Ja daarom wordt 3MMC ook wel kinderdrugs genoemd, het is het net niet vergeleken met echte coke/pep/mdma.
Jup, zag het hier onwijs veel voorbij passseren, leek het voor het voor hen. Maar als dit indd je eerste 'drug' is kan ik ook wel begrijpen dat het toch fijn gevoel geeft. Eerder, hier al enkele hun ervaring gelezen op mn vraag nr dit stofje en voor de ene was het niet de energy van pep, niet de love van mdma en niet de focus van coke.
Las ik dat anderen er dol opgaan en 3x bijpakken. Ik had mn verwachtingen ondertussen al vrij laag gelegd, dus nee dit moest geen 4-fa-speed-mdma vervanger worden (coke laat ik bewust achterwege, wegens geen serieuze ervaring, 1 x en mijn mening hierover was té duur vr wat het is en liefst zo weinig mogelijk door mn neus). Maar 3mmc zit zelfs onder die lage verwachting. Kan natuurlijk ook zijn doordat ik het oraal in pilvorm heb genomen en niet gesnoven. Maar was allemaal ingecalculeerd, tragere opkomst, wat langer in de rush. Heb rond 23u30 en extra pil 150mg genomen. Oké ben goed wakker (heb ook van 4u-18u geslapen), dus dat ik klaarwakker ben ligt nog meer aan mn vorige lange goede slaap. Dus nu 300mg 3mmc op, de eerste dosis zou achter zn piek moeten zitten (door de vrij korte weekingsdt), deze 2de pil, zou volop moeten binnenkomen na klein 2u? Voorlopig dikke njet...en dat heb ik nog maar tegen weinig rc's zo ervaren. Ik stop met zoeken en hou het qua stim rc's wel bij:
6APB
4-fma
4f-mph
En als ik deep on the web nog ergens 4-fa te pakken krijg, met alle plezier...maar vrees dat die productie gewoon op non staat.
En eerlijk 4-fa was initieel een xtc vervanger, mr na de 1ste x voelde ik pure pep, praatgraag en letterlijk doorgaan.
Terwijl ik nu met 6APB rc heb die meer aanleunt bij xtc. Dus kga ni klagen....
Alleen hint, voor zij die gekend zijn met toppers als MDMA, 4-fa, pep, coke...laat 3mmc voor wat het is. Als je in de stim rc's wil blijven zijn 6-APB, 4-fma veeeeeel fijner als alternatief voor MDMA en pep.
En indien je ni volledig weg wil gaan, gewoon dingen wil doen thuis, raad ik 4f-mph aan, geeft je een 4à6 tal uurtjes een prettige focus, je voelt het zeker, er is lichte tinteling aanwezig, je kan op een fijn aanvoeldende manier je ding doen. Met volk, ben ik ook wel praatgraag, is dingentje typisch vr amfetamine (achtigen).
Cheerz