3MMC ontmaagding!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Heb zelf nog nooit speed gebruikt, maar het is voor iedereen weer anders wat voor effecten je voelt.
Ben benieuwd of je het voor herhaling vatbaar vindt.
Ja er zijn er die van speed niet geil worden, ik weer wel.
Ik heb nog 2,5 pil over, totaal 375 mg. Ik denk niet dat ik ga “inslaan” voor het verbod. Ik vind het leuk, was ook lekker en anders maar voor mij denk ik niet een blijvertje.

Ook merk ik dat het wel degelijk wat met je serotonine doet dus lijkt het mij verstandig minimaal een aantal weken (of langer) er tussen te laten. Vasculair merkte ik ook flink.
Ik lees hier dat mensen het heel vaak, wekelijks, dagelijks bijna gebruiken maar mijn gevoel zegt dat dat echt slecht is.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hoelang was de totale werkingsduur met 225mg? En heb je dan makkelijk kunnen slapen?
Denk dat het door de langzame opkomst niet goed te zeggen is hoe lang het precies werkte. Ik gok zo een uur of 3 a 4? Slapen ging echt verbazend goed! Sliep 6 uren na de laatste inname. Zonder benzo met alleen wiet.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Zal het toch door de methyl komen misschien. Colgende x doe ik t als ik een paar dagen geen medicatie op heb
Ik snuif het liefste niet. Zelfs speed bom ik. Met coke moet je wel (basen is me te link) maar dat heb ik al jaren niet gebruikt.

Nee, de methylfenidaat kan dat echt niet volledig verklaren. Misschien wel iets maar zeker niet in die mate lijkt me. Ik gebruik zelf ook dagelijks methylfenidaat en 3-MMC merk ik gewoon. Oraal ook het serotonine-aspect (niet te vergelijken met MDMA maar wel een duidelijke rand). Ik hou het meestal zelfs bij 100 mg. Weliswaar is het effect niet erg sterk, en ook bij 200 mg vond ik het niet ineens WAUW. Het heeft iets subtiels zoals coke. Maar wel duidelijk merkbaar en zeker om een leuk avondje op te hebben. Ben het topic nog aan het doorlezen, maar denk dat je pillen dan minder bevatten… weird?! Kan dat met de ban te maken hebben? Wel jammer!

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Licht mdma gevoel, wazig maar helder, doffig hoofd zoals bij mdma.
Humeur is beter en voel me goed. Geen euforie maar ik denk dat dat nog kan komen. Heb t idee dat het nog steeds wat srijgt

Fijn dat je alsnog wat bent gaan voelen! :) Ik was dus weer eens te snel met reageren, haha. Maar klinkt alsnog niet alsof je een effect had wat 225 mg zou ‘horen’ te geven, maar kan een momentopname zijn. Ik ben ook niet zo gevoelig voor de effecten van 3-MMC als ik het vergelijk met sommige reports van anderen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Fijn dat je alsnog wat bent gaan voelen! :) Ik was dus weer eens te snel met reageren, haha. Maar klinkt alsnog niet alsof je een effect had wat 225 mg zou ‘horen’ te geven, maar kan een momentopname zijn. Ik ben ook niet zo gevoelig voor de effecten van 3-MMC als ik het vergelijk met sommige reports van anderen.
Ik ging op een gegeven moment behoorlijk “hard” hoor! Denk 2 a 3 uren echt mdma gevoel, behoorlijk waus maar net ff anders als mdma. Ook kreeg ik er geen extra energie van of bewegingsdrang zoals bij speed. Bankhangen en lekker uitrekken was lekker. Al kon ik wel bv de keuken gewoon doen en wat opruimen. Daarna weer lekker hangen met een dromerig gevoel zonder slaperig te zijn. Ook zeker euforie gevoeld! Behoorlijk zelfs!

