3mmc slapjes

Nihilist88

Badass junkie
Hoi,

Eerste ervaring, ben eerder tenger, dus dacht dat 150mg oraal wel ok moest zijn.
Heel zachte come-up, geeft wel extra energyboost, geen bodyhigh, visueel weinig te bespeuren, té weinig gevoel dat ik een stim op heb. Lig oersaai op de sofa, weinig kan me boeien. Duidelijk niets vr mij en goedkoop of ni, paar vodka Redbull geven meer dan dat 3mmc'tje🤣

Maximusso

Belezen gebruiker
Dat was mijn verwachting toen ik voor het eerst 3mmc gebruikte. Ik was nog niet bekend met research chemicals. Dus wat jij nu ervaart daar ging ik vanuit. Ik had een iets andere eerste keer ervaring. En daarna een probleem erbij doordat het zo goed beviel. Werkt bij mij toch iets anders dan bij jou.

Ik had trouwens wel meer genomen de eerste keer. Zorgde voor een, voor mij perfect effect, op dat moment, maar wil hier niet gaan aanmoedigen om meer te nemen. Zorgt trouwens ook voor meer effect te volgende dag, maar dan niet in positieve zin.

Nihilist88

Badass junkie
Ja daarom wordt 3MMC ook wel kinderdrugs genoemd, het is het net niet vergeleken met echte coke/pep/mdma.
Jup, zag het hier onwijs veel voorbij passseren, leek het voor het voor hen. Maar als dit indd je eerste 'drug' is kan ik ook wel begrijpen dat het toch fijn gevoel geeft. Eerder, hier al enkele hun ervaring gelezen op mn vraag nr dit stofje en voor de ene was het niet de energy van pep, niet de love van mdma en niet de focus van coke.
Las ik dat anderen er dol opgaan en 3x bijpakken. Ik had mn verwachtingen ondertussen al vrij laag gelegd, dus nee dit moest geen 4-fa-speed-mdma vervanger worden (coke laat ik bewust achterwege, wegens geen serieuze ervaring, 1 x en mijn mening hierover was té duur vr wat het is en liefst zo weinig mogelijk door mn neus). Maar 3mmc zit zelfs onder die lage verwachting. Kan natuurlijk ook zijn doordat ik het oraal in pilvorm heb genomen en niet gesnoven. Maar was allemaal ingecalculeerd, tragere opkomst, wat langer in de rush. Heb rond 23u30 en extra pil 150mg genomen. Oké ben goed wakker (heb ook van 4u-18u geslapen), dus dat ik klaarwakker ben ligt nog meer aan mn vorige lange goede slaap. Dus nu 300mg 3mmc op, de eerste dosis zou achter zn piek moeten zitten (door de vrij korte weekingsdt), deze 2de pil, zou volop moeten binnenkomen na klein 2u? Voorlopig dikke njet...en dat heb ik nog maar tegen weinig rc's zo ervaren. Ik stop met zoeken en hou het qua stim rc's wel bij:
6APB
4-fma
4f-mph
En als ik deep on the web nog ergens 4-fa te pakken krijg, met alle plezier...maar vrees dat die productie gewoon op non staat.
En eerlijk 4-fa was initieel een xtc vervanger, mr na de 1ste x voelde ik pure pep, praatgraag en letterlijk doorgaan.
Terwijl ik nu met 6APB rc heb die meer aanleunt bij xtc. Dus kga ni klagen....
Alleen hint, voor zij die gekend zijn met toppers als MDMA, 4-fa, pep, coke...laat 3mmc voor wat het is. Als je in de stim rc's wil blijven zijn 6-APB, 4-fma veeeeeel fijner als alternatief voor MDMA en pep.
En indien je ni volledig weg wil gaan, gewoon dingen wil doen thuis, raad ik 4f-mph aan, geeft je een 4à6 tal uurtjes een prettige focus, je voelt het zeker, er is lichte tinteling aanwezig, je kan op een fijn aanvoeldende manier je ding doen. Met volk, ben ik ook wel praatgraag, is dingentje typisch vr amfetamine (achtigen).
Cheerz

