3mmc doseren

Plucky Duck

Wijs gebruiker
Avond vreemdelingen!

Ben de inlog vergeten van mijn oude account dus dan maar opnieuw beginnen, ook wel eens lekker.

Ik: 178, 70kg, psycha fan (weet niet of t boeit).
Drugs ervaring: cocaïne(6), 3mmc(3), 2cb(7) , truffels(6), xtc(1), mdma(1), wiet(?), hasj(?)

Ik ga volgende week voor de eerste keer naar een techno only festival (Awakenings x Charlotte :tongueout:), best spanned dus. Was altijd meer van de house maar naar Dagcollege vorige maand ben ik verkocht, heerlijke dj die charlotte.

Ik heb bij Dagcollege 3mmc gebruikt , heerlijk maar het slagveld in mijn neus is het niet waard.

Mijn vraag dus; Ik heb 4 capsules 3mmc besteld van 200mg, redelijk veel maar goed. Kan altijd later nog op.
Mijn vrienden gaan aan de xtc, ben ik persoonlijk niet zo fan van. Vind mensen die aan de x zitten er altijd zo eng uitzien haha. Daarom wil ik 3mmc bommetjes maken omdat dit de space nabootst (correct me if i’m wrong)

Zou ik met andere capsules die ik heb (cafeïne pillen voor het sporten) deze verdelen in 2? En dan bijnemen wanneer zij benemen? Of is 200mg voldoende en is dit zonde.

Disclaimer: ik weet dat 2x in 1 maand niet goed is voor je receptoren, maar eigenwijs is ook wijs. Zie je maar weer.

Edit: Laat me weten of je ook woensdag gaat, misschien grappig om te meeten!

Zeehond

Badass junkie
Charlotte is fantastisch, jaloers 😍😍.
Wij gaan vrijdag naar Rave Rebels in Brussel, maar niet naar Awakenings.
3-mmc is geen xtc. Zit tussen coke en xtc in.
Ik zou dan beginnen met 200mg, maar beter tussen 150 en 175mg.
Kijk gewoon hoe het gaat na 2-2,5 uur en neem dan desnoods nog een keer bij.
Ik zou het hierbij houden. Rest bewaren voor volgende keer.
Vooral lekker genieten en dansen, vergeet niet een slokje water tussendoor.
Probeer daarna wat langer pauze te houden.

Laatst bewerkt:

Plucky Duck

Wijs gebruiker
Bedankt voor je reactie en suggesties. Ik zal 4 caps maken van 600 gram.

Veel plezier in Brussel! Wat ga je gebruiken, als je iets gebruikt dan?

Zeehond

Badass junkie
Bedankt voor je reactie en suggesties. Ik zal 4 caps maken van 600 gram.

Veel plezier in Brussel! Wat ga je gebruiken, als je iets gebruikt dan?
Goed plan, rond 180mg gaan wij altijd lekker op met 3-mmc. Ik ben 75kg. Mijn vrouw en ik gaan voor xtc in Brussel. Eerste feestje sinds eind 2019 voor ons.

forsierto

Newbie
ik lees hier gebruik van 180 mg, is dat niet veel, ik man van 85kg 58jaar neem bommetjes of snuif van rond de 35mg en gaat er goed op, redelijk zelfde gevoel als met x alleen heeft het wel een negatief effect op de erectie, of doe ik iets verkeerd

Dutchversa

Belezen gebruiker
ik lees hier gebruik van 180 mg, is dat niet veel, ik man van 85kg 58jaar neem bommetjes of snuif van rond de 35mg en gaat er goed op, redelijk zelfde gevoel als met x alleen heeft het wel een negatief effect op de erectie, of doe ik iets verkeerd
Hoi Forsierto, erectie is met 3mmc snel een probleem. Ik neem meestal een halve kamagra een uur voor ik 3mmc neem. Daarnaast een heel klein beetje keta erbij (15 mg) doet vaak ook goed zijn werk. Qua hoeveelheid zitten wij ook rond 150-250 mg per keer. Maar neem vooral de hoeveelheid waar je jezelf het lekkerste bij voelt, ook al is die dan mogelijk aan de lage kant. Wij nemen overigens rectaal. Tenslotte: ik hou met 4mmc beter een erectie. Omdat 3mmc niet meer vrij verkrijgbaar is, valt dat voordeel weg en dan heb ik liever 4mmc.

Bovenaan