag. Toen dat over was probleemloos geslapen.

5. Memento

Memento Newbie

fijn en leesbaar report!

ik heb een tijd terug alleen nasaal gedoseerd, zal het de volgende x dus oraal proberen^_^

6. Freeway

Hoe beviel nasaal bij jou?

7. Memento

Memento Newbie

Redelijk kortdurend met een wat opgejaagd gevoel en hoge hartslag, desondanks wel licht euforisch en flinke praatkick.

Ook had ik veel mondtrekjes / kaakschaatsen terwijl ik dit op MDMA normaal goed kan controleren.

Freeway vindt dit leuk.
  8. verwondering

verwondering Experimenterende gebruiker

Bedankt voor je report, leuk om andere ervaringen hierover te lezen. Er is inderdaad vrij weinig over te vinden.

Ik heb het tweemaal geprobeerd, nasaal, maar elke keer was het in combinatie met psychedelica. Meer specifiek was ik beide keren hard aan het trippen op 2C-B-fly, en toen ik wat vermoeid raakte boden vrienden mij wat 'energie' aan middels een poederige substantie. Ja, energie biedt het spul, en verder eigenlijk niet veel. Maar wanneer energie precies hetgeen is waar je op zit te wachten tijdens een lange clubnacht op psychedelica, dan is het een uitkomst. Dansen, springen, zweten, gek doen. Heerlijk. Moe? Stil staan? 3MMC dicteert mij los te gaan, al mijn energie eruit te gooien, en ik gehoorzaam.

En eigenlijk is dat ook wel zo'n beetje alles wat het doet. Geen enkele diepte, geen ene niks. Maar wel een heerlijke energieboost. Tegelijkertijd staat het inderdaad te boek als uitermate cardiotoxisch, dus een aanrader is het niet. Het is alleen maar een 'Redbull Plus'. Maar in 'noodgevallen' vervult het die functie wel met glans.

Freeway vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Topics - 3mmc boven verwachting
  1. DerJJ
    Reacties:
    1
    Weergaven:
    328
  2. Newbie123
    Reacties:
    5
    Weergaven: