3mmc met 4mmc combineren

Datisgekzeg

Newbie
Beste forumleden,

Aankomend weekend heb ik een feestje gepland. Een paar vrienden willen 4m halen. Ik heb zelf 3m liggen dus die ga ik eerst opmaken.
Ik weet sowieso dat ik 4m aangeboden krijg, en dat ik 3m ga aanbieden. Ook heb ik het wel eens eerder door elkaar gehad.
Maar weet iemand of dat heel erg slecht is? Ik weet dat combineren sowieso altijd wordt afgeraden. Maar aangezien deze stoffen zo erg op elkaar lijken vraag ik me af hoeveel verschil het maakt. Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft?

Thanks!

Ape

Badass junkie
Beste forumleden,

Aankomend weekend heb ik een feestje gepland. Een paar vrienden willen 4m halen. Ik heb zelf 3m liggen dus die ga ik eerst opmaken.
Ik weet sowieso dat ik 4m aangeboden krijg, en dat ik 3m ga aanbieden. Ook heb ik het wel eens eerder door elkaar gehad.
Maar weet iemand of dat heel erg slecht is? Ik weet dat combineren sowieso altijd wordt afgeraden. Maar aangezien deze stoffen zo erg op elkaar lijken vraag ik me af hoeveel verschil het maakt. Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft?

Thanks!
Gewoon samen mixen, dan krijg je 3,5-mmc.

nah volgens mij kan dit prima, alleen denk ik dat het zonde is als je eerst 3M neemt en daarna 4M door de opgebouwde tolerantie. Weet niet of dit direct geldt bij een cathinone though. Zoals altijd met mate doen, en niet gelijk hele balken.

MetalGuy

Badass junkie
Gewoon samen mixen, dan krijg je 3,5-mmc.

nah volgens mij kan dit prima, alleen denk ik dat het zonde is als je eerst 3M neemt en daarna 4M door de opgebouwde tolerantie. Weet niet of dit direct geldt bij een cathinone though. Zoals altijd met mate doen, en niet gelijk hele balken.
3,5-mmc... :tearsofjoy:

Datisgekzeg

Newbie
LoL.
Als je weet dat je 4-mmc gaat krijgen gewoon zelf geen 3-mmc gebruiken en die uitdelen.

Waarom zou je tijdens de week met de vrouw haar Dacia naar het werk rijden als er een Porsche in de garage staat?

🤭🤭🤭
Daarvoor wil ik dus weten of het kwaad kan. Als het verwaarloosbaar is dan maakt het geen reet uit of ik het nou wel of niet combineer. En je mooie vergelijking laat het lijken alsof jij denkt dat 4m beter is dan 3m. Is dat zo?

CuriousExplorer

DF-koning
Daarvoor wil ik dus weten of het kwaad kan. Als het verwaarloosbaar is dan maakt het geen reet uit of ik het nou wel of niet combineer. En je mooie vergelijking laat het lijken alsof jij denkt dat 4m beter is dan 3m. Is dat zo?
Alsof ik dat denk?
Er denken dat best heel, heel veel mensen hoor.
Lees er wat reports over na op Reddit, of op dit forum.

Ik zou denken dat beide samen geen kwaad kan, gezien het ene(3mmc) een analoog is van het andere(4mmc).
Zolang je uw dosis maar niet aanpast in negatieve zin.

Misschien kan @Neo-Shulginist hier wat beter op antwoorden.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Alsof ik dat denk?
Er denken dat best heel, heel veel mensen hoor.
Lees er wat reports over na op Reddit, of op dit forum.

Ik zou denken dat beide samen geen kwaad kan, gezien het ene(3mmc) een analoog is van het andere(4mmc).
Zolang je uw dosis maar niet aanpast in negatieve zin.

Misschien kan @Neo-Shulginist hier wat beter op antwoorden.
Als vuistregel is het wel beter om verschillende stoffen als onvergelijkbaar te behandelen. Elke stof heeft een andere bindingsaffiniteit, en wordt ook afgebroken in weer andere (vaak alsnog psychoactieve) metabolieten. Daardoor kunnen er onverwachte interactie-effecten ontstaan, ook bij stoffen die qua effect nogal op elkaar lijken.

Mijn gevoel zou zeggen dat combineren van 3-MMC en 4-MMC niet zo'n groot probleem zou moeten zijn omdat de stoffen zo op elkaar lijken. Maar we weten het gewoon niet. Zowel 3- als 4-MMC is in principe nog een Nieuwe Psychoactieve Stof (NPS) vanwege het gebrek aan bewijs over de werking. Daarom is het lastig om voorspellingen te doen over het risico.

