3mmc slikken valt tegen, tips?!

Goedendag,
Mijn 2e topic en ik hoop op wat antwoorden.
Ik heb mijn eerste keer 3mmc gedaan 16 juli, dit waren 3mmc pillen die mijn broer nog had liggen, deze waren gewoon te bestellen toen het legaal was. Ik heb circa 150mg gedaan en dit beviel zo goed. Hele dag nuchter gevoeld en wilde heel veel praten, ik was energiek en ik wilde maar door, af en toe pauze is goed voor je maar dit wilde ik zeker niet. Deze pillen nog 2/3 keer gedaan en elke keer had ik aan 150mg genoeg voor de hele dag of nacht. En maar praten en praten van die 3mmc pillen, heerlijk!!!
Nu waren de pillen op, dus capsules gaan maken, ik 150mg gemaakt, 2x 75mg. Dit viel heeel erg tegen, na 1u gelijk 75mg bijgenomen omdat ik niks voelde dit duurde even 1uur en toen was het weg. Moeie benen geen energie en vooral niet zoveel praten als eerst. Nu laatst weer gedaan en uiteindelijk 450mg geslikt, het enige wat ik kreeg was alertheid, zin om te dansen en heel veel energie. Het vele praten effect heb ik niet met poeder slikken, ik krijg meer een mdma effect, ik ga de muziek heel erg waarderen ( dit heb ik met mdma ) en ben super alert, ik voel me oprecht gewoon nuchter echt helemaal nuchter heb gewoon heel veel energie. Ik vind dit wel chill, maar toch wil je af en toe even die piek hebben en een beetje “ spacen “, is dit normaal bij 3mmc slikken of doe ik iets verkeerds?
En hoe is 3mmc slikken voor je maag, ik wil absoluut niet snuiven, kan ik dan beter 3mmc links laten liggen of is af en toe slikken niet erg voor je maag?
-18jaar
-190cm
-75KG

Zeehond

Badass junkie
Hoeveel tijd zat er tussen je gebruik?
Ik raad je aan om pauzes in acht te nemen.
Als ik 180mg oraal doseer voel ik het echt goed, maar zakt het gevoel na ongeveer 2 uur wel af. Je hebt dan de neiging om bij te nemen.
Een keertje kan, maar wees hier voorzichtig mee..
Praten, alert, chill, energie om te dansen, heel herkenbaar. Plus zin in seks.
Heb zelf nooit last van maagklachten gehad.

Hoeveel tijd zat er tussen je gebruik?
Ik raad je aan om pauzes in acht te nemen.
Als ik 180mg oraal doseer voel ik het echt goed, maar zakt het gevoel na ongeveer 2 uur wel af. Je hebt dan de neiging om bij te nemen.
Een keertje kan, maar wees hier voorzichtig mee..
Praten, alert, chill, energie om te dansen, heel herkenbaar. Plus zin in seks.
Heb zelf nooit last van maagklachten gehad.
Ja zin in seks heb ik ook zeker en 180mg voelt bij mij ook prima 2uur aan idd, alleen is dit niet lang genoeg voor een heel festival. Verder kan meer slikken weinig kwaad toch? Internet staat ook oraal 3mmc is 250-350mg normale dosis, volgens wiki drugs zoiets heet die site. Er zat 3 weken tussen m’n gebruik! Bedankt voor je reactie

Zeehond

Badass junkie
Ja zin in seks heb ik ook zeker en 180mg voelt bij mij ook prima 2uur aan idd, alleen is dit niet lang genoeg voor een heel festival. Verder kan meer slikken weinig kwaad toch? Internet staat ook oraal 3mmc is 250-350mg normale dosis, volgens wiki drugs zoiets heet die site. Er zat 3 weken tussen m’n gebruik! Bedankt voor je reactie
Bijnemen is nooit goed, realiseer je dat. Tevens is 3-mmc een research chemical waar nauwelijks iets over bekend is.
Probeer maximaal 2 x bij te nemen en niet teveel (180-200mg). Daarna heeft het geen zin meer en wordt de kater en schade alleen maar veel erger.
Pas wel op een festival met veel dansen en neem af en toe rust. Ik merk namelijk dat m’n hartslag op 3-mmc vrij hoog is.

