1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

3mmc in combinatie met??

Discussie in 'Research Chemicals' gestart door Cattiekee, 22 jan 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Cattiekee

Cattiekee Newbie

Hee hallo!

Ik ga aankomende week 3mmc voor het eerst gebruiken, heb avondje gepland om dit thuis te proberen en op zulke avondje gaan we best een tijdje door. Ook heb ik miauw en 4fmp thuis liggen en ben benieuwd of dat goed te combineren is met 3mmc? Zelfs is mijn goude combi 4f en wat miauw, dus ben wel benieuwd naar jullie meningen!

Ook vraag ik me af wat de beste dossering is voor 3mmc? Zelf gebruik is bij 4f capsules tussen de 180-200. hoeveel zou ik mijn capsules met 3mmc vullen?

2. De Dunne

De Dunne Badass junkie

Waarom niet eerst alleen 3mmc proberen? Anders weet je toch niet hoe het echt voelt als je het gelijk combineert? Dan kun je een volgende keer eventueel wel combineren en weet je precies wat je moet verwachten.

SkittlesAndMe vindt dit leuk.
  3. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Beter niet in de combi gooien. Cardiovasculair is het geen lachertje. Heb het met MDMA, Coke, pep en methylone gecombineerd in minder verstandige tijden. Geen enkele gouden combinatie in terug gevonden...

4. Cattiekee

Cattiekee Newbie

Oké dan ga ik het eerst idd alleen gebruiken om uit proberen! Tips hoe te doseren? Ik heb lege capsules thuis en weegschaaltje, maar las ergens ook dat je het kan snuiven? :confused: ervaring wat het beste is?

5. Cloudbreaker

Cloudbreaker Newbie

Ik kreeg een hoeveelheid van 500mg deze heb ik met het blote oog over 4 gelijke hoeveelheden verdeeld, aangezien ik geen weegschaal tot 0,001g heb, en in de capsules gedaan. Met behulp van een schuin afgeknipt rietje, een zelfgemaakt trechter kan ook. D'r werd mij verteld dat ik eventueel ook het kon verdelen over 3 caps. Snuiven heb ik geen ervaring mee.

6. Prison

Prison Bewuste gebruiker

Met snuiven ervaar ik het meer speedy. Oraal meer euforische effecten. Combi met MDMA is in mijn ogen wel lekker maar wel een aanslag op je hart en bloedvaten.

7. Ik vond 3mmc met drank en tussendoor een jointje wel chill.

8. Snoepdoos

Snoepdoos Newbie

Onverantwoord (!!!) om een scala aan gezondheidsredenen maar dit is hoe het was... een erg goede ervaring; na de dag ervoor xtc te hebben gedaan op dag twee van ADE bij DGTL 140mg 3mmc, na ca 2,5u ca 120mg 4FMP en na weer ca 2,5u een kwartje xtc. Heel eufoor, energiek, vrolijk, intens genieten van de muziek en de mensen, maar nog wel 'hier'.

9. SkittlesAndMe

SkittlesAndMe Badass junkie Emeritus Mod

Die combi zou ik laten inderdaad. Ik zou geen enkele van de cathinonen combineren met een ander stimulerend middel, het is al vernauwend genoeg voor je bloedvaten.

Zit er niet een goede oplossing tussenin? :P Een weegschaal van 1 milligram nauwkeurig is nogal een groot verschil met eyeballen... Beter investeer je in een weegschaaltje van minimaal 10mg nauwkeurig. Anders moet je niet dit soort grappen uithalen. Je hebt al snel 50mg te veel en dat is niet relaxed.

10. Snuivert

Snuivert Newbie

3mmc en en GHB oftewel 3mmG gouden combi

Azarius vaporizers and accessories
Laden...