3mmc en lorazepam

Tommyboyke

Newbie
Hoi

Veel fun en leuke sexnacht met 3mmc... om 4 uur stoppen we.... 3 uur laatste keer genomen.... om 5 uur nog lorazepam 2mg om te slapen...

Maar dan slaapeloosheid.... kan nie slapen tot savonds.... lorazepam werkt nie??? Dus een serieuze lastige dag met afkick... comedowns....

Iemand voorstel... suggesties? Tips.... andere Rc's????

Alvast bedankt

Ape

Badass junkie
Hoi

Veel fun en leuke sexnacht met 3mmc... om 4 uur stoppen we.... 3 uur laatste keer genomen.... om 5 uur nog lorazepam 2mg om te slapen...

Maar dan slaapeloosheid.... kan nie slapen tot savonds.... lorazepam werkt nie??? Dus een serieuze lastige dag met afkick... comedowns....

Alvast bedankt
Flualprazolam val ik van in slaap als ik nog strak sta, maar die is niet meer te krijgen. Flubromazolam ga je ook wel knock out van, maar is erg sterk en merk je de volgende dag nog goed. Verder weet ik het niet. Clonazolam?

MaddMonkey

Badass junkie
Meest verstandige keuzes zijn eerder stoppen zodat je op het tijdstip dat je voor ogen hebt ook daadwerkelijk in slaap valt.

Ik vind zelf ook dat het hoort bij een amfetamine lijkende drug, maar slaap op dit spul vrij makkelijk (wel kort).
Voor mij is een jointje op het eind voldoende. Space hem dan even de pan uit, voordat ik lekker onder de wol kruip en in dromenland beland.

• Like
Waarderingen: ljuv

Tommyboyke

Newbie
Meest verstandige keuzes zijn eerder stoppen zodat je op het tijdstip dat je voor ogen hebt ook daadwerkelijk in slaap valt.

Ik vind zelf ook dat het hoort bij een amfetamine lijkende drug, maar slaap op dit spul vrij makkelijk (wel kort).
Voor mij is een jointje op het eind voldoende. Space hem dan even de pan uit, voordat ik lekker onder de wol kruip en in dromenland beland.
Thanks madd maar wiet is niets voor mij.... om tijd stoppen.... moeilijk als je hele dag wakker blijft...

Zanza

DF-koning
Thanks ik heb hier xana retard 1mg liggen....
Ja, maar zo'n retard geeft de stof gereguleerd af. Dus afhankelijk wat je doel tot gebruik is moet je een afweging maken om deze door te slikken of helemaal kapot te kauwen (wat echt ranzig is. Soort plakkerige paracetamol smaak)

Tommyboyke

Newbie
Ja, maar zo'n retard geeft de stof gereguleerd af. Dus afhankelijk wat je doel tot gebruik is moet je een afweging maken om deze door te slikken of helemaal kapot te kauwen (wat echt ranzig is. Soort plakkerige paracetamol smaak)
Wa stel je dan voor aub

Tommyboyke

Newbie
Ik stel niets voor. Ik geef aan dat je moet bekijken wat jouw doel van inname is. Wil je een rush dan kauw je erop, wil je dat niet, dan slik je m in zn geheel door
Dus je wil zeggen door erop te kauwen de werking vlugger gaat.... dus die retard is ok?

Zanza

DF-koning
Door erop te kauwen verbreek je de retard functie( vertraagde afgifte) en komt het in een keer binnen inderdaad

Zanza

DF-koning
Nee die lorazepam is geen retard. Maar nogmaals: wat is je doel van gebruik? 1 van beide innemen is al voldoende om wat te voelen

Zanza

DF-koning
Nee, maar dat ligt dan ook vooral aan de inname van de 3mmc en de slaaptijd die daar kort op volgt... zowel de lorazepam als de alprazolam zijn niet echt hypnotiserende benzo's, al zou je van beiden op hoge doseringen wel kunnen slapen na gebruik van uppers. Het wordt mijn inziens dan toch minder 3mmc innemen of wat langer 'uitzitten'

Tommyboyke

Newbie
Nee, maar dat ligt dan ook vooral aan de inname van de 3mmc en de slaaptijd die daar kort op volgt... zowel de lorazepam als de alprazolam zijn niet echt hypnotiserende benzo's, al zou je van beiden op hoge doseringen wel kunnen slapen na gebruik van uppers. Het wordt mijn inziens dan toch minder 3mmc innemen of wat langer 'uitzitten'
Enig idee hoeveel lora en alpro aub

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik zou hoge doseringen proberen te vermijden. Zoals Zanza zegt, minder 3mmc nemen, eerder stoppen of langer uitzitten.

Zanza

DF-koning
Ik vind het niet reëel om obv de info die ik heb daar een uitspraak over te doen. Maar reflecterend op mijzelf zou ikzelf in jouw positie 2.5 mg lorazepam (gok even dat dat de dosis is van je tablet) innemen en het daar dan ook bij houden. Daarnaast eerder stoppen met de 3mmc en het dus gewoon uitzitten en dealen met het feit dat je uppers hebt gebruikt

Nihilist88

Badass junkie
Hoi

Alvast bedankt
Je neemt gewoon nog veel te laat je laatste 3mmc, uur vóór je zogezegd wil stoppen n slapen en 2u na laatste inname 3mmc dan maar benzo nemen, om die 3mmc dan te counteren moet je indd nr een lamlegger gaan, Clonazolam is indd uit het rc aanbod, dus zou ik zeggen Flunitrazolam of Flubromazolam. Van de eerste benk persoonlijk geen fan, benk dag erna echt lamledig en futloos en Flubromazolam, 1 x geprobeerd en wegens z'n beschreven potentie en lange werkingsduur en beetje aparte benzo had ik wel hoge verwachtingen, uiteindelijk was het maar pover effect en had nochtans 0.5mg op, daar waar 0.4mg als heavy beschouwd wordt op psychonautwiki. Mijn raad, stop gewoon veel vroeger met stims te nemen 🤷 Als ik vb een langwerkende stim neem, zoals 6-APB, verwacht ik niet om te gaan slapen binnen de 12u en met kortwerkende stims zoals 3mmc, zeker als je bijneemt en stapelt, zit er paar uur na laatste inname toch nog gewoon veel te veel energie in je lijf...Na uitwerking 3mmc en ook 3fa, lukt slapen redelijk makkelijk zonder benzo.

Brakka Mang

Badass junkie
Dat is sarcastisch bedoeld. De realiteit is gewoon dat je na 2 uur niet slaapt van 3mmc. Ik pak lora en zolpidem in minimale dosering dat werkt voor mij maar niet na 2 uur. Als ik de downer krijg van uppers gooi ik er alcohol in als ik me echt naar ga voelen maar dat is geen advies gewoon een ‘wat ik meestal doe-tje’

Paranoize.

Badass junkie
Iets meer dan je tolerantie, van allebij 1 mg als die xanax retard is

Maar om te slapen moet je eerst goed in je comedown zitten en niet nog helemaal strak staan
En kwa slaapmiddelen zijn zolpidem em temazepam echt middelen die je slaperig maken
Die andere benzo's maken je gewoon mellow

Daarom is diazepam wel een goed middel omdat dat temazepam als actieve metaboliet heeft en dia werkt ook lang door!

Bovenaan