3mmc dosis

Appelgebak

Belezen gebruiker
Hai. Iemand ervaring met hoge dosis 3mmc slikken. Maar ik bedoel echt een hoge dosis zoja wat was het?

En wat voor jezelf nog wel verantwoordelijk voelde toen het inkickte

Een tehoge dosis is nooit verantwoord. Maar alsnog de vraag

Laatst bewerkt:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Waarom zou je dit willen weten? Bij te hoge doseringen nemen de gewenste effecten af en krijg je alleen maar vervelende bijwerkingen zoals kaakklem, overmatig zweten, nystagmus, paranoïde, kans op psychotische episodes, meer schade, hevige kater en verschrikkelijke comedown.

Appelgebak

Belezen gebruiker
Waarom zou je dit willen weten? Bij te hoge doseringen nemen de gewenste effecten af en krijg je alleen maar vervelende bijwerkingen zoals kaakklem, overmatig zweten, nystagmus, paranoïde, kans op psychotische episodes, meer schade, hevige kater en verschrikkelijke comedown.
Als je goed leest. Vermeld ik verantwoordelijk inkickt dus daarmee bedoel ik een hoge dosis, waarbij de gewenste effecten er zijn.

Ben benieuwd bij welke hoge dosis mensen nog de gewenste effecten ervaren. Dit verschild per persoon dat snap ik.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Als je goed leest. Vermeld ik verantwoordelijk inkickt dus daarmee bedoel ik een hoge dosis, waarbij de gewenste effecten er zijn.

Ben benieuwd bij welke hoge dosis mensen nog de gewenste effecten ervaren. Dit verschild per persoon dat snap ik.
Dat ligt aan je tolerantie maar ik zou zeker niet meer dan 200mg in 1 keer nemen.

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker

Ik zou zeggen +150mg en dan begint de comedown echt kut te worden.

Bovenaan