3mmc crystal

Appelgebak

Belezen gebruiker
Hai.

Iemand ervaring met een stuk crystal in een vloeitjes wikkelen en dan teslikken?

Inlaats van het verpoederen heeft het verschil? Ja waarschijnlijk wel maar wat?

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik deed het nooit in vloeitjes hoor. Gewoon je kristal in z'n geheel of in 2 stukken afwegen en zo doorslikken. Werkt prima.

Begon bij mij vrijwel altijd na 20 minuten te werken en na een half uur pieken.

Al het fijne spul dat ik overhield ging pluggend naar binnen.

Appelgebak

Belezen gebruiker
Ik deed het nooit in vloeitjes hoor. Gewoon je kristal in z'n geheel of in 2 stukken afwegen en zo doorslikken. Werkt prima.

Begon bij mij vrijwel altijd na 20 minuten te werken en na een half uur pieken.

Al het fijne spul dat ik overhield ging pluggend naar binnen.
Ah ik doe het met vloeite wegens de smaak. Ik zou ook op andere manieren 3mmc willen gebruiken maar heb er geen ervaring mee. Zoals bijv pluggen

Neo-Shulginist

Badass junkie
Hai.

Iemand ervaring met een stuk crystal in een vloeitjes wikkelen en dan teslikken?

Inlaats van het verpoederen heeft het verschil? Ja waarschijnlijk wel maar wat?

Ik heb dat ook wel eens gedaan uit luiheid ja. Maar ik vraag me wel af of je er misschien een wat grotere kans op maagzweer door kan lopen. Ik weet het antwoord niet hoor. Stimulerende middelen vergroten wel de kans op maagzweer doordat het maagslijmvlies beschadigd kan raken, waarna het maagzuur de maagwand gaat aantasten. Als dat gebeurt dan kun je daar last van hebben. En ik zou het een plausibele verklaring vinden als een grote brok kristal op één klein plekje meer kans geeft op van die beschadigingen dan dezelfde brok maar dan gelijkmatig verspreid over het maagzuur.
Kan ook dat je een maagzweer krijgt door een andere interactie via 3-MMC in het bloed. Dan zou het niet uitmaken.

Appelgebak

Belezen gebruiker
Ik heb dat ook wel eens gedaan uit luiheid ja. Maar ik vraag me wel af of je er misschien een wat grotere kans op maagzweer door kan lopen. Ik weet het antwoord niet hoor. Stimulerende middelen vergroten wel de kans op maagzweer doordat het maagslijmvlies beschadigd kan raken, waarna het maagzuur de maagwand gaat aantasten. Als dat gebeurt dan kun je daar last van hebben. En ik zou het een plausibele verklaring vinden als een grote brok kristal op één klein plekje meer kans geeft op van die beschadigingen dan dezelfde brok maar dan gelijkmatig verspreid over het maagzuur.
Kan ook dat je een maagzweer krijgt door een andere interactie via 3-MMC in het bloed. Dan zou het niet uitmaken.
Daarom doe ik er ook voorzichtig mee. En 1x in de 8 / 9 maand. Was alleen benieuwd of een crystal harder klapt bijv

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik heb er met 3m persoonlijk zelf nooit echt veel last van gehad. En ik heb het toch behoorlijk misbruikt.

Met alcohol en speed heb ik er dan weer wèl last van gehad.

Dirkdirk

DF-koning
Was alleen benieuwd of een crystal harder klapt bijv
Het lost op in je maag en komt in je bloedsomloop. Of het nou verpulverd is tot poeder of een stukje kristal, dat maakt niet uit. Het zal als poeder sneller worden opgenomen, maar het zal niet harder inklappen.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Daarom doe ik er ook voorzichtig mee. En 1x in de 8 / 9 maand. Was alleen benieuwd of een crystal harder klapt bijv
Niet per se denk ik. Als je wilt dat het hard inklapt dan zal je met andere ROA's aan de slag moeten. Wees je dan wel bewust van het hogere verslavingspotentieel.

Ik heb de meeste ROA's wel gedaan met 3mmc en voor mij van best to worst:

1. 3-mmc IV (ja sorry guys, dat gevoel is niet normaal. Maar begin er maar niet aan)
  2. De combi van slikken en pluggen. Eerst 2/3e van de dosis slikken en 1/3e pluggen 20 minuten na inname van de orale dosis op een lege maag. Of iets meer 50/50 kan ook. Dit komt echt heel dicht in de buurt van IV, maar is een stuk minder gevaarlijk.
  3. Slikken
  4. Pluggen
  5. Je 3mmc in de prullenbak gooien
  6. Snuiven
In die volgorde!

Poederpret

Bewuste gebruiker
Niet per se denk ik. Als je wilt dat het hard inklapt dan zal je met andere ROA's aan de slag moeten. Wees je dan wel bewust van het hogere verslavingspotentieel.

Ik heb de meeste ROA's wel gedaan met 3mmc en voor mij van best to worst:

1. 3-mmc IV (ja sorry guys, dat gevoel is niet normaal. Maar begin er maar niet aan)
  2. De combi van slikken en pluggen. Eerst 2/3e van de dosis slikken en 1/3e pluggen 20 minuten na inname van de orale dosis op een lege maag. Of iets meer 50/50 kan ook. Dit komt echt heel dicht in de buurt van IV, maar is een stuk minder gevaarlijk.
  3. Slikken
  4. Pluggen
  5. Je 3mmc in de prullenbak gooien
  6. Snuiven
In die volgorde!

Het snuiven van 3mmc op de laatste plek, daar ben ik het helemaal mee eens. Alleen maar cravings naar meer en altijd bloedkorsten uit je neus de volgende dag. Bah.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Het lost op in je maag en komt in je bloedsomloop. Of het nou verpulverd is tot poeder of een stukje kristal, dat maakt niet uit. Het zal als poeder sneller worden opgenomen, maar het zal niet harder inklappen.
Bij mij werkte kristal slikken voor 0% deed gewoon niks en als het poeder in mijn drinken werkt het na 20 minuten! Heb 2 uur zitten wachten op die kristal in mijn maag! Was wel 3cmc trouwens

Bovenaan