3mmc: Niet doen!

StraatPiraat

Badass junkie
Hier ben ik inmiddels ook achter, ga dit spulletje nooit meer snuiven maar enkel nog oraal.
Heeft mij ook veel te lang geduurd voor ik dit realiseerde. Oraal weinig drang om bij te pakken, geen last van de neus, lijkt euforischer en haast geen last van hartkloppingen of druk op de borst (bij snuiven had ik hier erg veel last van, heb AVNRT).

CuriousExplorer

DF-koning
Heeft mij ook veel te lang geduurd voor ik dit realiseerde. Oraal weinig drang om bij te pakken, geen last van de neus, lijkt euforischer en haast geen last van hartkloppingen of druk op de borst (bij snuiven had ik hier erg veel last van, heb AVNRT).
Als je telkens bommetjes dropt kan ik goed geloven dat je weinig drang hebt om bij te nemen. No offence, maar x aantal keren 300mg droppen of evenveel mg snuiven maakt qua lichamelijke schade geen verschil
( doel op uw hartkloppingen )

It's just an illusion.

Imo.

StraatPiraat

Badass junkie
Als je telkens bommetjes dropt kan ik goed geloven dat je weinig drang hebt om bij te nemen. No offence, maar x aantal keren 300mg droppen of evenveel mg snuiven maakt qua lichamelijke schade geen verschil
( doel op uw hartkloppingen )

It's just an illusion.

Imo.
De hartslag is absoluut geen illusie. Ik heb AVNRT, bij snuiven slaat mijn hart gelijk op hol terwijl het bij slikken nauwelijks terug komt.
Qua schade daarentegen zal het wel weinig uit maken.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
De hartslag is absoluut geen illusie. Ik heb AVNRT, bij snuiven slaat mijn hart gelijk op hol terwijl het bij slikken nauwelijks terug komt.
Qua schade daarentegen zal het wel weinig uit maken.

Heb ik ook bij snuiven als het opkomt en tijdens comedown dat die tikker goed tekeer gaat. Binnen 3 maanden es oraal proberen zien wat het dan doet.

Bovenaan