3MMC dosering tips?

Hi allemaal!

Al een aantal keer heb ik 3MMC gesnoven, helaas doet dit veel zeer in mijn neus. Vandaar dat ik nu 3MMC kristallen heb besteld, en deze zal likken. Ik heb alleen geen idee wat de dosering hiervan is. Kun je het vergelijken met M? Waar begin je mee en hoevaak neem je bij en hoeveel? Dit zal ik gebruiken op een huisfeestje. Alvast bedankt!

Zeehond

Badass junkie
300mg in een capsule en in je achterste. Geloof me je gaat hard:tongueout:
Dat wil ik wel geloven…
Doe je dan 1 dosering of daarna nog meer?
Heb zelf een keer 250mg gedaan, maar dat ging me veel te hard.
Hou het zelf bij 180mg, dat gaat prima.
Oh ja, wij slikken de capsules gewoon in..

Laatst bewerkt:

wapboy

Wijs gebruiker
Dat wil ik wel geloven…
Doe je dan 1 dosering of daarna nog meer?
Heb zelf een keer 250mg gedaan, maar dat ging me veel te hard.
Hou het zelf bij 180mg, dat gaat prima.
Oh ja, wij slikken de capsules gewoon in..
En verteerd die capsule ook gewoon in je achterste?

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
300mg in een capsule en in je achterste. Geloof me je gaat hard:tongueout:
300mg is al een zware doses 3mmc. Als je er dan ook nog 300 bij plugt dan maak je het wel heel bont. Neem dit advies dus met een korreltje zout.

Anyways prima dat je geniet van de 3mmc maar stoer doen over de hoeveelheden drugs die ge gebruikt is niet toegestaan op het forum. Let je er in het vervolg een beetje op?

Nihilist88

Badass junkie
Oraal gestapeld 200mg +2u + 100mg, anderhalf uur later + 100mg, 400mg gestapeld en geeft verlenging vd al bij al brave stim rush.

AlteredState5862

Wijs gebruiker
300mg is al een zware doses 3mmc. Als je er dan ook nog 300 bij plugt dan maak je het wel heel bont. Neem dit advies dus met een korreltje zout.

Anyways prima dat je geniet van de 3mmc maar stoer doen over de hoeveelheden drugs die ge gebruikt is niet toegestaan op het forum. Let je er in het vervolg een beetje op?
Hahaha excuus, ik was een beetje in een heerlijke vibe

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hahaha excuus, ik was een beetje in een heerlijke vibe
No worries, fijn dat je een mooie rush hebt beleefd... zou alleen niet graag zien dat mensen die hier meelezen zomaar 600 mg 3mmc naar binnen knallen zonder daar bij na te denken 😅

AlteredState5862

Wijs gebruiker
Iem
No worries, fijn dat je een mooie rush hebt beleefd... zou alleen niet graag zien dat mensen die hier meelezen zomaar 600 mg 3mmc naar binnen knallen zonder daar bij na te denken 😅
Eens, mn 3mmc tolerantie is ook best hoog dus moet uitkijken met hoge dosissen aanbevelen😋

Bovenaan