Laatst bewerkt:

Nihilist88

Badass junkie
Dat was mijn verwachting toen ik voor het eerst 3mmc gebruikte. Ik was nog niet bekend met research chemicals. Dus wat jij nu ervaart daar ging ik vanuit. Ik had een iets andere eerste keer ervaring. En daarna een probleem erbij doordat het zo goed beviel. Werkt bij mij toch iets anders dan bij jou.

Ik had trouwens wel meer genomen de eerste keer. Zorgde voor een, voor mij perfect effect, op dat moment, maar wil hier niet gaan aanmoedigen om meer te nemen. Zorgt trouwens ook voor meer effect te volgende dag, maar dan niet in positieve zin.
Hoeveel had je dan op, ik heb 300mg op, eerste dosis om ca 21u30, 2u later...euhm ist dit, dus om 23u30 de 2de pil van 150mg, dus zo'n2u30 gelede. Ik ben wakker ja, msschn beetje meer focus. Maar ik heb vorige nacht/dag van 04u tem 18u geslapen en vast. Dus ben ik van mezelf uitgeslapen, was het al avond bij opstaan. Maar om op jou terug te komen, je hebt een perfect effect zeg je, terwijl je eerder overkomt alsof je met zorgen zit. Je spreekt over slechte effecten die je morgen gaat ervaren, waarom? Je maakt je je druk terwijl je juist zou moeten genieten. Als je onder invloed van 3mmc, zo de ganse tijd denkt, oei wat met morgen, ik heb te veel op. Dat heb ik nog nooit gehad, zeker niet bij een 'rushs' van een stim.
ik hoor graag morgen je ervaring als het uitgewerkt is.
cheerz

Maximusso

Belezen gebruiker
Hoeveel had je dan op, ik heb 300mg op, eerste dosis om ca 21u30, 2u later...euhm ist dit, dus om 23u30 de 2de pil van 150mg, dus zo'n2u30 gelede. Ik ben wakker ja, msschn beetje meer focus. Maar ik heb vorige nacht/dag van 04u tem 18u geslapen en vast. Dus ben ik van mezelf uitgeslapen, was het al avond bij opstaan. Maar om op jou terug te komen, je hebt een perfect effect zeg je, terwijl je eerder overkomt alsof je met zorgen zit. Je spreekt over slechte effecten die je morgen gaat ervaren, waarom? Je maakt je je druk terwijl je juist zou moeten genieten. Als je onder invloed van 3mmc, zo de ganse tijd denkt, oei wat met morgen, ik heb te veel op. Dat heb ik nog nooit gehad, zeker niet bij een 'rushs' van een stim.
ik hoor graag morgen je ervaring als het uitgewerkt is.
cheerz

Ik snap wat je bedoelt met je druk maken over slechte effecten. Vaak gezien bij een maat van me waarbij het altijd hetzelfde verhaal was. Dan las hij bijvoorbeeld dat sommige speedgebruikers het gevoel hadden alsof ze beestjes onder de huid hadden...dan wist je dat diezelfde avond hij dat ook zou hebben.

Ik bedoelde het anders, want druk maken over de volgende dag deed ik toen nooit. De volgende dag ging ik altijd weer gewoon verder waar ik gebleven was..
Ik las je verhaal en daarbij dacht ik hoe is het toch mogelijk dat mensen zo verschillend reageren op een drug? Ik zou het qua ervaringen met een eerste keer gebruik namelijk op de 3de plek zetten. XTC de eerste paar keer toch echt op één, met speed op de tweede plek. 3mmc komt bij mij dicht in de buurt van het effect van speed. Maar dan niet bij de speed van vroeger toen ik echt goeie pep had of moet ik zeggen, toen tolerantie nog geen factor was...

