3mmc crystal slikken

Appelgebak

Belezen gebruiker
Hai, als ik 3mmc gebruik slik ik soms gewoon een losse crystal van 150mg bijv.

Geen vloei erom heen niks.
Nu is me vraag dus of dit wel een goede manier is of fuck ik zo me slokdarm erg op?

MaddMonkey

Badass junkie
Dat vloeitje doet niet veel meer dan het bij elkaar houden. In de maag is dat zo verdwenen.

Het kan wellicht dat je zonder onderweg in de slokdarm wat krassen maakt, maar neem aan dat je zoiets wel voelen moet. Voelt het scherp in de keel?

Appelgebak

Belezen gebruiker
Dat vloeitje doet niet veel meer dan het bij elkaar houden. In de maag is dat zo verdwenen.

Het kan wellicht dat je zonder onderweg in de slokdarm wat krassen maakt, maar neem aan dat je zoiets wel voelen moet. Voelt het scherp in de keel?
Nee merk niks aan de keel, heel afentoe paar steekjes.

Bryex

Belezen gebruiker
Hai, als ik 3mmc gebruik slik ik soms gewoon een losse crystal van 150mg bijv.

Geen vloei erom heen niks.
Nu is me vraag dus of dit wel een goede manier is of fuck ik zo me slokdarm erg op?
Doe ik ook hoor. Heb soms wel dat ik net iets te hard ga en dat is focking naar. door drinken is ook goed

Appelgebak

Belezen gebruiker
Doe ik ook hoor. Heb soms wel dat ik net iets te hard ga en dat is focking naar. door drinken is ook goed
Jaman die pure crystalen klappen soms hard aan. In doe het ook vaak door xrinken alleen lost het niet op en roer ik met een lepeltje werkt prima volgens mij

Bovenaan