Ik begrijp ook echt totaal niet waarom zoveel mensen 3-MMC snuiven. Het brandt als een tierelier, en dat stopt ook niet na een paar minuten ofzo. De rush duurt veel korter en het is ook niet zo dat je echt een veel sterkere rush krijgt van dezelfde dosis wanneer je het snuift. In mijn ervaring is het dus echt alleen de inwerkingstijd van een half uur tot een uur dat je ff moet wachten. Als je een klein beetje plant en op de klok let dan geeft dat imo een veel betere ervaring. Maar goed, dan moet je dus wel een beetje plannen
In mijn geval geeft het hele snuif-ritueel me al een kick ben ik achter gekomen. Het crushen, fijnhakken en in lijnen verdelen.
En dan heb ik dus nog niks in mijn bloedbaan, maar toch voel ik al een soort van rush, omdat ik weet dat er iets leuks gaat gebeuren.
Mijn coke/ pep snuif verleden heeft dit veroorzaakt denk ik Een bepaalde mindfuck/ associatie die onbewust ontstaan is.
Beetje hetzelfde als met een pak kattebrokken rammelen, dan weet je kat ook hoe laat het is.
Bommetje is ook leuk hoor, puur en enkel het effect dan he.net even anders. Het hard gaan , even lekker waus.
Maar een capsule of vloeitje vullen geeft me niet dat spannende gevoel.
Wat dat betreft is 3-mmc wel grappig.
peppie & cokey , of een lekkere rollin' waus ? , de keuze is aan jou , afhankelijk van ROA.