Pauze van 3 weken is echt tekort!
3-mmc werkt ook op serotonine.
Neem een langere pauze, je hoofd is je dankbaar.

Nihilist88

Badass junkie
3mmc was bij mij het fijnst 180mg capsule en hierop nog eens binnen anderhalf uur 180mg, dus totaal van 360mg.
Ook vind ik 3cmc 220mg oraal ook heel lekker en fijn.

Bijnemen is nooit goed, realiseer je dat. Tevens is 3-mmc een research chemical waar nauwelijks iets over bekend is.
Probeer maximaal 2 x bij te nemen en niet teveel (180-200mg). Daarna heeft het geen zin meer en wordt de kater en schade alleen maar veel erger.
Pas wel op een festival met veel dansen en neem af en toe rust. Ik merk namelijk dat m’n hartslag op 3-mmc vrij hoog is.

Pauze van 3 weken is echt tekort!
3-mmc werkt ook op serotonine.
Neem een langere pauze, je hoofd is je dankbaar.
Hartslag is idd vrij hoog tijdens 3mmc, niet perse daardoor maar je danst gewoon intensief bij mijn muziek smaak ( harde techno ), ook nuchter heb ik dit, nuchter neem ik wel pauzes en bij 3mmc niet. Wanneer wordt het te lang en wanneer moet ik pauzes nemen ? Ik zit vaak wel de hele dag op 120bpm en dit kan uitschieten bij een goeie harde drop naar 140-150, volgens internet is dit normaal tijdens intensief sporten

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hartslag is idd vrij hoog tijdens 3mmc, niet perse daardoor maar je danst gewoon intensief bij mijn muziek smaak ( harde techno ), ook nuchter heb ik dit, nuchter neem ik wel pauzes en bij 3mmc niet. Wanneer wordt het te lang en wanneer moet ik pauzes nemen ? Ik zit vaak wel de hele dag op 120bpm en dit kan uitschieten bij een goeie harde drop naar 140-150, volgens internet is dit normaal tijdens intensief sporten
De hele dag 120 is echt niet gezond amigo.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Je ramt niet, je spuit. Bijna injecteren maar veel gemakkelijker/veiliger.
Ja maar ook dan ben je me kwijt, doseren is niet bepaald makkelijk voor zover ik weet als je het anaal inbrengt.. En als het een "gezonder" alternatief is voor injecteren dan ja... hoeveel geef je daar dan nog om?

Casrus

DF-koning
Ja maar ook dan ben je me kwijt, doseren is niet bepaald makkelijk voor zover ik weet als je het anaal inbrengt.. En als het een "gezonder" alternatief is voor injecteren dan ja... hoeveel geef je daar dan nog om?
Onzin. Zorg alleen dat je leeg bent.

Veel man! ROA kan heel veel uitmaken!

Casrus

DF-koning
Mij lijkt het me misschien beter om te accepteren dat het wellicht wat uit de hand gelopen is zodra je met 3mmc in je poeperd zit maar wie ben ik.
Onzin. Puur een vooroordeel. Houd niet van 3MMC in mijn neus en krijg ook meestal geen onwelkome praatkick (die ik wel van snuiven krijg).

Anunnaki

Wijs gebruiker
Onzin. Puur een vooroordeel. Houd niet van 3MMC in mijn neus en krijg ook meestal geen onwelkome praatkick (die ik wel van snuiven krijg).
Moet je ook zelf weten. Maar als we even heel eerlijk zijn is het niet zo dat van "het normale volk" die gewoon eens in de zoveel tijd drugs doet zonder er over na te denken, dat die ook middelen anaal inbrengen of wel?

Casrus

DF-koning
Moet je ook zelf weten. Maar als we even heel eerlijk zijn is het niet zo dat van "het normale volk" die gewoon eens in de zoveel tijd drugs doet zonder er over na te denken, dat die ook middelen anaal inbrengen of wel?
Hangt ervanaf wie je bedoelt.

