3mmc combineren

Hallo,
Ik heb 3mmc, 2fa, a-php en Flualprazolam gekocht. Nou ben ik al bekend met 3mmc en de werking daarvan. Maar ik wou wat nieuws proberen. Dus mijn vraag is kan ik 3 mmc combineren met een van deze drugs? En zijn er nog tips over het gebruik van deze drugs?
Alvast bedankt

Ape

Badass junkie
Of je het moet willen is de vraag. Ik denk dat je geen van deze moet combineren behave flualprazolam en 3-mmc. Het zijn allemaal wel aardig belastende drugs. Doe er een lachgas ballonnetje bij ofzo 😛

Dutchversa

Belezen gebruiker
Ik vind de combi 3mmc met keta wel heel lekker of een uurtje na de 3mmc ghb. Ik neem de 3mmc rectaal (bootybump), meestal rond de 200 mg en van de keta neem ik dan 15-20 mg.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Je kan ze alle drie mengen met een beetje flualprazolam maar zou geen meerdere stims tegelijk nemen.

A-PHP is een pyrrolidino die voornamelijk gevaped wordt. Je krijgt een sterke euforische rush (ik word er rustig van ook) met nastimulatie en wat kutte neveneffecten.

3-MMC ken je wel.

Flualprazolam is vooral voor lekker te kunnen slapen.

2FA is two step verification. Hierbij moet je een tijdelijke code generen en deze ingeven bij het inloggen van je account. Extra safety, je hoeft je geen zorgen te maken om hackers wanneer je je flualprazolam neemt en drie dagen later wakker wordt.

Laatst bewerkt:

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
2FA is two step verification. Hierbij moet je een tijdelijke code generen en deze ingeven bij het inloggen van je account. Extra safety, je hoeft je geen zorgen te maken om hackers wanneer je je flualprazolam neemt en drie dagen later wakker wordt.
Het kan mij niet veilig genoeg, doe mij maar 4FA!

Bovenaan