Wat ik wel ERG lekker vind bij 3mmc waren die tintelingen…. Met speed heb je die af en toe ook die body tingeling, tintels en gevoeletjes maar bij 3mmc tijdens de piekuren bijna constant. 😍

Ik ga het over een tijdje nog eens doen en dan de setting beter voorbereiden en rekening houden met de extra lange inwerking door de harde pillen zoals @vader zei. En iets langer van te voren eten.
Denk dat ik dan in ene 200mg neem. Als die 225 van gisteren sneller had gewerkt had het misschien teveel geweest. Nu had ik de come up in tweeën genomen.

Wel heb ik het idee dat het echt wel op serotonine werkt. Minder als mdma maar zeker wel ook. Ik merkte het aan de soort reactie in mijn brein en humeur. Vasculair is het ook flink. Voelde dat en had een paar korte keren wat tintelende voeten en ze leken ook iets paarser.
Als ik lees hoe vaak en veel sommigen leden hier 3mmc gebruiken vind ik dat toch link.
Mijn gevoel zegt dat er wel wat weken tussen gebruik moeten. Misschien geen 3 maanden maar weken zeker.

Heb wel lekkere afterflow zoals na mdma.

Trippy langkous

Badass junkie
Ik ging op een gegeven moment behoorlijk “hard” hoor! Denk 2 a 3 uren echt mdma gevoel, behoorlijk waus maar net ff anders als mdma. Ook kreeg ik er geen extra energie van of bewegingsdrang zoals bij speed. Bankhangen en lekker uitrekken was lekker. Al kon ik wel bv de keuken gewoon doen en wat opruimen. Daarna weer lekker hangen met een dromerig gevoel zonder slaperig te zijn. Ook zeker euforie gevoeld! Behoorlijk zelfs!

Wat ik wel ERG lekker vind bij 3mmc waren die tintelingen…. Met speed heb je die af en toe ook die body tingeling, tintels en gevoeletjes maar bij 3mmc tijdens de piekuren bijna constant. 😍

Ik ga het over een tijdje nog eens doen en dan de setting beter voorbereiden en rekening houden met de extra lange inwerking door de harde pillen zoals @vader zei. En iets langer van te voren eten.
Denk dat ik dan in ene 200mg neem. Als die 225 van gisteren sneller had gewerkt had het misschien teveel geweest. Nu had ik de come up in tweeën genomen.

Wel heb ik het idee dat het echt wel op serotonine werkt. Minder als mdma maar zeker wel ook. Ik merkte het aan de soort reactie in mijn brein en humeur. Vasculair is het ook flink. Voelde dat en had een paar korte keren wat tintelende voeten en ze leken ook iets paarser.
Als ik lees hoe vaak en veel sommigen leden hier 3mmc gebruiken vind ik dat toch link.
Mijn gevoel zegt dat er wel wat weken tussen gebruik moeten. Misschien geen 3 maanden maar weken zeker.

Heb wel lekkere afterflow zoals na mdma.
Klinkt als een leuke ervaring! Mooi dat je wel het lichte mdma gevoel hebt, dit had ik zeker ook de eerste keer. En dat het door te harde pillen kwam zou kunnen, daar heb ik geen verstand van.

En verstandig dat je er wel een tijdje mee gaat wachten, ik probeer dat vaak ook wel te doen al schiet er soms een keertje 3mmc tussendoor..

Hoe is je kater nu?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Klinkt als een leuke ervaring! Mooi dat je wel het lichte mdma gevoel hebt, dit had ik zeker ook de eerste keer. En dat het door te harde pillen kwam zou kunnen, daar heb ik geen verstand van.

En verstandig dat je er wel een tijdje mee gaat wachten, ik probeer dat vaak ook wel te doen al schiet er soms een keertje 3mmc tussendoor..

Hoe is je kater nu?
Niet echt een kater. Wat moe en nog beetje mwah maargeen kater.
Had voor het slapen vannacht nog iets gegeten. Ik DACHT een beetje pepernoten te eten maar vanmorgen bleek de zak half leeg 😂😂😂

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Nu lees ik dat je de aanbevolen hoeveelheid overschreden hebt!
Goed om te lezen ik dacht jij blijft net als met mdma elke 10mg analyseren.
Maar beter gewoon genieten en nemen tot de dosis die lekker werkt bij jou 👍🏼

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Aanbevolen dosering overschreden? En dat vind je ook goed? 🤔
Dat ik de laatste tijd las dat je er vasthoud aan de voorgeschreven dosering.
Maar soms mag je daar best wat overheen en moet je niet moeilijk doen.
Dus dat je nu gewoon er een keertje gewoon wat neemt wat goed voelt is goed ja.