Wel moet ik erbij zeggen dat constant herdoseren ook heel gevaarlijk is, en volgens mij waren jullie dat wel van plan :tongueout:

Datisgekzeg

Newbie
Als vuistregel is het wel beter om verschillende stoffen als onvergelijkbaar te behandelen. Elke stof heeft een andere bindingsaffiniteit, en wordt ook afgebroken in weer andere (vaak alsnog psychoactieve) metabolieten. Daardoor kunnen er onverwachte interactie-effecten ontstaan, ook bij stoffen die qua effect nogal op elkaar lijken.

Mijn gevoel zou zeggen dat combineren van 3-MMC en 4-MMC niet zo'n groot probleem zou moeten zijn omdat de stoffen zo op elkaar lijken. Maar we weten het gewoon niet. Zowel 3- als 4-MMC is in principe nog een Nieuwe Psychoactieve Stof (NPS) vanwege het gebrek aan bewijs over de werking. Daarom is het lastig om voorspellingen te doen over het risico.

Wel moet ik erbij zeggen dat constant herdoseren ook heel gevaarlijk is, en volgens mij waren jullie dat wel van plan :tongueout:
Oke top. Thanks! En ja, we zijn bekend met het herdoseren haha. De afgelopen twee jaar als we zo'n feestje hebben zijn we sowieso van het doorhalen

Neo-Shulginist

Badass junkie
Oke top. Thanks! En ja, we zijn bekend met het herdoseren haha. De afgelopen twee jaar als we zo'n feestje hebben zijn we sowieso van het doorhalen
De risico's op acute hartklachten, oververhitting of neurotoxiciteit nemen vooral toe naarmate er vaker wordt geherdoseerd. Vandaar dat ik het er even bij zeg.

Tripper49

Experimenterende gebruiker
is 4mmc een aanrader? doe nu al een poosje 3mmc maar voel er eigenlijk niet meer zo veel van

Tripper49

Dan is een drugspauze een aanrader.
Niet wat je wil horen, maar ik zeg het toch maar effe.

Op je vraag.
4mmc vond ik persoonlijk vele malen beter. Maar ook daar zijn verschillende meningen over.
Ik neem om de zoveel tijd 2 a 3 dagen pauze, is dat niet genoeg?

Tripper49

Ik hoop dat je ;

- Een grapje maakt.
( er wordt tussen elk gebruik een pauze van 3maanden ofwel 60dagen aangeraden)

- Je een beetje opzoekwerk begint te verrichten
(Dit moet je standaard weten)

- Mijn raad van harte neemt.
Ik gebruik 3a 4x per week 3mmc en voel me eigenlijk best prima. Bijna tot geen comedown.. misschien dat mijn dealer 2mmc verkoopt.. doe dit al 2 maanden ongeveer, heb me net een beetje ingelezen over long term use en ik denk dat ik inderdaad even een pauze neem

CuriousExplorer

DF-koning
Ik gebruik 3a 4x per week 3mmc en voel me eigenlijk best prima. Bijna tot geen comedown.. misschien dat mijn dealer 2mmc verkoopt.. doe dit al 2 maanden ongeveer, heb me net een beetje ingelezen over long term use en ik denk dat ik inderdaad even een pauze neem
3mmc is een sluipmoordernaar.
Weinig tot geen comedown, maar je lichaam krijgt wel klappen.
Je bent niet de eerste, enige en laatste die de fout maakt van teveel 3mmc te gebruiken.

Goed om te horen dat je je ingelezen hebt en belist om een pauze te nemen. 🤩🤩

Tripper49

3mmc is een sluipmoordernaar.
Weinig tot geen comedown, maar je lichaam krijgt wel klappen.
Je bent niet de eerste, enige en laatste die de fout maakt van teveel 3mmc te gebruiken.

Goed om te horen dat je je ingelezen hebt en belist om een pauze te nemen. 🤩🤩
Dat komt omdat je lichaam de hele tijd bezig is met die tyfus bende uit je lichaam te krijgen, maar die kater krijg je heus wel.

one way or the other you’ll pay the piper
Bedankt voor jullie eye-opener. Het kutte is dat ik nu al weer zo veel zin heb om het te doen.. Dat wordt mezelf de komende maand kapot blowen tegen de dip

Bovenaan