Ik heb de eerste keer veel te veel genomen. Ik heb het eerst oraal genomen, maar weet niet hoeveel het was. Net als bij de speed een bommetje naar binnen werken. Toen met de gedachte hier ga ik waarschijnlijk niks van merken. Het werd me vrij snel duidelijk dat het wel degelijk wat met me deed. Daarna echt te veel en te lang achter elkaar door gebruikt. Hoe ik me na die dagen voelde heb ik hier op het forum een stuk over geschreven "Emotioneel wrak....." zegt al voldoende hoe leeg het me had getrokken.

Aan de ene kant leek het me dat je waarschijnlijk meer zou voelen als je meer had genomen dan die 150 mg, maar het aanmoedigen om meer te nemen leek me ook niet een goed idee, vandaar dat ik erbij schreef dat meer nemen ook kan betekenen dat je de volgende dag meer nadelen ervan ondervindt.

Nihilist88

Badass junkie
Ik snap wat je bedoelt met je druk maken over slechte effecten. Vaak gezien bij een maat van me waarbij het altijd hetzelfde verhaal was. Dan las hij bijvoorbeeld dat sommige speedgebruikers het gevoel hadden alsof ze beestjes onder de huid hadden...dan wist je dat diezelfde avond hij dat ook zou hebben.

Ik bedoelde het anders, want druk maken over de volgende dag deed ik toen nooit. De volgende dag ging ik altijd weer gewoon verder waar ik gebleven was..
Ik las je verhaal en daarbij dacht ik hoe is het toch mogelijk dat mensen zo verschillend reageren op een drug? Ik zou het qua ervaringen met een eerste keer gebruik namelijk op de 3de plek zetten. XTC de eerste paar keer toch echt op één, met speed op de tweede plek. 3mmc komt bij mij dicht in de buurt van het effect van speed. Maar dan niet bij de speed van vroeger toen ik echt goeie pep had of moet ik zeggen, toen tolerantie nog geen factor was...

Ik heb de eerste keer veel te veel genomen. Ik heb het eerst oraal genomen, maar weet niet hoeveel het was. Net als bij de speed een bommetje naar binnen werken. Toen met de gedachte hier ga ik waarschijnlijk niks van merken. Het werd me vrij snel duidelijk dat het wel degelijk wat met me deed. Daarna echt te veel en te lang achter elkaar door gebruikt. Hoe ik me na die dagen voelde heb ik hier op het forum een stuk over geschreven "Emotioneel wrak....." zegt al voldoende hoe leeg het me had getrokken.

Aan de ene kant leek het me dat je waarschijnlijk meer zou voelen als je meer had genomen dan die 150 mg, maar het aanmoedigen om meer te nemen leek me ook niet een goed idee, vandaar dat ik erbij schreef dat meer nemen ook kan betekenen dat je de volgende dag meer nadelen ervan ondervindt.
Dat het zo kan verschillen van mens tot mens is soms echt verbazend, van geweldig tot amper iets. Recent nog eens LSD gedaan en dat blijft mijn nr1, trips zijn ook zelden hetzelfde mr indien setting, mood klopt gewoon outstanding. Xtc was telkens 5-6u ferme rush, 1x momenten van paniek, mr comedown en dagen erna té down vr mij n daarom nr rc's gegaan. Eerste was 2cb, leuke milde trip, wat lsd qua visuals, iets meer stimulatie dan lsd, je bent nooit volledig weg. Dan 4-fa gevonden, vond ikzelf echt lekkerrr, 4fa gaf ook lekkere bodyhigh en 24u+ klaarwakker. Nu 4-fma geeft ook heerlijke rush, lange stabiele piek. Dan heb je nog 4f-mph (potente rilatine), waarbij ik ook het gewenste effect had, 4-6u lekkere focus, wat praatgraag. En indd nu 3mmc...té weinig, veel te weinig...oftewel is mn tolerantie zo hoog.

Bovenaan