3MMC ontmaagding!

Eve's drop

Badass junkie
Doe ik al.
Merk wel iets mini beetje druk op torso en thats it.
Voel me niet lekkeder, vrolijker, actiever, niks.

Maar ik wacht nog even

Dan is bijnemen echt geen goed idee meer,.

Consider it a good thing maybe, maar wel altijd een beetje jammer.

Lekker een dikke knetter roken en wat comfortfood eten zou ik zeggen!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Dan is bijnemen echt geen goed idee meer,.

Consider it a good thing maybe, maar wel altijd een beetje jammer.

Lekker een dikke knetter roken en wat comfortfood eten zou ik zeggen!
Zoiets ja. Ik voel me wel iets gaan gloeien nu. Fysiek merk ik wel wat maar mentaal niks wat op euforie, happy, mellow lijkt. Zelfde als altijd

Martinus

Wijs gebruiker
Als het echt 3mmc is zal je toch wel iets moeten gaan voelen. Tis net mdma alleen dan wat minder wazig.

225mg is toch wel een redelijke dosis.

vader

Belezen gebruiker
Ik heb opgezocht en kan met adhd medicatie of sterker uitvallen of zwakker.
Tot nu toe vind ik er nog niks aan.
heb zelf een tijdje geleden wat 3-FA gedaan door de weeks, en daarna in het weekend had ik bijna geen effect van een 1gr. 3-mmc
Ik koop geen poeder ivm verslaving craving.
Dit is een x om te proberen voor t verboden word. Of ik moet inslaan.
Goedzo, houden zo.
Een lijntje geeft toch een ander effect dan orale inname.
Enigszinds te vergelijken met coke snuiven of coke basen als je het mij vraagt. De drang om weer bij te nemen, of een paar dagen later, toch weer een grammetje of meer bestellen is veel en veel groter als je het snuift.
Koop zelf liever ook pillen, gewoon uit zelfbescherming, maar als ik het met meerdere mensen kan splitten wordt het meestal crystal, en dan in een bommetje.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
heb zelf een tijdje geleden wat 3-FA gedaan door de weeks, en daarna in het weekend had ik bijna geen effect van een 1gr. 3-mmc

Goedzo, houden zo.
Een lijntje geeft toch een ander effect dan orale inname.
Enigszinds te vergelijken met coke snuiven of coke basen als je het mij vraagt. De drang om weer bij te nemen, of een paar dagen later, toch weer een grammetje of meer bestellen is veel en veel groter als je het snuift.
Koop zelf liever ook pillen, gewoon uit zelfbescherming, maar als ik het met meerdere mensen kan splitten wordt het meestal crystal, en dan in een bommetje.
Zal het toch door de methyl komen misschien. Colgende x doe ik t als ik een paar dagen geen medicatie op heb
Ik snuif het liefste niet. Zelfs speed bom ik. Met coke moet je wel (basen is me te link) maar dat heb ik al jaren niet gebruikt.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Als het echt 3mmc is zal je toch wel iets moeten gaan voelen. Tis net mdma alleen dan wat minder wazig.

225mg is toch wel een redelijke dosis.
Ik merk fysiek wel wat gloeien, ook dat zelfde soort vage druk rond je torso/longen als je van speed kunt hebben, Maar niks qua spierspanning, willen bewegen.
Hoofd gaat nu ook wat gloeien. Misschien komt het nog?

Heb om 20.55 halve genomen en om 21.50 een hele.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Mmm, krijg een klein tikkie kaakspanning nu. Kan het zo lang duren tot het werkt?
Heb om 20.55 halve genomen en om 21.50 een hele.

Martinus

Wijs gebruiker
Ik heb geen idee. Misschien dat de pillen niet zo snel oplossen in je maag? Met poeder ben met 30min al aan het kaakschaatsen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik heb geen idee. Misschien dat de pillen niet zo snel oplossen in je maag? Met poeder ben met 30min al aan het kaakschaatsen.
@vader zegt dat het kan. De pillen zijn wel vrij hard. Moest een mesje gebruiken omdat het met de hand en breuklijn niet lukte.

vader

Belezen gebruiker
Normaliter zijn die rode bitcoins geen bunk, komen van een bekende nederlandse groothandel/ RC fabrikant. Kan natuurlijk een bunk/namaak pil zijn, net zoals je in het XTC wereldje ziet, maar als je ze bij een bekende vendor hebt gekocht kan ik me dat niet voorstellen.
Denk dat de methyl roet in het eten gooit, jammer , mijn eerste keer 3-mmc was echt onverwacht heftig/ overweldigend, en deed me denken aan mijn eerste keer MDMA.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik begin nu een tikkie mini mdma gevoel te krijgen. Maar wel weinig.
Beetje wazig hoofd ook maar niet slechter zicht.
Ik heb het idee dat het nog opkomt of nu pas gaat pieken.
Volgnde x rekening mee houden qua methyl en eten. Heb nog 2,5 pil over, had er 5 gekocht.

vader

Belezen gebruiker
ik heb nu bijna 800mg op sinds 21u en voel nu ook nog weinig, ben begin vd avond naar de griek uit eten geweest, flink zitten bunkeren.
500mg in een vloeitje en 300 in mijn neus (was weer eens niet de bedoeling...) voel nu eigenlijk enkel een beetje de 300mg in mijn neus, alhoewel ...150mg op mijn bovenlip ligt, opgedroogd na een flinke snotneus.:confused:

Trippy langkous

Badass junkie
Ja een uurtje er voor. Maar ik eet altijd vlak voor stims. Juist omdat ik met (bijna) lege maag beroerd wordt en ik slap wordt van lang niet eten.
misschien handig om dat voor de volgende keer niet te doen? als je niks voelt omdat je gegeten hebt en je bij blijft nemen slaat het soms in een keer heel hard in..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
ik heb nu bijna 800mg op sinds 21u en voel nu ook nog weinig, ben begin vd avond naar de griek uit eten geweest, flink zitten bunkeren.
500mg in een vloeitje en 300 in mijn neus (was weer eens niet de bedoeling...) voel nu eigenlijk enkel een beetje de 300mg in mijn neus, alhoewel ...150mg op mijn bovenlip ligt, opgedroogd na een flinke snotneus.:confused:
Vlak er voor gegeten bij de griek?
Want ik ga nu echt wel iets merken! Had een klein uir a 3 kwartier van te voren gegeten
Dus wacht maar af! Duurt lang nu.
800mg.. das veel toch?

Trippy langkous

Badass junkie
Licht mdma gevoel, wazig maar helder, doffig hoofd zoals bij mdma.
Humeur is beter en voel me goed. Geen euforie maar ik denk dat dat nog kan komen. Heb t idee dat het nog steeds wat srijgt
ik krijg nu al zin in 3mmc als ik het lees :grimacing::sweatsmile: veel plezier nog! ik zal zo nog even kijken of er nog feest is, maar ik vrees dat het voorbij is..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
misschien handig om dat voor de volgende keer niet te doen? als je niks voelt omdat je gegeten hebt en je bij blijft nemen slaat het soms in een keer heel hard in..
Nee ik kan niet lang zonder eten. Tijdens stim eet ik lang niks door geen eetlust. Ik heb ondergewicht omdat ik een te snelle stofwisseling heb.
Maar bij 3mmc kan t misschien wel. Dat duurt niet zo lang als speed.

Trippy langkous

Badass junkie
Nee ik kan niet lang zonder eten. Tijdens stim eet ik lang niks door geen eetlust. Ik heb ondergewicht omdat ik een te snelle stofwisseling heb.
Maar bij 3mmc kan t misschien wel. Dat duurt niet zo lang als speed.
dan kun je beter 2 uur van te voren eten ipv van een uur van te voren eten bijvoorbeeld. dat uurtje maakt voor je gewicht niet veel uit, maar het zou wel een hoop schelen voor de werking van de 3mmc. maar het is je eigen keus natuurlijk he, ik geef alleen maar advies.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
dan kun je beter 2 uur van te voren eten ipv van een uur van te voren eten bijvoorbeeld. dat uurtje maakt voor je gewicht niet veel uit, maar het zou wel een hoop schelen voor de werking van de 3mmc. maar het is je eigen keus natuurlijk he, ik geef alleen maar advies.
Ik zal dat volgende keer eens doen.
Gaat mij niet echt om gewicht maar ik voel me snel slecht (depri geijrriteerd) als ik niet of weinig et.

vader

Belezen gebruiker
Vlak er voor gegeten bij de griek?
Want ik ga nu echt wel iets merken! Had een klein uir a 3 kwartier van te voren gegeten
Dus wacht maar af! Duurt lang nu.
800mg.. das veel toch?
800 is veel, maar ik ga richting de 2 meter en ben 105 kg. heb 1x300mg op als bom , en een 40 minuten later nog een keer 200mg als bom (beiden afgewogen) om 22.15 totaal geen effect dus uit frustratie 2 flinke lijnen ge-eyeballed , en na het wegen van het zakje blijkt dit zo'n 300 mg te zijn geweest. Uit ervaring kan ik zeggen dat ik waarschijnlijk rond middernacht wel zit te spacen, heb net de korrels onder m'n neusgat gerecyceled, en ga zo even een flinke lijn water met zoutoplossing per neusgat snuiven, even de neus spoelen. Hij zal me morgen dankbaar zijn.

Trippy langkous

Badass junkie
Ik zal dat volgende keer eens doen.
Gaat mij niet echt om gewicht maar ik voel me snel slecht (depri geijrriteerd) als ik niet of weinig et.
snap ik. ik zou als je gegeten heb, 2 uur later ongeveer eten. dan heb je ook niet echt een vreselijk honger gevoel, ik niet tenminste. en tussendoor bij 3mmc yoghurt en fruit blijven eten.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ben tikkie aan het trillen, warm gloeiend lijf en hoofd maar zonder zweten.
mdma gevoel en kan minder goed stilzitten als eerst. Niet zoals speed dat je bewegings/doen drang hebt maar wel kets gestimuleerdZ.
Beetje restless legs gevoel.
Het is nu al een half uurtje hetzelfde gevoel dus dit is de piek

Martinus

Wijs gebruiker
Ben tikkie aan het trillen, warm gloeiend lijf en hoofd maar zonder zweten.
mdma gevoel en kan minder goed stilzitten als eerst. Niet zoals speed dat je bewegings/doen drang hebt maar wel kets gestimuleerdZ.

Van 3mmc praat ik 8 uur aan 1 stuk door. En in tegenstelling tot mdma weet ik aan het einde van de zin nog waar ik het over heb xD

Bovenaan