3mmc inemen

Appelgebak

Belezen gebruiker
Hai.

Ik ga een vraag stellen waar waarschijnlijk geen tips of iets dergelijks voor is, toch ga ik hem vragen.

Ik gebruik om de zoveel maand een keer 3mmc. Maar de eerste dosis snuiven, of slikken. Kan ik zo enorm moeilijk het is zo vies in je neus en dat geld alleen voor de eerste 2 "lijnen" en bij slikken krijg ik het bommetje gewoon amper erin met het idee.

Heeft iemand een tip bijvoorbeeld kauwgom tijdens de 1 lijn of iets dergelijks? Redelijk rare vraag maar dacht stell hem toch.

User7374692

Experimenterende gebruiker
Hai.

Ik ga een vraag stellen waar waarschijnlijk geen tips of iets dergelijks voor is, toch ga ik hem vragen.

Ik gebruik om de zoveel maand een keer 3mmc. Maar de eerste dosis snuiven, of slikken. Kan ik zo enorm moeilijk het is zo vies in je neus en dat geld alleen voor de eerste 2 "lijnen" en bij slikken krijg ik het bommetje gewoon amper erin met het idee.

Heeft iemand een tip bijvoorbeeld kauwgom tijdens de 1 lijn of iets dergelijks? Redelijk rare vraag maar dacht stell hem toch.
Ik neem altijd kaugom na een lijn tegen de smaak en wat zoet drinken of warm water vind ik ook altijd wel fijn. Of en zuigsnoepje

Kiikiin

Experimenterende gebruiker
Gewoon van te voren ff wat water drinken dat je keel niet helemaal droog is. Je lijntje doen, ff bijkomen als dat nodig is en dan nog ff wat drinken en dan snoepje of kauwgom ofzo als je echt vieze smaak hebt. Water is wel echt t beste want dan spoel je die smaak gewoon echt ff weg ook in je keel

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Ja maar bij het idee dat ik die slik moet ik al bijna overgeven. Terwijl ik dat normaal niet heb

Doe je de capsule met 3mmc in een hap vla haha.

Nee, ik zou aanraden je capsule al eerder gemaakt te hebben. Als je hem eerst gaat maken en dan nemen ben je alleen maar langer bezig met de opbouw naar het moment van “ik moet dit zo gaan slikken”. Zo krijg je, hoe langer je ermee bezig bent, steeds meer afkeer naar dat moment van het innemen.

Maak je capsule(s) paar uur eerder. Als je dan wilt beginnen is het gewoon even hap slip klaar en is het moment kort. Slik het weg met een drankje of iets wat je lekker vindt. Zo ben je er in je hoofd het minst lang mee bezig en denk ik dat het makkelijker gaat.

Laatst bewerkt:

Appelgebak

Belezen gebruiker
Doe je de capsule met 3mmc in een hap vla haha.

Nee, ik zou aanraden je capsule al eerder gemaakt te hebben. Als je hem eerst gaat maken en dan nemen ben je alleen maar langer bezig met de opbouw naar het moment van “ik moet dit zo gaan slikken”. Zo krijg je, hoe langer je ermee bezig bent, steeds meer afkeer naar dat moment van het innemen.

Maak je capsule(s) paar uur eerder. Als je dan wilt beginnen is het gewoon even hap slip klaar en is het moment kort. Slik het weg met een drankje of iets wat je lekker vindt. Zo ben je er in je hoofd het minst lang mee bezig en denk ik dat het makkelijker gaat.
Inderdaad met capsules maken ben ik altijd enorm lang bezig omdat ik steeds ga uitstellen omdat ik niet wil slikken. Ik zou invervolg paar uur eerder maken en kijken hoe het dan loopt

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Inderdaad met capsules maken ben ik altijd enorm lang bezig omdat ik steeds ga uitstellen omdat ik niet wil slikken. Ik zou invervolg paar uur eerder maken en kijken hoe het dan loopt

Zelfde heb ik, maar vooral mijn tripmaatje met truffels. Hij vindt truffels goor, de geur ervan en ook het drinken van de thee. Als mn maatje alles gaat maken om daarna de truffelthee te drinken, dan is de opbouw ernaartoe zo lang dat het moment van innemen vreselijk is en krijg ie het bijna niet naar binnen, want hij is alleen maar bezig met hoe goor het is.

Als ik alles klaarmaak en hij er helemaal niet mee bezig is en dan ineens de boel alleen even hoeft op te drinken is het een heel stuk minder erg voor hem. Gok dat het voor jou dus ook zeker gaat helpen als je de capsules al klaar hebt liggen en het moment van innemen maar een heel kort moment is dat je erover nadenkt.

Appelgebak

Belezen gebruiker
Ik heb twee tips:

Of deze reactie omarmen en dus besluiten dat 3-MMC niks voor jou is.

Of pluggen
Ik snap wat je bedoeld. Maar het effect van 3mmc is wel wat voor me alleen het nemen is een ding.

Pluggen weet ik niks van wat je moet hebben waar je het moet halen en doseren etc. En dat zelf uitvogelen doe ik liever niet wil dat met een ervaren iemand doen maar die ken ik in mijn omgeving niet. Heb je ervaring met een capsule gebeld met 3mmc intebrengen

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik snap wat je bedoeld. Maar het effect van 3mmc is wel wat voor me alleen het nemen is een ding.

Pluggen weet ik niks van wat je moet hebben waar je het moet halen en doseren etc. En dat zelf uitvogelen doe ik liever niet wil dat met een ervaren iemand doen maar die ken ik in mijn omgeving niet. Heb je ervaring met een capsule gebeld met 3mmc intebrengen
Ik haal een beetje uit je verhaal dat je het liefst wel alle voordelen hebt maar niet de nadelen. Of wij daar dan een oplossing voor hebben?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Nee of je tips hebt zodat het wat minder word.
3-MMC is ook goed wateroplosbaar. Je kan het dus ook in een glas met cola gooien en dan langzaam opdrinken. Kan wel zijn dat de laatste slok dan nogal chemisch bitter is. Ook kan de prik van de cola snel verdwijnen. Je kan ook prima een ander soort drank pakken. Maar cola heeft een vrij dominante smaak waardoor het niet zoveel opvalt dat er ook wat anders in zit.

Appelgebak

Belezen gebruiker
3-MMC is ook goed wateroplosbaar. Je kan het dus ook in een glas met cola gooien en dan langzaam opdrinken. Kan wel zijn dat de laatste slok dan nogal chemisch bitter is. Ook kan de prik van de cola snel verdwijnen. Je kan ook prima een ander soort drank pakken. Maar cola heeft een vrij dominante smaak waardoor het niet zoveel opvalt dat er ook wat anders in zit.
Ik ga het eens proberen.

Bovenaan