Je hoeft niet altijd moeilijk te doen om wat er aanbevolen word. Want laatst met die mdma dacht ik wel vannzo moeilijk om die 50mg extra.

Paranoize.

Badass junkie

Je hoeft niet altijd moeilijk te doen om wat er aanbevolen word. Want laatst met die mdma dacht ik wel vannzo moeilijk om die 50mg extra.
Volgensmij had dat met haar medicatie te maken da's een heel ander verhaal dan aan de 3mmc pillen

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!

Jij noemt het moeilijk doen ik noem het verstandig. Ik ben al wat ouder en mijn wilde onverstandige haartjes al verloren.
Volgensmij had dat met haar medicatie te maken da's een heel ander verhaal dan aan de 3mmc pillen
@Dopemonster mag door voor de koelkast! 🎁👍

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Jij noemt het moeilijk doen ik noem het verstandig. Ik ben al wat ouder en mijn wilde onverstandige haartjes al verloren.
Dat was naar iemand anders toe waar je viel over het feit dat diegene 160mg mdma nam wat echt niet verschikkelijk veel is.
Het enige wat ik zeg dat is dat het juist goed is om dat soms los te laten.

Paranoize.

Badass junkie
Dat was naar iemand anders toe waar je viel over het feit dat diegene 160mg mdma nam wat echt niet verschikkelijk veel is.
Het enige wat ik zeg dat is dat het juist goed is om dat soms los te laten.
Soms inderdaad, maar in de meeste gevallen en bij de meeste middelen is dosering key, dat hoef ik jou als ghb gebruiker niet uit te leggen....
Ook bij mdma is meer meestal niet beter, de juiste dosering gaat je de beste avond geven
Teveel maakt de high meestal minder lekker en meer trippy dan love
Maarja iedereen is anders, ik ken iemand die doet het voor de brainzaps van xtc pillen dat vind ze heerlijkecht weird ass shit vind ik dat🤣

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Even een vraag:

Bij mijn 1e keer 3mmc duurde het heel erg lang tot het werkte. Kwam denk ik omdat de pillen heel erg hard waren geperst/gedrukt.
Als ik de pillen crush in een pillen maler tot poeder en dan inneem, werkt het dan wel sneller?

Ape

Badass junkie
Even een vraag:

Bij mijn 1e keer 3mmc duurde het heel erg lang tot het werkte. Kwam denk ik omdat de pillen heel erg hard waren geperst/gedrukt.
Als ik de pillen crush in een pillen maler tot poeder en dan inneem, werkt het dan wel sneller?
Muah, maagzuur lost het toch met gemak alsnog op?

als je het crushed heb je wel meer mogelijkheden: snuiven, pluggen, in een drankje, sublinguaal beetje voor beetje

Eve's drop

Badass junkie
Even een vraag:

Absoluut!

Kickt natuurlijk veel sneller en harder in als het geheel al in kleine deeltjes word verwerkt.

(Bullshit)

Laatst bewerkt:

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Muah, maagzuur lost het toch met gemak alsnog op?

als je het crushed heb je wel meer mogelijkheden: snuiven, pluggen, in een drankje, sublinguaal beetje voor beetje
Naja pillen snuiven of pluggen zie ik niet zitten met dat bindmiddel er in. Ook omdat snuiven verslavender is en pijn in de neus doet.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Absoluut!

Kickt natuurlijk veel sneller en harder in als het geheel al in kleine deeltjes word verwerkt.
Dat vermoeden had ik al. Vorige x (mijn 1e keer) duurde het echt wel bijna 2 uren tot alles werkte en ik piekte.
Daarom ook “per ongeluk” (te)veel genomen. Dacht dat het niet werkte.

