3MMC ontmaagding!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Hahaha wilde al zeggen, hier kwam ik niet voor😜

Maar denk dat ik t inderdaad ook maar lekker laat varen met het verbod erbij dan hoor! Zeker gezien stims het dus meestal niet echtttt doen voor me. Wel een goed weekeind gehad in zn totaliteit hoop ik?

Tijdens de ovulatie komt volgens mij ook heel erg veel voor inderdaad! Weet niet zeker of dat ook met hormonen te maken heeft maar lijkt me haast van wel, heb wel gelezen dat het met ons voortplantingsinstinct te doen heeft en dat lijkt me wel iets hormonaals.
Ja hoor, goed weekend gehad al met al!

Zeehond

Badass junkie
4,5 uur na de 1e inname van 150 mg.
3,25 uur na de 2e inname van 50 mg.

Het begint al een beetje uit te werken heb ik het idee. Die 150 mg iig wel.

Wel snel toch?

Ik lees dat het 4 tot 7 uren werkt.
Ik denk toch dat je nog op zoek bent naar je ideale dosering en je sweetspot.
Die moet je zelf ontdekken en heb je wat research werk voor nodig 😉.

Voor ons werkt een start dosering van 180mg altijd goed.
Na 2-2,5 uur nemen we dan 200mg bij en dan is het goed.
Vooral na die 2e dosering komen we er super lekker in.
Wij doen het samen, dat kan ook anders zijn dan alleen, qua gesprekken en geilheid.
De cravings herken ik, heb ik ook de week daarna last van.

Ik weet dat je een stuk lichter bent, maar dosering rond 150mg lijkt me prima.
Zou je het niet durven om na 2,5 uur nog een keer 150-180mg te nemen?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik denk toch dat je nog op zoek bent naar je ideale dosering en je sweetspot.
Die moet je zelf ontdekken en heb je wat research werk voor nodig 😉.

Voor ons werkt een start dosering van 180mg altijd goed.
Na 2-2,5 uur nemen we dan 200mg bij en dan is het goed.
Vooral na die 2e dosering komen we er super lekker in.
Wij doen het samen, dat kan ook anders zijn dan alleen, qua gesprekken en geilheid.
De cravings herken ik, heb ik ook de week daarna last van.

Ik weet dat je een stuk lichter bent, maar dosering rond 150mg lijkt me prima.
Zou je het niet durven om na 2,5 uur nog een keer 150-180mg te nemen?
Durven wel hoor maar vond de 1e x 225 al vrij veel.
Ik neem liever minder als meer met elke drug.
Ik ga het niet vaak meer doen. Tis leuk maar niet wauw.

Laatst bewerkt:

TeveelKaas

Belezen gebruiker
@De Dunne als je het ooit nog eens gaat proberen en je er geil van wilt worden kan je het echt beter snuiven. Ik word namenlijk totaal niet geil van het slikken van 3mmc. Maar als ik het snuif word ik zo tering geil, zo geil dat ik echt de meest gekke dingen wil uitproberen (Best spannend af en toe😂). De cravings zijn wel veel heftiger maar dat vind ik het waard!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
@De Dunne als je het ooit nog eens gaat proberen en je er geil van wilt worden kan je het echt beter snuiven. Ik word namenlijk totaal niet geil van het slikken van 3mmc. Maar als ik het snuif word ik zo tering geil, zo geil dat ik echt de meest gekke dingen wil uitproberen (Best spannend af en toe😂). De cravings zijn wel veel heftiger maar dat vind ik het waard!

Ik snuif zeer zelden, haat het… Alleen als het echt moet.. Ik had pillen dus dan kan dat niet.
Oke, volgens anderen kan dat wel maar ik snuif liever niet meer bindmiddel dan drug. 😂

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Ik snuif zeer zelden, haat het… Alleen als het echt moet.. Ik had pillen dus dan kan dat niet.
Oke, volgens anderen kan dat wel maar ik snuif liever niet meer bindmiddel dan drug. 😂
Ik zou ook geen pillen snuiven nee😂😂 maarja sws is 3mmc nu schaars helaas

TeveelKaas

Belezen gebruiker
Fuck no! vind ik echt niet ... maar smaken verschillen
Ik vind het alleen fijner voor me neus. Kan na 3mmc namenlijk echt super heftig verkouden worden (ben al chronisch verkouden door 3mmc maar dan word het nog erger). Maar de 4mmc cravings zijn nog heftiger vind ik. Denk dat dat komt omdat 4m een kortere werkingsduur heeft

Snoozerboy🐱

Badass junkie
Ik vind het alleen fijner voor me neus. Kan na 3mmc namenlijk echt super heftig verkouden worden (ben al chronisch verkouden door 3mmc maar dan word het nog erger). Maar de 4mmc cravings zijn nog heftiger vind ik. Denk dat dat komt omdat 4m een kortere werkingsduur heeft
3MMC werkt juist korter dan 4MMC

Bovenaan