3mmc - dosering

jackhan

Belezen gebruiker
Wat is een beetje een normale dosering van 3mmc? Ik zie mensen hier 1-3 gram wegwerken dat lijkt me overdreven.

Ik heb het een keer eerder genomen met 190mg. Begonnen met een halve en toen telkens kwartjes bij elke twee uur ongeveer.

Zou je prima twee pillen (380mg totaal) op een avond kunnen nemen en nu de tweede keer dus wat hoger kunnen innemen?

Ben 80kg

Zeehond

Badass junkie
Wat is een beetje een normale dosering van 3mmc? Ik zie mensen hier 1-3 gram wegwerken dat lijkt me overdreven.

Ik heb het een keer eerder genomen met 190mg. Begonnen met een halve en toen telkens kwartjes bij elke twee uur ongeveer.

Zou je prima twee pillen (380mg totaal) op een avond kunnen nemen en nu de tweede keer dus wat hoger kunnen innemen?

Ben 80kg
Tussen 150-250 is common (oraal).
Rond 180 (ineens) is prima om mee te starten.
Twee doseringen kan (ongeveer 2 uur na de 1e dosering). Iedere extra dosering is extra schadelijk, maar ik zou liegen als ik zeg dat ik dat nooit doe.
Na de 2e dosering kom ik er zelf altijd heel goed in.
1-3 gram is niet normaal om te doen!
Probeer daarvoor en daarna goed voor jezelf te zorgen, gezond eten en goed slapen.
Start op tijd en ga geen hele nachten doorhalen.
En neem pauzes tussen gebruik. Je kunt dit niet elke week doen.
In de zoekfunctie kun je genoeg vinden over ervaringen van anderen.

Laatst bewerkt:

Zeehond

Badass junkie
Beste is 1 goede dosis oraal. Alles erna is niet zo fijn meer en maakt de kater erger. Rond de 180mg is zoals boven vernoemd een goede dosis.
Ik nam zelf ook altijd meer maar dat was niet slim.
Mee eens dat 1 goede dosis het beste is.
Een 2e dosis kan wel (een keer), kijk naar de berichten hier op het forum ieder weekend.
Er zit verschil tussen 2 doseringen van 190mg op een avond of 3 gram naar mijn idee.
Een nacht doorhalen is niet handig, pak je slaap hoewel dat op 3M niet makkelijk is bij mij. Die kater is per persoon verschillend, voor jou dus na meer dan 1 dosering al erger.
Ik gebruik 3M een paar keer per jaar en neem dan een onverstandige dosering (3x).
Ik bereid me goed voor en sport dagelijks, ik heb geen last van een kater.

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Mee eens dat 1 goede dosis het beste is.
Een 2e dosis kan wel (een keer), kijk naar de berichten hier op het forum ieder weekend.
Er zit verschil tussen 2 doseringen van 190mg op een avond of 3 gram naar mijn idee.
Een nacht doorhalen is niet handig, pak je slaap hoewel dat op 3M niet makkelijk is bij mij. Die kater is per persoon verschillend, voor jou dus na meer dan 1 dosering al erger.
Ik gebruik 3M een paar keer per jaar en neem dan een onverstandige dosering (3x).
Ik bereid me goed voor en sport dagelijks, ik heb geen last van een kater.
Het kan idd best maar ik denk beter om niet aan te raden. Vooral iemand die dit niet vaak doet.
Wel fijn voor jou dat je er niet zo veel last van hebt.

Danny46

Bewuste gebruiker
Ben alleen bekend met xtc en 2mcc ,van xtc kon ik 8 op een avond wegwerken maar met 2 mcc werd ik eerder down dan euforisch

Danny46

Bewuste gebruiker
3 mcc vind ik meer in de buurt komen 4 mcc nog meer mar helaas verboden nu.2mcc vind ik daarom beetje bagger.Staks krijg je 1 mcc mij niet gezien.

Danny46

Bewuste gebruiker
Ben alleen bekend met xtc en 2mcc ,van xtc kon ik 8 op een avond wegwerken maar met 2 mcc werd ik eerder down dan euforisch
ja ik was overzadigbaar met betrekking tot xtc destijds had je je duifjes ,mitschibitish en zonnetjes en vele andere natuurlijk dit zal wel weinig venanders zijn hoogstens zijn ze nu wat sterker maar met met 180 mg waren ze al hevig genoeg de bijwerkingen ging ik tegen met alcohol

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
@Danny46, kappen met spammen en verspreiden van onzinnige berichten die geen relevantie hebben voor het topic. We hebben je hier echt al vaak genoeg op gewezen en je hebt er ook al bans voor gehad. Kunnen niet aan de gang blijven, bij deze laatste waarschuwing, anders langere ban dan de vorige keer. Zo simpel is het leven dan wel gewoon.

Danny46

Bewuste gebruiker
@Danny46, kappen met spammen en verspreiden van onzinnige berichten die geen relevantie hebben voor het topic. We hebben je hier echt al vaak genoeg op gewezen en je hebt er ook al bans voor gehad. Kunnen niet aan de gang blijven, bij deze laatste waarschuwing, anders langere ban dan de vorige keer. Zo simpel is het leven dan wel gewoon.
Oke

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022

Ben 80kg
bommetje van 200 250 mg
dan om de 2half uur met 150 mg verlengen en zo je avond door gaan..
zo kom je wel aan een gram
als je het voor de sex doet zou ik 150 ng mee starten en ook verlengen met 150 mg zodat het piepie gewoon goed hard blijft...

Laatst bewerkt:

ricorieks

In memoriam - 15 juli 2022
doe nou niet stoerder dan dat je bent
prober gewoon effe te kijken waar het topic over gaat en reageer 1 2 keer erop
dan heeft niemand wat te klagen
en over off topic
ach ze moeten je daar wel voor hebben aangezien er soms pagna s off topic zijn waar danny niet eens in mee praat
let op je zelf ..

Bovenaan