Ape

Badass junkie
Naja pillen snuiven of pluggen zie ik niet zitten met dat bindmiddel er in. Ook omdat snuiven verslavender is en pijn in de neus doet.
Nee deed geen pijn in de neus, de smaak is wel smerig. Net als die pep druppel blijft die smaak even in je keel.

Verslavender, het zal. Je leest het veel. Maar ik had 0 drang om bij te pakken. Je moet waarschijnlijk niet je zakje op tafel laten liggen

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Nee deed geen pijn in de neus, de smaak is wel smerig. Net als die pep druppel blijft die smaak even in je keel.

Verslavender, het zal. Je leest het veel. Maar ik had 0 drang om bij te pakken. Je moet waarschijnlijk niet je zakje op tafel laten liggen
Ik heb knal roze pillen. Geen poeder of kristallen

Eve's drop

Badass junkie
Maar denk je niet dat het maagzuur het makkelijk ontbind? Het valt toch heel snel wel uit elkaar?

Bij de ene wel maar de ander weer niet, het ligt ook wel aan het metaboliseren van je lichaam. Maar er is natuurlijk veel meer oppervlak om het maagzuur zijn werk te laten doen, een keiharde pil doet er wel wat langer over.

Ape

Badass junkie
Bij de ene wel maar de ander weer niet, het ligt ook wel aan het metaboliseren van je lichaam. Maar er is natuurlijk veel meer oppervlak om het maagzuur zijn werk te laten doen, een keiharde pil doet er wel wat langer over.
Klinkt wel aannemelijk. Ik zou weleens een test van zoets in de praktijk willen zien. Een paracetamol los in water ook beter op in stukjes, ik snap de logica, maar ja maagzuur is wel even andere koek, dat is hardstikke sterk

Eve's drop

Badass junkie
Klinkt wel aannemelijk.

soms is het aannemelijke volledig onjuist, ik zal eens even opzoeken of ik het wetenschappelijk kan onderbouwen.
Ik zou weleens een test van zoets in de praktijk willen zien. Een paracetamol los in water ook beter op in stukjes, ik snap de logica, maar ja maagzuur is wel even andere koek, dat is hardstikke sterk

Paracetamol werkt sneller als je het oplost in water' - Niet waar!​

Weer wat wijzer! Paracetamol is lang genoeg in de maag om uiteen te vallen. De werkzame stoffen worden daarna pas in de darmen door uw lichaam opgenomen. Oplossen of heel doorslikken maakt dus geen verschil. En dat is best fijn, want met een fijngemalen paracetamol proeft u de bittere smaak alleen maar meer

Met andere woorden,

Ik LUL uit mijn nek!

Eve's drop

Badass junkie
3mmc is natuurlijk wel een andere stof maar ik denk dat ik hier keihard word gedebunkt haha!

Mirror mirror on the wall check yo self before you wreck them all!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
soms is het aannemelijke volledig onjuist, ik zal eens even opzoeken of ik het wetenschappelijk kan onderbouwen.

Paracetamol werkt sneller als je het oplost in water' - Niet waar!​

Weer wat wijzer! Paracetamol is lang genoeg in de maag om uiteen te vallen. De werkzame stoffen worden daarna pas in de darmen door uw lichaam opgenomen. Oplossen of heel doorslikken maakt dus geen verschil. En dat is best fijn, want met een fijngemalen paracetamol proeft u de bittere smaak alleen maar meer

Met andere woorden,

Ik LUL uit mijn nek!
Paracetamol is een andere stof. Wie weet geldt het per stof anders. plus dat een para pil echt vele malen minder hard is als de keiharde betonnen pillen 3mmc die ik heb.
Etizolam werkt bij mij en bij andere ook sneller als je het onder de tong smelt en kauwt ipv heel door slikken.

Eve's drop

Badass junkie
Paracetamol is een andere stof. Wie weet geldt het per stof anders. plus dat een para pil echt vele malen minder hard is als de keiharde betonnen pillen 3mmc die ik heb.
Etizolam werkt bij mij en bij andere ook sneller als je het onder de tong smelt en kauwt ipv heel door slikken.

Sublinguaal is iets geheel anders dan via het verteringskanaal.

Bovenaan