3mmc magnetron

Krullen

Belezen gebruiker
Hoi hoi,

Lang niets gepost. 3mmc is heel plakkerig en nattig na een keertje gebruik en nieuw zakje is ook al een beetje plakkerig. Kan dit in de magnetron om te drogen? Of zal ik t op een bordje op de verwarming zetten

Dirkdirk

DF-koning
Natuurlijk niet. Je moet geen 3-MMC in de magnetron doen, dat is echt een verschrikkelijk slecht plan. Wat je moet doen is gewoon laten drogen in de open lucht. Als je het in de magnetron opwarmt wordt het alleen maar plakkeriger. Het moet drogen, niet smelten.

Krullen

Belezen gebruiker
Natuurlijk niet. Je moet geen 3-MMC in de magnetron doen, dat is echt een verschrikkelijk slecht plan. Wat je moet doen is gewoon laten drogen in de open lucht. Als je het in de magnetron opwarmt wordt het alleen maar plakkeriger. Het moet drogen, niet smelten.
Ah oke thanks, met coke is het wel drogen in de magnetron even kort…

_shikantaza

Badass junkie
Je kunt wel een leeg bordje een minuut ofzo in de magnetron doen, dan uit de magnetron halen en je spul erop gooien. Je drugs in de magnetron, nee doe dat nou maar niet.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hoi hoi,

Lang niets gepost. 3mmc is heel plakkerig en nattig na een keertje gebruik en nieuw zakje is ook al een beetje plakkerig. Kan dit in de magnetron om te drogen? Of zal ik t op een bordje op de verwarming zetten
Weet je hoe een magnetron in beginsel werkt?

CuriousExplorer

DF-koning
Hoi hoi,

Zelf ooit eens die fout gemaakt.

Wat je overhoudt is een gekaramelliseerd product. Kan het niet beter omschrijven.
Als je vervolgens daar aan likt heb je zelf tijdelijk een litteken op je tong.

Dus, gewoon niet doen.
En coke leg je op een bordje die uit de magnetron komt. .
Coke in een magnetron is een dikke no go.

jives

Experimenterende gebruiker
ik weet wel dat als je speed in de magnetron doet je het zo van de zijkanten kan af schrapen 😅🤣

Bovenaan