3MMC testuitslag Novadic/GGD/Jellinek

Goedenavond allemaal,

Is er toevallig iemand van jullie die recent nog een sample "3MMC" heeft laten testen in Nederland? Bestaat de pure/echte 3mmc nog zoals voor de ban?

Inmiddels een abonnement bij de testservice, maar keer op keer een teleurstelling en blijkt het toch weer 3cmc te zijn :(

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Denk dat het inmiddels wel aan het uitsterven is. Voor de ban hebben veel mensen (lees dealers) waarschijnlijk wel dik bulk ingekocht. Intussen zijn we een heel eind verder. Schijnbaar zal er meer 3-cmc rond gaan dan werkelijk 3-mmc.

Big D-licious

Experimenterende gebruiker
Het vreemde is dat ik en mensen in mijn omgeving al een aantal keer 4MMC ipv 3MMC hebben gekregen. En dat terwijl die stof juist eerst super schaars was.

Er zit nog wel een verschil tussen 4mmc verkopen en of het daadwerkelijk 4mmc is. Echter, is op diverse buitenlandse sites inmiddels 4mmc te bestellen, wellicht dat het daardoor ook weer in de NL illegale handel komt.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Er zit nog wel een verschil tussen 4mmc verkopen en of het daadwerkelijk 4mmc is. Echter, is op diverse buitenlandse sites inmiddels 4mmc te bestellen, wellicht dat het daardoor ook weer in de NL illegale handel komt.

Of dat daadwerkelijk 4-mmc is valt toch ook te betwijfelen. Met stofje in de mmc reeks is testen zeker geen luxe.

Lawaai Papegaai

Belezen gebruiker
Goedenavond allemaal,

Is er toevallig iemand van jullie die recent nog een sample "3MMC" heeft laten testen in Nederland? Bestaat de pure/echte 3mmc nog zoals voor de ban?

Inmiddels een abonnement bij de testservice, maar keer op keer een teleurstelling en blijkt het toch weer 3cmc te zijn :(
Ik heb nog nooit iets laten testen, maar wil dat wel binnenkort gaan doen. misschien stomme vraag maar je levert het in als “3mmc”, en hoor je dan de week er op via de telefoon dat het 3cmc is? Of hoe gaat dat?😅

Bovenaan