3mmc door drinken

Appelgebak

Belezen gebruiker
Hai.

Wie heeft er ervaring met 3mmc te mixen in drinken.

Doe het soms zelf maar weet niet mix je het in een half glas of een heel glas.

Ben benieuwd na jullie ervaring

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Topic nummer 22 van je over 3mmc. Een dit is een dubbeltopic van je topic van juli dit jaar.

Terugkijkend in je postgeschiedenis zou ik me als ik jou was eerder zorgen maken over je geheugen dan over de beste manier van het innemen van je capsules.

Je hebt al waarschuwingen én een korte ban gehad voor het openen van aanzienlijke aantallen topics over hetzelfde onderwerp. Zonder effect blijkbaar. Wat denk jij dat wel zou helpen?

Ben je op de hoogte van het bestaan van een zoekfunctie en het kunnen terugkijken van je eigen berichten via je profiel?
Nr 23. Kun je antwoord geven op mijn vraag?

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
3mmc kun je op van allerlei manieren naar binnenwerken, ook wel in drinken.
Maar dan kun je t makkelijkste je dosering als brokje direct inslikken. (Mijn mening)

Kordie

DF-koning
3mmc kun je op van allerlei manieren naar binnenwerken, ook wel in drinken.
Maar dan kun je t makkelijkste je dosering als brokje direct inslikken. (Mijn mening)

Vraag maar eens hoe het met de tanden van @MR_CHIP gaat.
Dan weet je wat drugs drinken of zonder capsule met je tandglazuur etc doet.

Die beste man moet na iedere niesbui op de grond kijken of er geen stukje glazuur, tandvlees of tand op de grond of handpalm ligt.

je moeder

Wijs gebruiker
Daar maak ik me ook zorgen over.
Dan kun je het het beste mixen met vrij weinig vloeistof en dan proberen om het direct achter in je keel te gieten zodat het je tanden niet of nauwelijks raakt, en dan voor de zekerheid gelijk nog iets er achteraan om het weg te spoelen.
Op deze manier heeft je gebit weinig te lijden lijkt mij?

Laatst bewerkt:

Casrus

DF-koning
Dan kun je het het beste mixen met vrij weinig vloeistof en dan proberen om het direct achter in je keel te gieten zodat het je tanden niet of nauwelijks raakt, en dan voor de zekerheid gelijk nog iets er achteraan om het weg te spoelen.
Op deze manier heeft je gebit weinig te lijden lijkt mij?
Ik rook NEP en spoel een tijdje later na met water.
Heb ook een bitje tegen tandenknarsen.

Kordie

DF-koning
Daar maak ik me ook zorgen over.

Snap ik.
Die chemische korrels gaan ook net tussen je tandvleesrand en glazuur zitten vrees ik. En omdat het zo chemisch is zal het snel toeslaan.

Alleen merk je dat pas later denk ik.
Na jaren.

Casrus

DF-koning
Snap ik.
Die chemische korrels gaan ook net tussen je tandvleesrand en glazuur zitten vrees ik. En omdat het zo chemisch is zal het snel toeslaan.

Alleen merk je dat pas later denk ik.
Na jaren.

Geen idee of dat zo werkt.

Het lijkt me eerder te komen door een niet voldoende aflatende doorlopende toediening van de drugs dan door een 'vertraagde mokerslag' à la Jerommeke (hij slaat één keer hard, vervolgens breekt de meteoriet in brokstukken tekst-ballonetjes later).

Aardappelknaap

Bewuste gebruiker
Ik heb ooit toen ik geen vloei meer had (was niet op de hoogte dat dit ook in wc papier kon) de 3mmc in een donut gestopt. Hoppa donut weggewerkt, inslaap gevallen op m'n bed en anderhalf uur later high wakker geworden. Dat was voor mij een once in a lifetime experience

Bovenaan