3MMC Eerste keer

Hallo! Ik ga vrijdag voor het eerst 3MMC doen, zoek een beetje advies over dosering en wat andere vraagjes

- Wat is een goede dosering? (ben 190 en gemiddeld gewicht en heb wel ervaring met veel drugs)
- Kan ik het beter oraal of nasaal nemen?
- Kan je bijnemen?
- Hoe werkt het met alcohol? (zijn wel drankjes aanwezig maar ga zoiezo niet veel drinken)
- Nog handige koopjes bij de supermarkt? (bijvoorbeeld ik koop altijd waterijsjes als ik XTC doe)

Andere tips zijn ook zeker gewaardeerd!!!!

Dirkdirk

DF-koning
Hallo! Ik ga vrijdag voor het eerst 3MMC doen, zoek een beetje advies over dosering en wat andere vraagjes

- Wat is een goede dosering? (ben 190 en gemiddeld gewicht en heb wel ervaring met veel drugs)
- Kan ik het beter oraal of nasaal nemen?
- Kan je bijnemen?
- Hoe werkt het met alcohol? (zijn wel drankjes aanwezig maar ga zoiezo niet veel drinken)
- Nog handige koopjes bij de supermarkt? (bijvoorbeeld ik koop altijd waterijsjes als ik XTC doe)

Andere tips zijn ook zeker gewaardeerd!!!!
- 150mg is wel een mooie dosis om het een paar uur (3 á 4) leuk te hebben.
- Oraal duurt langer en heeft een kortere piek. Nasaal heeft extreme neiging tot bijpakken (vergelijkbaar met cocaine) en beschadigt je neus. Ook duurt het effect een stuk korter i.t.t. oraal (ongeveer 1 á 1.5 uur).
- Ja, in principe kan je beter bijnemen vergeleken met MDMA aangezien het een stuk minder op serotonine werkt en meer op dopamine. Het is eigenlijk een soort kortdurende speed met een serotonisch randje.
- Toen ik nog dronk had ik nooit de behoefte om te drinken bij 3-MMC, ik heb er gewoon geen behoefte aan maar er zijn mensen die erbij zweren. Een beetje het alcohol-coke-achtig combinatie gevoel schat ik. Let wel op uitdroging.
- Je gaat waarschijnlijk een stuk minder honger krijgen, maar je zou wat vruchtensappen kunnen inslaan of inderdaad ijsjes.

Geniet ervan.

- Ja, in principe kan je beter bijnemen vergeleken met MDMA aangezien het een stuk minder op serotonine werkt en meer op dopamine.
Als ik zou willen bijnemen is dan 150mg een goede hoeveelheid? Of voor bijnemen kleinere dossisen?
1000% oraal, zoals al gezegd is zijn alle negatieve effecten veel sterker bij nasaal gebruik met als voornaamste compulsief herdoseren.
Handiger om te likken om of bommetjes te maken?

Bovenaan