Er zullen zat Britse tieners zijn die vodka d.m.v
een tampon in hun arie tot zich nemen.

Dirkdirk

DF-koning
Anunnaki vind pluggen niet normaal, dus is het dat niet?
Rectale inname wordt vaak als gay gezien, er is een vooroordeel. Ik zou het zelf niet doen, maar ik moet bekennen dat ik dat vooroordeel in het verleden ook had. Nu begrijp ik het beter. Het is misschien niet gemaakt om dingen in te brengen (zoals je neus) maar het werkt goed, snel, en is minder schadelijk dan roken of snuiven.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Rectale inname wordt vaak als gay gezien, er is een vooroordeel.
Het heeft er niks mee te maken dat ik het als gay zie.

Het gaat er om dat je er alles aan doet om maar de negatieve effecten van je drugs te vermijden en zo ver gaat dat je het via je gat naar binnen brengt. Dan spreek je dus over een probleem maar blijkbaar mag je dat niet zeggen.

Casrus

DF-koning
Het heeft er niks mee te maken dat ik het als gay zie.

Het gaat er om dat je er alles aan doet om maar de negatieve effecten van je drugs te vermijden en zo ver gaat dat je het via je gat naar binnen brengt. Dan spreek je dus over een probleem maar blijkbaar mag je dat niet zeggen.
Als je die zooi toch inneemt kun je maar beter een goede ROA gebruiken.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Als je die zooi toch inneemt kun je maar beter een goede ROA gebruiken.
Dit kun je zeggen wanneer iemand 1x in de paar maanden een pilletje neemt wanneer dat ook nog daadwerkelijk nut heeft, maar die gaan dat dus nooit van hun leven doen.

Nihilist88

Badass junkie
Rectale inname wordt vaak als gay gezien, er is een vooroordeel. Ik zou het zelf niet doen, maar ik moet bekennen dat ik dat vooroordeel in het verleden ook had. Nu begrijp ik het beter. Het is misschien niet gemaakt om dingen in te brengen (zoals je neus) maar het werkt goed, snel, en is minder schadelijk dan roken of snuiven.
Daar dacht ikzelf in eerste instantie niet aan, maar persoonlijk zou dit ook geen optie zijn, omdat ik 2j terug declofenac als zetpil voorgeschreven kreeg op spoed mbt nierkolieken en ik zé dat ik wel gevoelige maag heb. Awel da pluggen van die zetpil werkte totaal niet, dat liep er vrijwel onmiddellijk, opgelost gewoon uit😆 Nog paar x geprobeerd, maar telkens totale mislukking.
Voor de rest vind mijn lichaam over het algemeen, dat indd bepaalde lichaamsdelen enkel bestemd zijn als in -en uitgang 😆

Nihilist88

Badass junkie
De hele dag 120 is echt niet gezond amigo.
Dacht ik ook meteen, dat heb ik na een bepaalde inspanning. Ook zelf heb ik in rust, eerder een hoger gemiddelde hartslag in rust. Daar waar ik velen ken die in rust, tussen 50-60 bpm zitten en ik eerder vaak tussen 70-80 zit, met vooral lage 70. Maar in gezelschap, met wat stress, discussie, ongemakkelijk gevoel, stijgt deze ook snel. Wel schiet mijn hartslag snel en ferm de hoogte in bij vb lopen, snel fietsen, de trap opspurten, maar dat heeft letterlijk met geen conditie te maken.
Ondertussen al enige tijd (dit jaar 2 x lichte vorm), gespaard gebleven van hyperventilatie, waarbij mijn hartslag letterlijk de 200bpm haalde en het lijkt of je hart uit je borstkas gaat bonzen net als je bloeddruk high level gaat. Maar dit is uiteraard van korte duur en binnen het kwartier terug rustiger.
@IkweetgeengoeienAm maar echt als standaard hartslag in ruststand, 120, is toch gewoon een afwijking, niet? Heb je dit reeds met je huisarts besproken?

Bovenaan