Ik en mn vriendin hebben een tijd geleden 3mmc gedaan.
3 gram besteld en gewoon samen thuis een leuke avond maken.
20:30 zijn we begonnen met kleine lijntjes snuiven. 45 min later, voelde er nog vrij weinig van. Deden we allebei een iets dikkere lijn.
Hele avond verliep goed.
Wat aan mij opvalt, dat na een minuut of 15 ik ratel als een malle kwa praten.(non stop en over sociaal haha)
Na die grotere lijn. Ongeveer een uurtje later nog 2 kleine lijntjes in elk neusgat.
Druk aan het babbelen ondertussen , ik ging nog even een lijntje bijnemen.
Toen 30 min? Ik weet de tijd niet meer precies nog een goeie lijn links en rechts.
Aardig wat uren verder maar kort achter elkaar bijgekomen.
Wat gebeurde er nou? Ik voelde me iets zweven, kreeg zweetvoeten werd duizelig en stond opeens slap op de benen.
Mijn spraak was wazig, net alsof mn tong het niet meer deed. Ik hing half over de eetkamer tafel en voelde me kei slecht worden. Duizelig, slechte spraak, energie voor 200 man. Mn lichaam voelde zwaar en mn armen begonnen te tintelen. Mijn kaken waren aan het klapperen.. super irritant en opeens ijskoud
Ik was niet in paniek, ik heb een jaar lang gelezen over 3mmc voor dat ik het überhaupt ooit in huis haal. Dus aardig goed wat ik kan verwachten.
Dus hup de trap op, ging van links naar recht kruipen even naar bed rustig worden. Hartslagmeter was 155 in rust stand in bed. En snel nog naar de douch gelopen en even ijskoud eronder gestaan.
Na een half uur? Toen ging het weer goed. Nog wel de positieve effecten.
8 uur begonnen en 2 uur was het op en zijn we naar bed gegaan.
Ik was niet bang of in paniek, mn vrouwtje was erbij. Maar ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Dit jaar nu 8 keer gehad.
Ik gok dat ik te snel telkens bij heb genomen? Kan iemand zijn ervaring eens hieronder gooien en uitleggen wat er mis is gegaan? Hoe kan ik dit voorkomen